Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Zmiana domyślnego koloru questów


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

#1 melon

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:18
  • Imię:dsadasd
  • Lokalizacja:sda
Offline

Napisano 16.02.2013 21:36

Jedno pytanie:
Dołączona grafika

Jak domyślny kolor na czerwony zmienić?

Odpowiedzialne za kolory fragmenty:
// Green, red, blue
new HudColor[][5] = {
{0, 255, 0},
{255, 0, 0},
{0, 0, 255}
}


public QuestMessage(id, Message[]){
set_hudmessage(255, 0, 0, 0.02, 0.23, 0, 1.0, 0.6)
ShowSyncHudMsg(id, HudObj2, "%s", Message);
}


   	 if( ! ePlayerQuestType[id] )
Msg = "^n^n^n^n^n^n^n^n^n^n^n^n^n^n^n^n^n^n^n^n[Nie Robisz Zadnej Misji]^n[Say /questy]";
else{
formatex(Msg2, charsmax(Msg2), QuestInfoMessage[ePlayerQuestType[id]], (get_user_progress_need(id)-get_user_progress(id)));
formatex(Msg, charsmax(Msg), "^n^n^n^n^n^n^n^n^n^n^n^n^n^n^n^n^n^n^n^n[Rozdzial: %s] | [Postep: %i/%i]^n[Info: %s]", QuestRozdzial[iPlayerPrzedzial[id]], get_user_progress(id), get_user_progress_need(id), Msg2);
}
set_hudmessage(HEX_COLOR_1, HEX_COLOR_2, HEX_COLOR_3, HUD_X, HUD_Y, 0, 1.0, 0.8)
ShowSyncHudMsg(id, HudObj, Msg);
}


To nie wiem do czego:
 new Float:HUD_X
new Float:HUD_Y

new HEX_COLOR_1
new HEX_COLOR_2
new HEX_COLOR_3
new Msg2[512]

for(new id; id<MAX_PLAYER+1; id++){
if( ! is_user_connected(id) ) continue;
if( ! is_user_alive(id) ) continue;
if( ! iPlayerHudType[id] ) continue;

HEX_COLOR_1 = HudColor[iPlayerHudType[id]-1][0];
HEX_COLOR_2 = HudColor[iPlayerHudType[id]-1][1];
HEX_COLOR_3 = HudColor[iPlayerHudType[id]-1][2];
HUD_X = HudType[iPlayerHudType[id] - 1][0];
HUD_Y = HudType[iPlayerHudType[id] - 1][1];

  • +
  • -
  • 0

#2 Rodzyn

    Wszechwiedzący

  • Power User

Reputacja: 140
Zaawansowany

  • Postów:560
  • GG:
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Bielawa
Offline

Napisano 17.02.2013 11:57

public QuestMessage(id, Message[]){ set_hudmessage(0, 255, 0, 0.02, 0.23, 0, 1.0, 0.6) ShowSyncHudMsg(id, HudObj2, "%s", Message); }
- zobacz
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych