Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

public Damage a diablomod core 1.1.0


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 Kewin. (ZeZ)

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 130
Zaawansowany

  • Postów:465
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Kewin
  • Lokalizacja:Zgorzelec
Offline

Napisano 18.02.2013 20:36

Witam.
Dziś chcę się Was zapytać o public Damage(id) ze starego diablomoda.
A więc są na przyklad modyfikacje, aby miec szanse na wstrzas ekranem przeciwnika.

Robiac to na diablomod starym na pewno zadziala, ale na DIABLOMOD CORE 1.1.0 to raczej nie i z pewnoscia nie.
Wiec jaki odpowiednik moze byc tego?

Kod ze starego koda:
public Damage(id)
{
if (is_user_connected(id))
{
  new weapon
  new bodypart
 
  if(get_user_attacker(id,weapon,bodypart)!=0)
  {
   new damage = read_data(2)
   new attacker_id = get_user_attacker(id,weapon,bodypart)
   if (is_user_connected(attacker_id) && attacker_id != id)
   {
    if(get_user_team(id) != get_user_team(attacker_id))
    {   
	 if(damage>175) player_dmg[attacker_id]+=damage/2
	 else player_dmg[attacker_id]+=damage
	 dmg_exp(attacker_id)
    }
   
    add_damage_bonus(id,damage,attacker_id)
    add_vampire_bonus(id,damage,attacker_id)
    add_grenade_bonus(id,attacker_id,weapon)
    add_theif_bonus(id,attacker_id)
    add_bonus_blind(id,attacker_id,weapon,damage)
    add_bonus_redirect(id)
    add_bonus_necromancer(attacker_id,id)
    add_bonus_scoutdamage(attacker_id,id,weapon)
    add_bonus_cawpmasterdamage(attacker_id,id,weapon)
    add_bonus_m4masterdamage(attacker_id,id,weapon)
    add_bonus_akmasterdamage(attacker_id,id,weapon)
    add_bonus_dglmasterdamage(attacker_id,id,weapon)
    add_bonus_m3masterdamage(attacker_id,id,weapon)
    add_bonus_awpmasterdamage(attacker_id,id,weapon)
    add_bonus_darksteel(attacker_id,id,damage)
    add_bonus_illusion(attacker_id,id,weapon)
    add_bonus_shake(attacker_id,id)
    add_bonus_shaked(attacker_id,id)
    item_take_damage(id,damage)
......................
I jak zrobic, aby mozna bylo potrzasnac tym ekranem na core 1.1.0?
Chodzi mi tu bardziej o 1/x z danej broni, bo w starym db przypisywalismy wlasnie ten public Damage(id)
Moze dodac .inc ze starego diablo, to bedzie czytalo to w klasie na nowym?
  • +
  • -
  • 0

"Wiem, że nic nie wiem!"

...Nie jestem OWIECZKĄ!...

 

Pomagam przy DIABLOMODCORE i CODMOD

 

Pisz konkretnie, inaczej nie odpisze!


#2 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6032
Godlike

  • Postów:10825
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 18.02.2013 20:39

Mod udostępnia ci odpowiednie forwardy nawet nie musisz modyfikować kodu głównego pluginu
  • +
  • -
  • 0

#3 Kewin. (ZeZ)

    Wszechobecny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 130
Zaawansowany

  • Postów:465
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Kewin
  • Lokalizacja:Zgorzelec
Offline

Napisano 18.02.2013 21:17

Ostatnio zauważyłem, że diablomod jest ciezki do ogarniecia dla prostego czlowieka, ktory nigdy nie mial do czynienia z takimi kodami.
Niestety po czesci takim kims jestem.

Jesli moglbys podac jakis przyklad takiego kodu z twoich forwadow tych co zrobiles do swojego moda, to bym sie cieszyl, moglbym sie na czyms wzorowac wtedy.
A jesli nie to chociaz daj jakies namiary na to, abym sam mogl tego dokonac :)

Znaczy o tym, że nie muszę edytować glownego pluginu to ja wiem :)
Tylko nie wiem jakich forwardow uzywac w pluginie klas :/

Użytkownik Kewin. edytował ten post 18.02.2013 21:17

  • +
  • -
  • 0

"Wiem, że nic nie wiem!"

...Nie jestem OWIECZKĄ!...

 

Pomagam przy DIABLOMODCORE i CODMOD

 

Pisz konkretnie, inaczej nie odpisze!


#4 Koniarek

    Wszechwidzący

  • Zbanowany

Reputacja: 28
Życzliwy

  • Postów:250
  • Imię:Filip
  • Lokalizacja:Daleko
Offline

Napisano 18.02.2013 23:20

diablo_screen_shake( id , amplitude , duration , frequency );


#5 Kewin. (ZeZ)

    Wszechobecny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 130
Zaawansowany

  • Postów:465
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Kewin
  • Lokalizacja:Zgorzelec
Offline

Napisano 19.02.2013 20:23

dzięki za kod, ale i tak nie zrobie, zbyt skomplikowane ;)
  • +
  • -
  • 0

"Wiem, że nic nie wiem!"

...Nie jestem OWIECZKĄ!...

 

Pomagam przy DIABLOMODCORE i CODMOD

 

Pisz konkretnie, inaczej nie odpisze!





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych