tą klase na flage F http://vpx.pl/A77H
http://vpx.pl/A77J flaga d
http://vpx.pl/A772
http://vpx.pl/A77j
http://vpx.pl/A77m
http://vpx.pl/A77D
http://vpx.pl/A77c
					
					
					
				
				
				
				Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
| Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji. 
 | 
Guest Message by DevFuse
       
 
	
	
		3 odpowiedzi w tym temacie
	
		
			
				
					
						
					
					#1
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Napisano 11.02.2013 18:08
			
				
					
						
					
					#2
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Napisano 11.02.2013 18:25
					mp5master
http://amxx.pl/kompi...s_MP5Master.sma
edit
masz lowce
http://amxx.pl/kompi...s_MP5Master.sma
edit
masz lowce
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
	  
new const nazwa[]   = "Lowca";
new const opis[]	= "1/8 z AWP 1/10 na Dropniecie broni przeciwnikowy lekko niewidzialny";
new const bronie	= (1<<CSW_AWP);
new const zdrowie   = 25;
new const kondycja  = 15;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 20;
  
new ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
  
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenZ");
register_event("Damage", "Damage_Wyrzucenie", "b", "2!=0");
}
public cod_class_enabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 195);
ma_klase[id] = true;
}
public cod_class_disabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
	 ma_klase[id] = false;
}
public fwTakeDamage_JedenZ(this, idInf, idAtt, Float:fDmg, dmgBits){
if(!is_user_alive(idAtt) || !ma_klase[idAtt] || !(dmgBits & (1<<1) ) || random_num(1, 8) != 1 )
  return HAM_IGNORED;
cs_set_user_armor(this, 0, CS_ARMOR_NONE);
SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(this) + 1));
return HAM_HANDLED;
}
public Damage_Wyrzucenie(id)
{
new idattacker = get_user_attacker(id);
if(!is_user_alive(idattacker))
  return;
if(!ma_klase[idattacker])
  return;
if(random_num(1, 10) != 1)
  return;
client_cmd(id, "drop");
}
			
				
					
						
					
					#3
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Napisano 11.02.2013 20:07
					dzięki jeszcze 5 klas  
					
					
					
				
				
				
				
				
								
				
				
				
			
				 
					
					
			
				
					
						
					
					#4
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Napisano 11.02.2013 20:25
					proszę klase taktyk wojenny.
Proszę klase lowca :
Proszę klase SWAT :
					
				
				
				
				
								
				
				
				
			
				
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <fun>
#define DMG_BULLET (1<<1)
	  
new const nazwa[]   = "Taktyk Wojenny";
new const opis[]	= "Ma mniejsza grawitacje 1/3 ze scouta.";
new const bronie	= (1<<CSW_SCOUT)|(1<<CSW_SMOKEGRENADE)|(1<<CSW_USP);
new const zdrowie   = 5;
new const kondycja  = 15;
new const inteligencja = 5;
new const wytrzymalosc = 5;
  
new ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "Play");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);  
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Grawitacja", 1);
 RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
public cod_class_enabled(id)
{
  entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 800.0/800.0);
give_item(id, "weapon_smokegrenade");
ma_klase[id] = true;
}
public cod_class_disabled(id)
{
  entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 1.0);
ma_klase[id] = false;
}
public fwSpawn_Grawitacja(id)
{
if(ma_klase[id])
  entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 800.0/800.0);
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
		if(!is_user_connected(idattacker))
				return HAM_IGNORED;
	  
		if(!ma_klase[idattacker])
				return HAM_IGNORED;
	  
		if(damagebits & DMG_BULLET)
		{
				new weapon = get_user_weapon(idattacker);
			  
				if(weapon == CSW_SCOUT && damage > 20.0 && random_num(1,3) == 1)
						cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
					  
		}
	  
		return HAM_IGNORED;
}
Proszę klase lowca :
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#define DMG_BULLET (1<<1)
	   
new const nazwa[]   = "Lowca";
new const opis[]    = "Ma 1/8 z awp, lekko niewidzialny, 1/10 na wyrzucenie broni przeciwnika.";
new const bronie    = (1<<CSW_AWP);
new const zdrowie   = 25;
new const kondycja  = 15;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 20;
   
new ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "Play");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
		 RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
register_event("Damage", "Damage_Wyrzucenie", "b", "2!=0");
}
public cod_class_enabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 150);
ma_klase[id] = true;
}
public cod_class_disabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
	 ma_klase[id] = false;
}
public Damage_Wyrzucenie(id)
{
new idattacker = get_user_attacker(id);
if(!is_user_alive(idattacker))
  return;
if(!ma_klase[idattacker])
  return;
if(random_num(1, 10) != 1)
  return;
client_cmd(id, "drop");
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
	    if(!is_user_connected(idattacker))
			    return HAM_IGNORED;
	   
	    if(!ma_klase[idattacker])
			    return HAM_IGNORED;
	   
	    if(damagebits & DMG_BULLET)
	    {
			    new weapon = get_user_weapon(idattacker);
			   
			    if(weapon == CSW_AWP && damage > 20.0 && random_num(1,8) == 1)
					    cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
					   
	    }
	   
	    return HAM_IGNORED;
}
Proszę klase SWAT :
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <fun>
#include <hamsandwich>
#define DMG_BULLET (1<<1)
	   
new const nazwa[]   = "SWAT";
new const opis[]    = "Jest wytrzymały oraz 1/18 z famasa";
new const bronie    = (1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_FAMAS)|(1<<CSW_USP);
new const zdrowie   = 15;
new const kondycja  = 15;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 45;
new ma_klase[33];
   
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "Play");
	    RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
}
public cod_class_enabled(id)
{
give_item(id, "weapon_hegrenade");
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
	    if(!is_user_connected(idattacker))
			    return HAM_IGNORED;
	   
	    if(!ma_klase[idattacker])
			    return HAM_IGNORED;
	   
	    if(damagebits & DMG_BULLET)
	    {
			    new weapon = get_user_weapon(idattacker);
			   
			    if(weapon == CSW_FAMAS && damage > 20.0 && random_num(1,18) == 1)
					    cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
					   
	    }
	   
	    return HAM_IGNORED;
}
					
					Użytkownik play12 edytował ten post 11.02.2013 20:19
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: klasa
| Klasa Klasa wampirNapisany przez Rafii, 16.03.2025  klasa | 
 |   | |||
| CoD Nowy Moc Medyka - problemPugin mocmedyka włącza się w klasie w której nie powinien Napisany przez scythe1, 09.02.2023  cod nowy, mocmedyka, codnowy i 1 więcej | 
 |   | |||
|  | Klasa [ROZWIĄZANE] poźba o klase odrodzenieNapisany przez Anonimowy09, 03.02.2023  klasa | 
 |   | ||
| Klasa Poszukuje KlasNapisany przez Aquamarina, 03.01.2023  klasa | 
 |   | |||
|  | Klasa [KOSZ] klasaklasa Napisany przez Anonimowy09, 30.12.2022  klasa | 
 |   | 
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych


 Forum
 
Forum
 Użytkownicy
 
Użytkownicy
 Kalendarz
 
Kalendarz
 Dodatki SourceMod
 
Dodatki SourceMod














