Klasa Kameleon
Jak wiecie, ciężko było znaleźć poradnik, aby wsadzić klasie model przeciwnika.
Po wielu nieoczekiwanych trudach w końcu mi się udało.
Tą możliwość można dodawać raczej do każdego MOD'a.
Instrukcja instalacji do klasy na silniku "DiabloMod Core 1.1.0 by DarkGL"
1. Otwieramy nasz plik .sma klasy
2. Dodajemy na przykład po :
public diablo_class_enabled( id ){
bKlasa[ id ] = true;
}
taki o to kod:
public diablo_preThink(id){
if(!is_user_alive(id))
return PLUGIN_HANDLED
if (cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_CT)
cs_set_user_model( id, "leet") //kamuflaz
else
cs_set_user_model( id, "gign") //kamuflaz
if (cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_T)
cs_set_user_model( id, "gign") //kamuflaz
else
cs_set_user_model( id, "leet") //kamuflaz
return PLUGIN_HANDLE
}
3. Zapisujemy i kompilujemy nasz plik .sma i możemy cieszyć się klasą kameleon
/*Przykładowy plik .sma z klasą kameleon w załączniku
Jeśli ktoś będzie chętny może poprawić kod, ponieważ ja nie potrafię jeszcze dobrze pisać pluginów i ustawiać .ince liczy
Pierwszy TUT


Dodatki SourceMod





diablo_kameleon.amxx








