Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Klasa

Proszę o klase Generał i 6 innych

klasa

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 czlowieczek

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:27
  • Lokalizacja:lo9ool
Offline

Napisano 11.02.2013 18:08

tą klase na flage F http://vpx.pl/A77H
http://vpx.pl/A77J flaga d
http://vpx.pl/A772
http://vpx.pl/A77j
http://vpx.pl/A77m
http://vpx.pl/A77D
http://vpx.pl/A77c
  • +
  • -
  • 0

#2 zxcziomzxc

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:41
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Kielce
Offline

Napisano 11.02.2013 18:25

mp5master
http://amxx.pl/kompi...s_MP5Master.sma

edit

masz lowce

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
	  
new const nazwa[]   = "Lowca";
new const opis[]	= "1/8 z AWP 1/10 na Dropniecie broni przeciwnikowy lekko niewidzialny";
new const bronie	= (1<<CSW_AWP);
new const zdrowie   = 25;
new const kondycja  = 15;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 20;
  
new ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
  
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenZ");

register_event("Damage", "Damage_Wyrzucenie", "b", "2!=0");
}
public cod_class_enabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 195);
ma_klase[id] = true;
}
public cod_class_disabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
	 ma_klase[id] = false;
}
public fwTakeDamage_JedenZ(this, idInf, idAtt, Float:fDmg, dmgBits){
if(!is_user_alive(idAtt) || !ma_klase[idAtt] || !(dmgBits & (1<<1) ) || random_num(1, 8) != 1 )
  return HAM_IGNORED;
cs_set_user_armor(this, 0, CS_ARMOR_NONE);
SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(this) + 1));
return HAM_HANDLED;
}
public Damage_Wyrzucenie(id)
{
new idattacker = get_user_attacker(id);
if(!is_user_alive(idattacker))
  return;
if(!ma_klase[idattacker])
  return;
if(random_num(1, 10) != 1)
  return;
client_cmd(id, "drop");
}


Kawon (11.02.2013 19:26):
Kod w postach (np. źródło pluginu) umieszczaj w odpowiednich tagach (code/php/spoiler itp), a powyżej 200 linijek tylko w załączniku lub na wklejce.


#3 czlowieczek

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:27
  • Lokalizacja:lo9ool
Offline

Napisano 11.02.2013 20:07

dzięki jeszcze 5 klas :D
  • +
  • -
  • 0

#4 play12

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 33
Życzliwy

  • Postów:131
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Radom
Offline

Napisano 11.02.2013 20:25

proszę klase taktyk wojenny.

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <fun>
#define DMG_BULLET (1<<1)
	  
new const nazwa[]   = "Taktyk Wojenny";
new const opis[]	= "Ma mniejsza grawitacje 1/3 ze scouta.";
new const bronie	= (1<<CSW_SCOUT)|(1<<CSW_SMOKEGRENADE)|(1<<CSW_USP);
new const zdrowie   = 5;
new const kondycja  = 15;
new const inteligencja = 5;
new const wytrzymalosc = 5;
  
new ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "Play");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);  
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Grawitacja", 1);
 RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
public cod_class_enabled(id)
{
  entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 800.0/800.0);
give_item(id, "weapon_smokegrenade");
ma_klase[id] = true;
}
public cod_class_disabled(id)
{
  entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 1.0);
ma_klase[id] = false;
}
public fwSpawn_Grawitacja(id)
{
if(ma_klase[id])
  entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 800.0/800.0);
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
		if(!is_user_connected(idattacker))
				return HAM_IGNORED;
	  
		if(!ma_klase[idattacker])
				return HAM_IGNORED;
	  
		if(damagebits & DMG_BULLET)
		{
				new weapon = get_user_weapon(idattacker);
			  
				if(weapon == CSW_SCOUT && damage > 20.0 && random_num(1,3) == 1)
						cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
					  
		}
	  
		return HAM_IGNORED;
}

Proszę klase lowca :

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#define DMG_BULLET (1<<1)
	   
new const nazwa[]   = "Lowca";
new const opis[]    = "Ma 1/8 z awp, lekko niewidzialny, 1/10 na wyrzucenie broni przeciwnika.";
new const bronie    = (1<<CSW_AWP);
new const zdrowie   = 25;
new const kondycja  = 15;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 20;
   
new ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "Play");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
		 RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
register_event("Damage", "Damage_Wyrzucenie", "b", "2!=0");
}
public cod_class_enabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 150);
ma_klase[id] = true;
}
public cod_class_disabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
	 ma_klase[id] = false;
}
public Damage_Wyrzucenie(id)
{
new idattacker = get_user_attacker(id);
if(!is_user_alive(idattacker))
  return;
if(!ma_klase[idattacker])
  return;
if(random_num(1, 10) != 1)
  return;
client_cmd(id, "drop");
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
	    if(!is_user_connected(idattacker))
			    return HAM_IGNORED;
	   
	    if(!ma_klase[idattacker])
			    return HAM_IGNORED;
	   
	    if(damagebits & DMG_BULLET)
	    {
			    new weapon = get_user_weapon(idattacker);
			   
			    if(weapon == CSW_AWP && damage > 20.0 && random_num(1,8) == 1)
					    cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
					   
	    }
	   
	    return HAM_IGNORED;
}

Proszę klase SWAT :

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <fun>
#include <hamsandwich>
#define DMG_BULLET (1<<1)
	   
new const nazwa[]   = "SWAT";
new const opis[]    = "Jest wytrzymały oraz 1/18 z famasa";
new const bronie    = (1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_FAMAS)|(1<<CSW_USP);
new const zdrowie   = 15;
new const kondycja  = 15;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 45;
new ma_klase[33];
   
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "Play");
	    RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
}
public cod_class_enabled(id)
{
give_item(id, "weapon_hegrenade");
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
	    if(!is_user_connected(idattacker))
			    return HAM_IGNORED;
	   
	    if(!ma_klase[idattacker])
			    return HAM_IGNORED;
	   
	    if(damagebits & DMG_BULLET)
	    {
			    new weapon = get_user_weapon(idattacker);
			   
			    if(weapon == CSW_FAMAS && damage > 20.0 && random_num(1,18) == 1)
					    cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
					   
	    }
	   
	    return HAM_IGNORED;
}

Użytkownik play12 edytował ten post 11.02.2013 20:19






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: klasa

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych