Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Dźwięki w pluginie są, ale nie są używane


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 .PePe.

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: -2
Nowy

  • Postów:94
  • Lokalizacja:brak
Offline

Napisano 19.02.2013 13:51

Hej. Czy mógł by ktoś poprawić załączony plugin? Są w nim pewne dźwięki, ale nie są używane i chciał bym, aby działały : s

Załączony plik  zp_knockback.sma   11,89 KB  32 Ilość pobrań
  zp_knockback.amxx

Dziękuje : P

#2 .PePe.

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: -2
Nowy

  • Postów:94
  • Lokalizacja:brak
Offline

Napisano 21.02.2013 16:51

odświeżam

#3 .PePe.

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: -2
Nowy

  • Postów:94
  • Lokalizacja:brak
Offline

Napisano 23.02.2013 16:17

w górę!

#4 .PePe.

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: -2
Nowy

  • Postów:94
  • Lokalizacja:brak
Offline

Napisano 27.02.2013 20:17

w górę !!!

#5 Andrzejek

    Ucze się :]

  • Power User

Reputacja: 136
Zaawansowany

  • Postów:1 300
  • Imię:Andrzej
Offline

Napisano 18.03.2013 10:41

Znajdź:
emit_sound ( id, CHAN_ITEM, g_SoundGrenadeBuy[random_num(0, sizeof g_SoundGrenadeBuy-1)], VOL_NORM, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM )

Zmień na:
emit_sound(id, CHAN_ITEM, g_SoundGrenadeBuy, 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM);


Znajdź:
emit_sound ( id, CHAN_ITEM, g_SoundAmmoPurchase[random_num(0, sizeof g_SoundAmmoPurchase-1)], VOL_NORM, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM )

Zmień na:
emit_sound(id, CHAN_ITEM, g_SoundAmmoPurchase, 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM);


Znajdź:
emit_sound ( Entity, CHAN_WEAPON, g_SoundBombExplode[random_num(0, sizeof g_SoundBombExplode-1)], VOL_NORM, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM )

Zmień na:
emit_sound(Entity, CHAN_WEAPON, g_SoundBombExplode, 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM);


Sprawdź może zadziała
  • +
  • -
  • 0

Mam do sprzedania pluginy AMXX pod serwery typu, JB, ONLY DD2, ZOMBIE, COD MOD, DR i inne...

 

Jeżeli jesteś zainteresowany(a), napisz na PW lub GG 42384104





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych