Chiałbym prosić o zrobienie klasy Wermachtowiec i Zwiadowca
zdrowie 10
kondycja 10
inteligencja 0
wytrzymalosc 10
Opis: Ma 1/3 z deagla, 1/7 z p90 i 1/4 z he.
Zwiadowca
zdrowie 30
kondycja 10
inteligencja 0
wytrzymalosc 0
Opis: Ma 1/1 z he Ma scauta 1/1 i usp 1/4
To sa perki flaga h
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse

[ROZWIĄZANE] Prośba o 2 klasy "Wermachtowiec" i "Zwiadowca"
Temat rozp.
zxcziomzxc
, 08.02.2013 21:41
klasa
3 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 08.02.2013 21:41
#2
Napisano 08.02.2013 23:06
Sprawdz Wermachtowiec :
Sprawdz zwiadowce :
#include <amxmodx> #include <hamsandwich> #include <amxmisc> #include <codmod> #include <fun> #define DMG_BULLET (1<<1) new const nazwa[] = "Wermachtowiec"; new const opis[] = "Ma 1/3 z deagla, 1/7 z p90 i 1/4 z he."; new const bronie = (1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_DEAGLE)|(1<<CSW_P90); new const zdrowie = 10; new const kondycja = 10; new const inteligencja = 0; new const wytrzymalosc = 10; new ma_klase[33] new oneonone[33][31] public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "Play"); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); } public cod_class_enabled(id) { give_item(id, "weapon_hegrenade"); } public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_connected(idattacker)) return HAM_IGNORED; if(!ma_klase[idattacker]) return HAM_IGNORED; if(damagebits & DMG_BULLET) { new weapon = get_user_weapon(idattacker); if(weapon == CSW_DEAGLE && damage > 20.0 && random_num(1,3) == 1) cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits); if(weapon == CSW_P90 && damage > 20.0 && random_num(1,7) == 1) cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits); if(weapon == CSW_HEGRENADE && damage > 20.0 && random_num(1,4) == 1) cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits); } return HAM_IGNORED; }
Sprawdz zwiadowce :
#include <amxmodx> #include <hamsandwich> #include <amxmisc> #include <codmod> #include <fun> #define DMG_BULLET (1<<1) new const nazwa[] = "Zwiadowca"; new const opis[] = "Ma 1/1 z he Ma scauta 1/1 i usp 1/4"; new const bronie = (1<<CSW_SCOUT)|(1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_USP); new const zdrowie = 30; new const kondycja = 10; new const inteligencja = 0; new const wytrzymalosc = 0; new ma_klase[33] new oneonone[33][31] public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "Play"); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); } public cod_class_enabled(id) { give_item(id, "weapon_hegrenade"); } public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_connected(idattacker)) return HAM_IGNORED; if(!ma_klase[idattacker]) return HAM_IGNORED; if(damagebits & DMG_BULLET) { new weapon = get_user_weapon(idattacker); if(weapon == CSW_SCOUT && damage > 20.0 && random_num(1,1) == 1) cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits); if(weapon == CSW_HEGRENADE && damage > 20.0 && random_num(1,1) == 1) cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits); if(weapon == CSW_USP && damage > 20.0 && random_num(1,4) == 1) cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits); } return HAM_IGNORED; }
Użytkownik play12 edytował ten post 08.02.2013 23:08
#3
Napisano 09.02.2013 09:26
thx do zamkniecia:)
#4
Napisano 09.02.2013 15:09
Wiadomość wygenerowana automatycznie
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Pomoc udzielona
Jeśli się z tym nie zgadzasz,
raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Pomoc udzielona
Jeśli się z tym nie zgadzasz,

Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
DarkGL to mój autorytet.
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: klasa
CoD Nowy
Moc Medyka - problemPugin mocmedyka włącza się w klasie w której nie powinien Napisany przez scythe1, 09.02.2023 ![]() |
|
![]() |
|||
![]() |
Klasa
[ROZWIĄZANE] poźba o klase odrodzenieNapisany przez Anonimowy09, 03.02.2023 ![]() |
|
![]() |
||
Klasa
Poszukuje KlasNapisany przez Aquamarina, 03.01.2023 ![]() |
|
![]() |
|||
![]() |
Klasa
[KOSZ] klasaklasa Napisany przez Anonimowy09, 30.12.2022 ![]() |
|
![]() |
||
![]() |
Klasa
[KOSZ] klasaklasa Napisany przez Anonimowy09, 30.12.2022 ![]() |
|
![]() |
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych