#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <codmod> #include <fakemeta> new const nazwa[] = "CBS[MegaPremium]"; new const opis[] = "Ma podwójny skok, 1/10 na wyrzucenie broni wroga, widzi niewidzialnych."; new const bronie = (1<<CSW_FAMAS)|(1<<CSW_USP); new const zdrowie = 5; new const kondycja = 25; new const inteligencja = 5; new const wytrzymalosc = 5; new skoki[33]; new ma_klase[33]; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump"); register_event("Damage", "Damage_Wyrzucenie", "b", "2!=0"); } public cod_class_enabled(id) { if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_F)) { client_print(id, print_chat, "[CBS[MegaPremium]] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.") return COD_STOP; } ma_klase[id] = true; return COD_CONTINUE; } public cod_class_disabled(id) { ma_klase[id] = false; } public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle) { if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id]) return FMRES_IGNORED; new flags = pev(id, pev_flags); if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id]) { skoki[id]--; new Float:velocity[3]; pev(id, pev_velocity,velocity); velocity[2] = random_float(265.0,285.0); set_pev(id, pev_velocity,velocity); } else if(flags & FL_ONGROUND) skoki[id] = 2; return FMRES_IGNORED; } public Damage_Wyrzucenie(id) { new idattacker = get_user_attacker(id); if(!is_user_alive(idattacker)) return; if(!ma_klase[idattacker]) return; if(random_num(1, 10) != 1) return; client_cmd(id, "drop"); }
Użytkownik kowol edytował ten post 15.02.2013 20:25