Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Klasa

Proszę o klase Dziki Jumper NA GIBKO

klasa

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 donROGALesko

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:10
  • Imię:kuba
  • Lokalizacja:krotoszyn
Offline

Napisano 09.02.2013 22:38

proszę o klase Dziki Jumper(Premium)

Niewidzialny (20z255), natychmiastowe z noza(ppm), auto bh

Staty po 0

Proszę nie robic tej klasy w generatorze poniewaz nie dziala zabicie z noza

Z gory dziekuje
  • +
  • -
  • 0
Ciemnastronapomidora.tk
Niskie pingi, doświadczona administracja, polska lokalizacja, cały czas rozwijana sieć Serwerów,
IP serwera :
91.204.163:27015 CoD MoD 301LVL
IP serwera : 91.204.163:27016 DM COD AIM
Skopiuj IP i zagraj, na pewno Ci się SPODOBA

#2 d0naciak

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 1 029
Hero

  • Postów:2 414
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Kotlarka
Offline

Napisano 09.02.2013 22:44

#include <amxmodx>

#include <engine>

#include <codmod>

#include <hamsandwich>



#define DMG_BULLET (1<<1)



new const nazwa[] = "Dziki Jumper";

new const opis[] = "Ma autoBH, natychmiastowe z noza oraz jego widocznosc spada do 20";

new const bronie = 1<<CSW_KNIFE;

new const zdrowie = 0;

new const kondycja = 0;

new const inteligencja = 0;

new const wytrzymalosc = 0;



#define    FL_WATERJUMP    (1<<11)    // popping out of the water

#define    FL_ONGROUND    (1<<9)    // not moving on the ground



new bool:ma_klase[33]



public plugin_init() {

    register_plugin(nazwa, "1.0", "d0n tHe Pr0oo");



    cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);



    RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Spawn", 1);    



	    RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");

}



public cod_class_enabled(id)

{

    if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))

    {

        client_print(id, print_chat, "Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy")

        return COD_STOP;

    }

    ma_klase[id] = true;

    set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 20);

	    return COD_CONTINUE;

}

public cod_class_disabled(id)

{

    ma_klase[id] = false;

	    set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);

}



public client_PreThink(id)

{

    if(!ma_klase[id])

        return PLUGIN_CONTINUE

    if (entity_get_int(id, EV_INT_button) & 2) {    

        new flags = entity_get_int(id, EV_INT_flags)

        

        if (flags & FL_WATERJUMP)

            return PLUGIN_CONTINUE

        if ( entity_get_int(id, EV_INT_waterlevel) >= 2 )

            return PLUGIN_CONTINUE

        if ( !(flags & FL_ONGROUND) )

            return PLUGIN_CONTINUE

        

        new Float:velocity[3]

        entity_get_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity)

        velocity[2] += 250.0

        entity_set_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity)

        

        entity_set_int(id, EV_INT_gaitsequence, 6)

        

    }

    return PLUGIN_CONTINUE

}

public Spawn(id)

{

    if(ma_klase[id])

    {

        strip_user_weapons(id);

        give_item(id, "weapon_knife");

    }

}

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)

{

    if(!is_user_connected(idattacker))

        return HAM_IGNORED;

    

    if(!ma_klase[idattacker])

        return HAM_IGNORED;

        

    if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_KNIFE && damagebits & DMG_BULLET && damage > 20.0)

        cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

        

    return HAM_IGNORED;

}




  • +
  • -
  • 0

#3 donROGALesko

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:10
  • Imię:kuba
  • Lokalizacja:krotoszyn
Offline

Napisano 09.02.2013 23:32

Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright © 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

codclass_dzikiJumper.sma(28) : warning 217: loose indentation
codclass_dzikiJumper.sma(40) : warning 217: loose indentation
codclass_dzikiJumper.sma(45) : warning 217: loose indentation
codclass_dzikiJumper.sma(76) : error 017: undefined symbol "strip_user_weapons"
codclass_dzikiJumper.sma(77) : error 017: undefined symbol "give_item"

2 Errors.
Could not locate output file codclass_dzikiJumper.amxx (compile failed).

proszę kogos o ponowne zrobienie
  • +
  • -
  • 0
Ciemnastronapomidora.tk
Niskie pingi, doświadczona administracja, polska lokalizacja, cały czas rozwijana sieć Serwerów,
IP serwera :
91.204.163:27015 CoD MoD 301LVL
IP serwera : 91.204.163:27016 DM COD AIM
Skopiuj IP i zagraj, na pewno Ci się SPODOBA

#4 glut

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 954
Master

  • Postów:2 086
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Namysłów
Offline

Napisano 09.02.2013 23:37

Proszę

#include <amxmodx>
#include <engine>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <fun>

#define DMG_BULLET (1<<1)

new const nazwa[] = "Dziki Jumper";
new const opis[] = "Ma autoBH, natychmiastowe z noza oraz jego widocznosc spada do 20";
new const bronie = 1<<CSW_KNIFE;
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;

#define FL_WATERJUMP (1<<11) // popping out of the water
#define FL_ONGROUND (1<<9) // not moving on the ground

new bool:ma_klase[33]

public plugin_init() {
register_plugin(nazwa, "1.0", "d0n tHe Pr0oo");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Spawn", 1);

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}

public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
{
client_print(id, print_chat, "Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy")
return COD_STOP;
}
ma_klase[id] = true;
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 20);
return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
}

public client_PreThink(id)
{
if(!ma_klase[id])
return PLUGIN_CONTINUE
if (entity_get_int(id, EV_INT_button) & 2) {
new flags = entity_get_int(id, EV_INT_flags)

if (flags & FL_WATERJUMP)
return PLUGIN_CONTINUE
if ( entity_get_int(id, EV_INT_waterlevel) >= 2 )
return PLUGIN_CONTINUE
if ( !(flags & FL_ONGROUND) )
return PLUGIN_CONTINUE

new Float:velocity[3]
entity_get_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity)
velocity[2] += 250.0
entity_set_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity)

entity_set_int(id, EV_INT_gaitsequence, 6)

}
return PLUGIN_CONTINUE
}
public Spawn(id)
{
if(ma_klase[id])
{
strip_user_weapons(id);
give_item(id, "weapon_knife");
}
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;

if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_KNIFE && damagebits & DMG_BULLET && damage > 20.0)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

return HAM_IGNORED;
}

  • +
  • -
  • 2

Nie pomagam za darmo na PW/GG/Steam od tego jest forum

 

TP Game + RR

 

Znak rozpoznawczy :coto:






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: klasa

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych