proszę o klase Dziki Jumper(Premium)
Niewidzialny (20z255), natychmiastowe z noza(ppm), auto bh
Staty po 0
Proszę nie robic tej klasy w generatorze poniewaz nie dziala zabicie z noza
Z gory dziekuje
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
3 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 09.02.2013 22:38
Ciemnastronapomidora.tk
Niskie pingi, doświadczona administracja, polska lokalizacja, cały czas rozwijana sieć Serwerów,
IP serwera : 91.204.163:27015 CoD MoD 301LVL
IP serwera : 91.204.163:27016 DM COD AIM
Skopiuj IP i zagraj, na pewno Ci się SPODOBA
Niskie pingi, doświadczona administracja, polska lokalizacja, cały czas rozwijana sieć Serwerów,
IP serwera : 91.204.163:27015 CoD MoD 301LVL
IP serwera : 91.204.163:27016 DM COD AIM
Skopiuj IP i zagraj, na pewno Ci się SPODOBA
#2
Napisano 09.02.2013 22:44
#include <amxmodx>
#include <engine>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#define DMG_BULLET (1<<1)
new const nazwa[] = "Dziki Jumper";
new const opis[] = "Ma autoBH, natychmiastowe z noza oraz jego widocznosc spada do 20";
new const bronie = 1<<CSW_KNIFE;
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
#define FL_WATERJUMP (1<<11) // popping out of the water
#define FL_ONGROUND (1<<9) // not moving on the ground
new bool:ma_klase[33]
public plugin_init() {
register_plugin(nazwa, "1.0", "d0n tHe Pr0oo");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Spawn", 1);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
{
client_print(id, print_chat, "Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy")
return COD_STOP;
}
ma_klase[id] = true;
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 20);
return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
}
public client_PreThink(id)
{
if(!ma_klase[id])
return PLUGIN_CONTINUE
if (entity_get_int(id, EV_INT_button) & 2) {
new flags = entity_get_int(id, EV_INT_flags)
if (flags & FL_WATERJUMP)
return PLUGIN_CONTINUE
if ( entity_get_int(id, EV_INT_waterlevel) >= 2 )
return PLUGIN_CONTINUE
if ( !(flags & FL_ONGROUND) )
return PLUGIN_CONTINUE
new Float:velocity[3]
entity_get_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity)
velocity[2] += 250.0
entity_set_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity)
entity_set_int(id, EV_INT_gaitsequence, 6)
}
return PLUGIN_CONTINUE
}
public Spawn(id)
{
if(ma_klase[id])
{
strip_user_weapons(id);
give_item(id, "weapon_knife");
}
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_KNIFE && damagebits & DMG_BULLET && damage > 20.0)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
return HAM_IGNORED;
}
#3
Napisano 09.02.2013 23:32
Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright © 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team
codclass_dzikiJumper.sma(28) : warning 217: loose indentation
codclass_dzikiJumper.sma(40) : warning 217: loose indentation
codclass_dzikiJumper.sma(45) : warning 217: loose indentation
codclass_dzikiJumper.sma(76) : error 017: undefined symbol "strip_user_weapons"
codclass_dzikiJumper.sma(77) : error 017: undefined symbol "give_item"
2 Errors.
Could not locate output file codclass_dzikiJumper.amxx (compile failed).
proszę kogos o ponowne zrobienie
Copyright © 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team
codclass_dzikiJumper.sma(28) : warning 217: loose indentation
codclass_dzikiJumper.sma(40) : warning 217: loose indentation
codclass_dzikiJumper.sma(45) : warning 217: loose indentation
codclass_dzikiJumper.sma(76) : error 017: undefined symbol "strip_user_weapons"
codclass_dzikiJumper.sma(77) : error 017: undefined symbol "give_item"
2 Errors.
Could not locate output file codclass_dzikiJumper.amxx (compile failed).
proszę kogos o ponowne zrobienie
Ciemnastronapomidora.tk
Niskie pingi, doświadczona administracja, polska lokalizacja, cały czas rozwijana sieć Serwerów,
IP serwera : 91.204.163:27015 CoD MoD 301LVL
IP serwera : 91.204.163:27016 DM COD AIM
Skopiuj IP i zagraj, na pewno Ci się SPODOBA
Niskie pingi, doświadczona administracja, polska lokalizacja, cały czas rozwijana sieć Serwerów,
IP serwera : 91.204.163:27015 CoD MoD 301LVL
IP serwera : 91.204.163:27016 DM COD AIM
Skopiuj IP i zagraj, na pewno Ci się SPODOBA
#4
Napisano 09.02.2013 23:37
Proszę
#include <amxmodx>
#include <engine>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <fun>
#define DMG_BULLET (1<<1)
new const nazwa[] = "Dziki Jumper";
new const opis[] = "Ma autoBH, natychmiastowe z noza oraz jego widocznosc spada do 20";
new const bronie = 1<<CSW_KNIFE;
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
#define FL_WATERJUMP (1<<11) // popping out of the water
#define FL_ONGROUND (1<<9) // not moving on the ground
new bool:ma_klase[33]
public plugin_init() {
register_plugin(nazwa, "1.0", "d0n tHe Pr0oo");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Spawn", 1);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
{
client_print(id, print_chat, "Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy")
return COD_STOP;
}
ma_klase[id] = true;
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 20);
return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
}
public client_PreThink(id)
{
if(!ma_klase[id])
return PLUGIN_CONTINUE
if (entity_get_int(id, EV_INT_button) & 2) {
new flags = entity_get_int(id, EV_INT_flags)
if (flags & FL_WATERJUMP)
return PLUGIN_CONTINUE
if ( entity_get_int(id, EV_INT_waterlevel) >= 2 )
return PLUGIN_CONTINUE
if ( !(flags & FL_ONGROUND) )
return PLUGIN_CONTINUE
new Float:velocity[3]
entity_get_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity)
velocity[2] += 250.0
entity_set_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity)
entity_set_int(id, EV_INT_gaitsequence, 6)
}
return PLUGIN_CONTINUE
}
public Spawn(id)
{
if(ma_klase[id])
{
strip_user_weapons(id);
give_item(id, "weapon_knife");
}
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_KNIFE && damagebits & DMG_BULLET && damage > 20.0)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
return HAM_IGNORED;
}
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: klasa
Klasa
Klasa wampirNapisany przez Rafii, 16.03.2025 |
|
|
|||
CoD Nowy
Moc Medyka - problemPugin mocmedyka włącza się w klasie w której nie powinien Napisany przez scythe1, 09.02.2023 |
|
|
|||
![]() |
Klasa
[ROZWIĄZANE] poźba o klase odrodzenieNapisany przez Anonimowy09, 03.02.2023 |
|
|
||
Klasa
Poszukuje KlasNapisany przez Aquamarina, 03.01.2023 |
|
|
|||
![]() |
Klasa
[KOSZ] klasaklasa Napisany przez Anonimowy09, 30.12.2022 |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych


Dodatki SourceMod















