Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Problem z podmiana natywu


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 Kewin. (ZeZ)

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 130
Zaawansowany

  • Postów:465
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Kewin
  • Lokalizacja:Zgorzelec
Offline

Napisano 18.02.2013 02:06

Czesc.
Chce zrobic wieksze obrazenia z danej broni w diablomod core 1.1 i wykorzystalem kod z coda

Kod z coda: http://amxx.pl/topic...wybranej-broni/
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
	    if(!is_user_connected(idattacker))
			    return HAM_IGNORED;
	    if(!ma_perk[idattacker])
			    return HAM_IGNORED;
	    if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_AWP && damagebits & DMG_BULLET)
			    cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
	   
	    return HAM_IGNORED;
}

A to moj do diablo:
public TakeDamage(iVictim, idinflictor, iAttacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(iAttacker))
return HAM_IGNORED;

if(!bKlasa[iAttacker])
return HAM_IGNORED;

if(get_user_team(iVictim) != get_user_team(iAttacker) && get_user_weapon(iAttacker) == CSW_AWP && damagebits & DMG_BULLET)
diablo_damage(iAttacker, iVictim, 50.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

return HAM_IGNORED;
}

Teraz pytanie co mi wywala jako blad, sa to linijki:
diablo_damage(iAttacker, iVictim, 50.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
i
ostatnia czyli:
}

Jak sie nie myle chodzi tu o diablo_damage, podmienilem to za cod_inflict_damage

diablo_damage - doDamage
cod_inflict_damage - ZadajObrazenia

Czyli to samo chyba :)
Pomocy ...
  • +
  • -
  • 0

"Wiem, że nic nie wiem!"

...Nie jestem OWIECZKĄ!...

 

Pomagam przy DIABLOMODCORE i CODMOD

 

Pisz konkretnie, inaczej nie odpisze!





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych