Chiałbym prosić o zrobienie klasy Wermachtowiec i Zwiadowca
zdrowie 10
kondycja 10
inteligencja 0
wytrzymalosc 10
Opis: Ma 1/3 z deagla, 1/7 z p90 i 1/4 z he.
Zwiadowca
zdrowie 30
kondycja 10
inteligencja 0
wytrzymalosc 0
Opis: Ma 1/1 z he Ma scauta 1/1 i usp 1/4
To sa perki flaga h
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
[ROZWIĄZANE] Prośba o 2 klasy "Wermachtowiec" i "Zwiadowca"
Temat rozp.
zxcziomzxc
, 08.02.2013 21:41
klasa
3 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 08.02.2013 21:41
#2
Napisano 08.02.2013 23:06
Sprawdz Wermachtowiec :
Sprawdz zwiadowce :
#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <fun>
#define DMG_BULLET (1<<1)
new const nazwa[] = "Wermachtowiec";
new const opis[] = "Ma 1/3 z deagla, 1/7 z p90 i 1/4 z he.";
new const bronie = (1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_DEAGLE)|(1<<CSW_P90);
new const zdrowie = 10;
new const kondycja = 10;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 10;
new ma_klase[33]
new oneonone[33][31]
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "Play");
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
}
public cod_class_enabled(id)
{
give_item(id, "weapon_hegrenade");
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(damagebits & DMG_BULLET)
{
new weapon = get_user_weapon(idattacker);
if(weapon == CSW_DEAGLE && damage > 20.0 && random_num(1,3) == 1)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
if(weapon == CSW_P90 && damage > 20.0 && random_num(1,7) == 1)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
if(weapon == CSW_HEGRENADE && damage > 20.0 && random_num(1,4) == 1)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
}
return HAM_IGNORED;
}
Sprawdz zwiadowce :
#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <fun>
#define DMG_BULLET (1<<1)
new const nazwa[] = "Zwiadowca";
new const opis[] = "Ma 1/1 z he Ma scauta 1/1 i usp 1/4";
new const bronie = (1<<CSW_SCOUT)|(1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_USP);
new const zdrowie = 30;
new const kondycja = 10;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
new ma_klase[33]
new oneonone[33][31]
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "Play");
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
}
public cod_class_enabled(id)
{
give_item(id, "weapon_hegrenade");
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(damagebits & DMG_BULLET)
{
new weapon = get_user_weapon(idattacker);
if(weapon == CSW_SCOUT && damage > 20.0 && random_num(1,1) == 1)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
if(weapon == CSW_HEGRENADE && damage > 20.0 && random_num(1,1) == 1)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
if(weapon == CSW_USP && damage > 20.0 && random_num(1,4) == 1)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
}
return HAM_IGNORED;
}
Użytkownik play12 edytował ten post 08.02.2013 23:08
#3
Napisano 09.02.2013 09:26
thx do zamkniecia:)
#4
Napisano 09.02.2013 15:09
Wiadomość wygenerowana automatycznie
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Pomoc udzielona
Jeśli się z tym nie zgadzasz,
raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Pomoc udzielona
Jeśli się z tym nie zgadzasz,
raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
DarkGL to mój autorytet.
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: klasa
Klasa
Bug klasy Ninjacrash serwera Napisany przez SHiBBy., 05.12.2025 |
|
|
|||
Klasa
Klasa wampirNapisany przez Rafii, 16.03.2025 |
|
|
|||
CoD Nowy
Moc Medyka - problemPugin mocmedyka włącza się w klasie w której nie powinien Napisany przez scythe1, 09.02.2023 |
|
|
|||
![]() |
Klasa
[ROZWIĄZANE] poźba o klase odrodzenieNapisany przez Anonimowy09, 03.02.2023 |
|
|
||
Klasa
Poszukuje KlasNapisany przez Aquamarina, 03.01.2023 |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych


Dodatki SourceMod



Temat jest zamknięty










