Dziś chcę się Was zapytać o public Damage(id) ze starego diablomoda.
A więc są na przyklad modyfikacje, aby miec szanse na wstrzas ekranem przeciwnika.
Robiac to na diablomod starym na pewno zadziala, ale na DIABLOMOD CORE 1.1.0 to raczej nie i z pewnoscia nie.
Wiec jaki odpowiednik moze byc tego?
Kod ze starego koda:
public Damage(id) { if (is_user_connected(id)) { new weapon new bodypart if(get_user_attacker(id,weapon,bodypart)!=0) { new damage = read_data(2) new attacker_id = get_user_attacker(id,weapon,bodypart) if (is_user_connected(attacker_id) && attacker_id != id) { if(get_user_team(id) != get_user_team(attacker_id)) { if(damage>175) player_dmg[attacker_id]+=damage/2 else player_dmg[attacker_id]+=damage dmg_exp(attacker_id) } add_damage_bonus(id,damage,attacker_id) add_vampire_bonus(id,damage,attacker_id) add_grenade_bonus(id,attacker_id,weapon) add_theif_bonus(id,attacker_id) add_bonus_blind(id,attacker_id,weapon,damage) add_bonus_redirect(id) add_bonus_necromancer(attacker_id,id) add_bonus_scoutdamage(attacker_id,id,weapon) add_bonus_cawpmasterdamage(attacker_id,id,weapon) add_bonus_m4masterdamage(attacker_id,id,weapon) add_bonus_akmasterdamage(attacker_id,id,weapon) add_bonus_dglmasterdamage(attacker_id,id,weapon) add_bonus_m3masterdamage(attacker_id,id,weapon) add_bonus_awpmasterdamage(attacker_id,id,weapon) add_bonus_darksteel(attacker_id,id,damage) add_bonus_illusion(attacker_id,id,weapon) add_bonus_shake(attacker_id,id) add_bonus_shaked(attacker_id,id) item_take_damage(id,damage) ......................I jak zrobic, aby mozna bylo potrzasnac tym ekranem na core 1.1.0?
Chodzi mi tu bardziej o 1/x z danej broni, bo w starym db przypisywalismy wlasnie ten public Damage(id)
Moze dodac .inc ze starego diablo, to bedzie czytalo to w klasie na nowym?