Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Obciążenie CPU - optymalizacja.


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 sebuli

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:128
  • Lokalizacja:Bydgoszcz
Offline

Napisano 13.02.2013 16:45

Witajcie!

Od dłuższego czasu robię swoje wersje COD MOD'a na bazie starego silnika. Dopiero od niedawna dowiedziałem się, że istnieje pomiar CPU dzięki wpisaniu polecenia stats w konsoli serwera. W związku z tym mam parę pytań.

1. Czy wynik 55-63 (ale głównie ok.60) CPU przy 20 osobach jest masakrycznym wynikiem? Serwer stoi na pukawka, typ LITE.
2. Czy jest jakaś cecha charakterystyczna w silniku starego coda, która najbardziej obciąża CPU?
3. Czy ilość zmiennych globalnych ma wpływ na CPU?
4. Czy wczytywanie przez nvault sporej ilości danych (ok. 50 do tablicy) przy wchodzeniu gracza na serwer obciąża maszynę w znaczny sposób, tak że w trakcie gry można zaobserwować, gdy inni gracze się dołączają?


Póki co to tyle, bardzo proszę o odpowiedzi.

Użytkownik sebuli edytował ten post 13.02.2013 16:46

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych