Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Modyfikacja

Dodanie opcji do pluginu

Modyfikacja

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 FiK

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:13
  • Lokalizacja:Waw
Offline

Napisano 17.02.2013 21:58

Witam,

kolega poprosił mnie o wprowadzenie zmian do wygenerowanego plugina ViP.

Wybrał sobie opcje jakie chciał, wszystko fajnie działa, jednak jest mały problem...

Otóż VIP ma do wyboru trzy opcje:
AK + dgl + nady i kev
M4 + dgl + nady i kev
Wyjście

Menu wyboru ma co rundę, jest ok jeżeli nie chce nic bo np. ma AWP. Ale jeżeli wybierze sobie któryś zestaw, wówczas ma dwie bronie. Chodzi więc o to, że po wyborze jednego z zestawów traci on wszystko co miał do tej pory. Żeby nie pomagać innym niepotrzebnie najlepiej te bronie zabić, żeby nie były dropnięte na ziemi.

Dodatkowo w celu obniżenia siły ogniowej drużyny z vipem chcemy, żeby nie mógł on wyrzucać broni. Tzn gdy coś dropnie (poza C4), nie wyląduje to na ziemi a zniknie. Po jego śmierci broń naturalnie można zebrać.

Kombinuje i kombinuje już od dwóch godzin, ale nijak mi to nie idzie... O ile funkcje restrykcji dropowania są drugorzędne, o tyle zabranie broni po wyborze zestawu to priorytet.

Jest ktoś w stanie pomóc?

Oto skrypt na chwilę obecną:
[color=#000000]#include <amxmodx>[/color]
#include <colorchat>
#include <cstrike>
#include <engine>
#include <fakemeta>
#include <fun>
#include <hamsandwich>

new Array:g_Array, CsArmorType:armortype, bool:g_Vip[33], gRound=0, g_Hudmsg,
menu, menu_callback_handler, skoki[33], weapon_id;

new const clips[]={0, 13, -0, 10, 1, 7, 0, 30, 30, 1, 30, 20, 25, 30, 35, 25, 12, 20, 10, 30, 100, 8, 30, 30, 20, 2, 7, 30, 30, 0, 50};
new const g_Langcmd[][]={"say /vips","say_team /vips","say /vipy","say_team /vipy"};

public plugin_init(){
register_plugin("VIP Ultimate", "10.0.0.2", "benio101 & speedkill");
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "SpawnedEventPre", 1);
register_forward(FM_CmdStart, "CmdStartPre");
register_event("HLTV", "event_new_round", "a", "1=0", "2=0");
register_logevent("GameCommencing", 2, "1=Game_Commencing");
g_Array=ArrayCreate(64,32);
for(new i;i<sizeof g_Langcmd;i++){
register_clcmd(g_Langcmd[i], "ShowVips");
}
g_Hudmsg=CreateHudSyncObj();
}
public client_authorized(id){
if(get_user_flags(id) & 8388608 == 8388608){
client_authorized_vip(id);
}
}
public client_authorized_vip(id){
g_Vip[id]=true;
new g_Name[64];
get_user_name(id,g_Name,charsmax(g_Name));

new g_Size = ArraySize(g_Array);
new szName[64];

for(new i = 0; i < g_Size; i++){
ArrayGetString(g_Array, i, szName, charsmax(szName));

if(equal(g_Name, szName)){
return 0;
}
}
ArrayPushString(g_Array,g_Name);
set_hudmessage(24, 190, 220, 0.25, 0.2, 0, 6.0, 6.0);
ShowSyncHudMsg(0, g_Hudmsg, "Vip %s wbija na serwer !",g_Name);

return PLUGIN_CONTINUE;
}
public client_disconnect(id){
if(g_Vip[id]){
client_disconnect_vip(id);
}
}
public client_disconnect_vip(id){
g_Vip[id]=false;
new Name[64];
get_user_name(id,Name,charsmax(Name));

new g_Size = ArraySize(g_Array);
new g_Name[64];

for(new i = 0; i < g_Size; i++){
ArrayGetString(g_Array, i, g_Name, charsmax(g_Name));

