Z racji że nie za bardzo jeszcze siedzę w PAWN'ie to proszę i liczę na waszą pomoc.
Ogólnie cały zamysł pluginu:
Kod wygląda następująco:
http://amxx.pl/topic...łaja-w-ct-i-tt/
Będzie to wgrywane na hns ganiany mod, więc trzeba to troszkę przerobić - mianowicie:
plugin losuje tylko osobę z terrorystów - czyli osobę która ucieka przed CT.
wylosowana osoba otrzymuje model mikołaja, jej tekstury świecą się na wybrany kolor, by łatwiej było wiedzieć kto został mikołajem (nie wiem jak to zrobić), zwiększone HP, zwiększony armor oraz możliwość zabicia 2 fleszami (śnieżkami)
Jeśli mikołaj przeżyje rundę, zostanie wylosowana mu nagroda spośród puli, która powinna wyglądać następująco:
- VIP 3 dni
- VIP 5 dni
- rózga (równoznaczne ze śmiercią w następnej rundzie) - wartałoby dodać jakiś komunikat dla gościa żeby wiedział dlaczego zginął.
- VIP jeden dzień
Po przeżytej rundzie powinien się wyświetlić komunikat na sayu dla wszystkich: "Mikołaj <gracz xxx> przeżył rundę i w nagrodę otrzymuje <los z puli> "
Jeśli mikołaj zginie z ręki CT - osoba która go zabiła również otrzymuje coś z puli nagród a na sayu komunikat powinien wyglądać następująco: "Gracz xxx pozbył się mikołaja i otrzymuje <los z puli> "
Co rundę losowany jest nowy mikołaj i na sayu powinien się wyświetlać komunikat kto nim został.
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fun>
#include <cstrike>
#include <hamsandwich>
#include <ColorChat>
new bool:mikolaj[33]
public plugin_init(){
register_plugin("Losowanie Mikolaja", "1.0", "Sniper Elite");
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Odrodzenie", 1);
register_logevent("PoczatekRundy", 2, "1=Round_Start");
register_event("DeathMsg", "Death", "ade");
register_cvar("santa_hp", "50");
register_cvar("santa_armor", "200");
register_cvar("santa_frags", "2");
register_cvar("santa_money", "500");
}
public plugin_precache(){
precache_model("models/player/santatt/santatt.mdl")
precache_model("models/player/santact/santact.mdl")
}
public Odrodzenie(id){
mikolaj[id] = false
cs_reset_user_model(id)
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public PoczatekRundy(){
if(get_playersnum() >=4){
los_mikolaj_ct()
los_mikolaj_tt()
}
}
public Death()
{
new id = read_data(2);
new attacker = read_data(1);
if(!is_user_alive(attacker) || !is_user_connected(attacker))
return PLUGIN_CONTINUE;
if(get_playersnum() >= 4){
if(mikolaj[id]){
set_user_frags (attacker, get_user_frags(attacker) + get_cvar_num("santa_frags"))
cs_set_user_money (attacker,cs_get_user_money(attacker) + get_cvar_num("santa_money"))
}
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public los_mikolaj_ct(){
new players[32], num
get_players(players, num);
new rand = random_num(1,num)
if(cs_get_user_team(rand) == CS_TEAM_CT && is_user_alive(rand)){
ColorChat(rand, BLUE, "Jestes Mikolajem CT");
cs_set_user_model (rand, "santact");
set_user_health (rand, get_user_health(rand) + get_cvar_num("santa_hp"))
set_user_armor(rand, get_cvar_num("santa_armor"))
mikolaj[rand] = true
}
else los_mikolaj_ct()
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public los_mikolaj_tt(){
new players[32], num
get_players(players, num);
new rand = random_num(1,num)
if(cs_get_user_team(rand) == CS_TEAM_T && is_user_alive(rand)){
ColorChat(rand, RED, "Jestes Mikolajem TT");
cs_set_user_model (rand, "santatt");
set_user_health (rand, get_user_health(rand) + get_cvar_num("santa_hp"))
set_user_armor(rand, get_cvar_num("santa_armor"))
mikolaj[rand] = true
}
else los_mikolaj_tt()
return PLUGIN_CONTINUE;
}
Plugin nie wiem czy jest do zrobienia w sposób jaki opisałem. Liczę na waszą pomoc. Będą lecieć plusiki, tylko tak mogę się wam odwdzięczyć.
Ogólnie dużo tutaj jest komunikatów, można się pogubić. Jeśli uważacie, że lepiej byłoby część dać na HUD message, to zróbcie jak uważacie. Chce żeby fajnie to wyglądało:P
Użytkownik Marf edytował ten post 29.11.2015 22:30