Dziś chcę się Was zapytać o public Damage(id) ze starego diablomoda.
A więc są na przyklad modyfikacje, aby miec szanse na wstrzas ekranem przeciwnika.
Robiac to na diablomod starym na pewno zadziala, ale na DIABLOMOD CORE 1.1.0 to raczej nie i z pewnoscia nie.
Wiec jaki odpowiednik moze byc tego?
Kod ze starego koda:
public Damage(id)
{
if (is_user_connected(id))
{
new weapon
new bodypart
if(get_user_attacker(id,weapon,bodypart)!=0)
{
new damage = read_data(2)
new attacker_id = get_user_attacker(id,weapon,bodypart)
if (is_user_connected(attacker_id) && attacker_id != id)
{
if(get_user_team(id) != get_user_team(attacker_id))
{
if(damage>175) player_dmg[attacker_id]+=damage/2
else player_dmg[attacker_id]+=damage
dmg_exp(attacker_id)
}
add_damage_bonus(id,damage,attacker_id)
add_vampire_bonus(id,damage,attacker_id)
add_grenade_bonus(id,attacker_id,weapon)
add_theif_bonus(id,attacker_id)
add_bonus_blind(id,attacker_id,weapon,damage)
add_bonus_redirect(id)
add_bonus_necromancer(attacker_id,id)
add_bonus_scoutdamage(attacker_id,id,weapon)
add_bonus_cawpmasterdamage(attacker_id,id,weapon)
add_bonus_m4masterdamage(attacker_id,id,weapon)
add_bonus_akmasterdamage(attacker_id,id,weapon)
add_bonus_dglmasterdamage(attacker_id,id,weapon)
add_bonus_m3masterdamage(attacker_id,id,weapon)
add_bonus_awpmasterdamage(attacker_id,id,weapon)
add_bonus_darksteel(attacker_id,id,damage)
add_bonus_illusion(attacker_id,id,weapon)
add_bonus_shake(attacker_id,id)
add_bonus_shaked(attacker_id,id)
item_take_damage(id,damage)
......................
I jak zrobic, aby mozna bylo potrzasnac tym ekranem na core 1.1.0?Chodzi mi tu bardziej o 1/x z danej broni, bo w starym db przypisywalismy wlasnie ten public Damage(id)
Moze dodac .inc ze starego diablo, to bedzie czytalo to w klasie na nowym?


Dodatki SourceMod