if(equal(g_Name,Name)){
ArrayDeleteItem(g_Array,i);
break;
}
}
}
public SpawnedEventPre(id){
if(g_Vip[id]){
if(is_user_alive(id)){
SpawnedEventPreVip(id);
}
}
}
public CmdStartPre(id, uc_handle){
if(g_Vip[id]){
if(is_user_alive(id)){
CmdStartPreVip(id, uc_handle);
}
}
}
public CmdStartPreVip(id, uc_handle){
new flags = pev(id, pev_flags);
if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id]>0){
--skoki[id];
new Float:velocity[3];
pev(id, pev_velocity,velocity);
velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
set_pev(id,pev_velocity,velocity);
} else if(flags & FL_ONGROUND && skoki[id]!=-1){
skoki[id] = 1;
}
}
public SpawnedEventPreVip(id){
skoki[id]=1;
cs_set_user_armor(id, min(cs_get_user_armor(id,armortype)+100, 100), CS_ARMOR_VESTHELM);
show_vip_menu(id);
}
public show_vip_menu(id){
menu=menu_create("\rMenu VIPa","menu_handler");
menu_callback_handler=menu_makecallback("menu_callback");
new bool:active=false, num=-1;
menu_additem(menu,"\wAK+DGL+granaty","",0,menu_callback_handler);
if(menu_callback(id, menu, ++num)==ITEM_ENABLED){
active=true;
}
menu_additem(menu,"\wM4+DGL+granaty","",0,menu_callback_handler);
if(menu_callback(id, menu, ++num)==ITEM_ENABLED){
active=true;
}
if(active){
menu_setprop(menu,MPROP_EXITNAME,"Wyjscie");
menu_setprop(menu,MPROP_TITLE,"\yMenu Vipa");
menu_setprop(menu,MPROP_NUMBER_COLOR,"\r");
menu_display(id, menu);
} else {
menu_destroy(menu);
}
}
public recharge(id){
new wid=get_user_weapon(id);
if(wid){
new weaponname[32], weid;
get_weaponname(wid, weaponname, 31);
weid=find_ent_by_owner(-1, weaponname, id);
if(weid){
cs_set_weapon_ammo(weid, clips[wid]);
}
}
}
public event_new_round(){
++gRound;
}
public GameCommencing(){
gRound=0;
}
public menu_callback(id, menu, item){
if(gRound>=3){
if(is_user_alive(id)){
if(item==0){
return ITEM_ENABLED;
}
if(item==1){
return ITEM_ENABLED;
}
}
}
return ITEM_DISABLED;
}
public menu_handler(id, menu, item){
if(gRound>=3){
if(is_user_alive(id)){
if(item==0){
give_item(id, "weapon_deagle");
give_item(id, "ammo_50ae");
weapon_id=find_ent_by_owner(-1, "weapon_deagle", id);
if(weapon_id)cs_set_weapon_ammo(weapon_id, 7);
cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 35);
recharge(id);
give_item(id, "weapon_ak47");
give_item(id, "ammo_762nato");
weapon_id=find_ent_by_owner(-1, "weapon_ak47", id);
if(weapon_id)cs_set_weapon_ammo(weapon_id, 30);
cs_set_user_bpammo(id, CSW_AK47, 90);
give_item(id, "weapon_hegrenade");
give_item(id, "weapon_flashbang");
give_item(id, "weapon_smokegrenade");
}
if(item==1){
give_item(id, "weapon_deagle");
give_item(id, "ammo_50ae");
weapon_id=find_ent_by_owner(-1, "weapon_deagle", id);
if(weapon_id)cs_set_weapon_ammo(weapon_id, 7);
cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 35);
recharge(id);
give_item(id, "weapon_m4a1");
give_item(id, "ammo_556nato");
weapon_id=find_ent_by_owner(-1, "weapon_m4a1", id);
if(weapon_id)cs_set_weapon_ammo(weapon_id, 30);
cs_set_user_bpammo(id, CSW_M4A1, 90);
give_item(id, "weapon_hegrenade");
give_item(id, "weapon_flashbang");
give_item(id, "weapon_smokegrenade");
}
}
}
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_HANDLED;
}
public ShowVips(id){
new g_Name[64],g_Message[192];

new g_Size=ArraySize(g_Array);

for(new i = 0; i < g_Size; i++){
ArrayGetString(g_Array, i, g_Name, charsmax(g_Name));

add(g_Message, charsmax(g_Message), g_Name);

if(i == g_Size - 1){
add(g_Message, charsmax(g_Message), ".");
}
else{
add(g_Message, charsmax(g_Message), ", ");
}
}
ColorChat(id,GREEN,"^x03Vipy ^x04na ^x03serwerze: ^x04%s", g_Message);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public client_infochanged(id){
if(g_Vip[id]){
new szName[64];
get_user_info(id,"name",szName,charsmax(szName));

new Name[64];
get_user_name(id,Name,charsmax(Name));

if(!equal(szName,Name)){
ArrayPushString(g_Array,szName);

new g_Size=ArraySize(g_Array);
new g_Name[64];
for(new i = 0; i < g_Size; i++){
ArrayGetString(g_Array, i, g_Name, charsmax(g_Name));

if(equal(g_Name,Name)){
ArrayDeleteItem(g_Array,i);
break;
}
}
}
}
}
public plugin_end(){
ArrayDestroy(g_Array);
}

  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: Modyfikacja

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych