Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Klasa

[ROZWIĄZANE] Prośba o 2 klasy "Wermachtowiec" i "Zwiadowca"

klasa

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 zxcziomzxc

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:41
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Kielce
Offline

Napisano 08.02.2013 21:41

Chiałbym prosić o zrobienie klasy Wermachtowiec i Zwiadowca

zdrowie 10
kondycja 10
inteligencja 0
wytrzymalosc 10
Opis: Ma 1/3 z deagla, 1/7 z p90 i 1/4 z he.

Zwiadowca

zdrowie 30
kondycja 10
inteligencja 0
wytrzymalosc 0

Opis: Ma 1/1 z he Ma scauta 1/1 i usp 1/4

To sa perki flaga h

#2 play12

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 33
Życzliwy

  • Postów:131
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Radom
Offline

Napisano 08.02.2013 23:06

Sprawdz Wermachtowiec :

#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <fun>
#define DMG_BULLET (1<<1)
	  
new const nazwa[]   = "Wermachtowiec";
new const opis[]	= "Ma 1/3 z deagla, 1/7 z p90 i 1/4 z he.";
new const bronie	= (1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_DEAGLE)|(1<<CSW_P90);
new const zdrowie   = 10;
new const kondycja  = 10;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 10;
new ma_klase[33]
new oneonone[33][31]
  
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "Play");
		RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
}
public cod_class_enabled(id)
{
give_item(id, "weapon_hegrenade");
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
		if(!is_user_connected(idattacker))
				return HAM_IGNORED;
	  
		if(!ma_klase[idattacker])
				return HAM_IGNORED;
	  
		if(damagebits & DMG_BULLET)
		{
				new weapon = get_user_weapon(idattacker);
			  
				if(weapon == CSW_DEAGLE && damage > 20.0 && random_num(1,3) == 1)
						cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
if(weapon == CSW_P90 && damage > 20.0 && random_num(1,7) == 1)
						cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
								if(weapon == CSW_HEGRENADE && damage > 20.0 && random_num(1,4) == 1)
												cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

					  
		}
	  
		return HAM_IGNORED;
}


Sprawdz zwiadowce :

#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <fun>
#define DMG_BULLET (1<<1)
	  
new const nazwa[]   = "Zwiadowca";
new const opis[]	= "Ma 1/1 z he Ma scauta 1/1 i usp 1/4";
new const bronie	= (1<<CSW_SCOUT)|(1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_USP);
new const zdrowie   = 30;
new const kondycja  = 10;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
new ma_klase[33]
new oneonone[33][31]

public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "Play");
		RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
}
public cod_class_enabled(id)
{
give_item(id, "weapon_hegrenade");
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
		if(!is_user_connected(idattacker))
				return HAM_IGNORED;
	  
		if(!ma_klase[idattacker])
				return HAM_IGNORED;
	  
		if(damagebits & DMG_BULLET)
		{
				new weapon = get_user_weapon(idattacker);
			  
				if(weapon == CSW_SCOUT && damage > 20.0 && random_num(1,1) == 1)
						cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
				if(weapon == CSW_HEGRENADE && damage > 20.0 && random_num(1,1) == 1)
						cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
				if(weapon == CSW_USP && damage > 20.0 && random_num(1,4) == 1)
						cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
					  
		}
	  
		return HAM_IGNORED;
}

Użytkownik play12 edytował ten post 08.02.2013 23:08


#3 zxcziomzxc

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:41
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Kielce
Offline

Napisano 09.02.2013 09:26

thx do zamkniecia:)

#4 Kawon

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 884
Czempion

  • Postów:5165
  • Steam:steam
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Dzierzgoń
Offline

Napisano 09.02.2013 15:09

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0

DarkGL to mój autorytet.






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: klasa

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych