Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Klasa

Prośba o klase Pepsi

klasa

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 Greyus

    Życzliwy

  • Zbanowany

Reputacja: -3
Mniej niż zer0.

  • Postów:38
  • Lokalizacja:Ruda Śląska
Offline

Napisano 08.02.2013 18:11

Witam.
proszę o stworzenie klasy Pepsi
Pepsi:
int:40
zdrowie:250
Wytrzymałość:90
Kondycja:200
Bronie :xm1014
Opis:Ma xm1014 i 1/10 z niego i x2 multi jump

#2 aha.mp3

    Diablo Mody i te sprawy ;3

  • Użytkownik

Reputacja: 126
Zaawansowany

  • Postów:354
  • GG:
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Legionowo
Offline

Napisano 08.02.2013 18:24

Proszę

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

b_350_20_000000_000000_FFFFFF_DA0707.png
b_350_20_000000_000000_FFFFFF_DA0707.png


#3 play12

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 33
Życzliwy

  • Postów:131
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Radom
Offline

Napisano 08.02.2013 23:15

Klasa powyżej jest zle zrobiona, robiona jest w generatorze.

Sprawdz :
#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <fakemeta>
#define DMG_BULLET (1<<1)
	   
new const nazwa[]   = "Pepsi";
new const opis[]    = "Ma xm1014 i 1/10 z niego i x2 multi jump ";
new const bronie    = (1<<CSW_XM1014);
new const zdrowie   = 250;
new const kondycja  = 200;
new const inteligencja = 40;
new const wytrzymalosc = 90;
   
new skoki[33];
new ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "Play");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
  
register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump");
}
public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true;
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
}
public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle)
{
if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id])
  return FMRES_IGNORED;
new flags = pev(id, pev_flags);
if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id])
{
  skoki[id]--;
  new Float:velocity[3];
  pev(id, pev_velocity,velocity);
  velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
  set_pev(id, pev_velocity,velocity);
}
else if(flags & FL_ONGROUND)
  skoki[id] = 2;
return FMRES_IGNORED;
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
	    if(!is_user_connected(idattacker))
			    return HAM_IGNORED;
	   
	    if(!ma_klase[idattacker])
			    return HAM_IGNORED;
	   
	    if(damagebits & DMG_BULLET)
	    {
			    new weapon = get_user_weapon(idattacker);
			   
			    if(weapon == CSW_XM1014 && damage > 20.0 && random_num(1,10) == 1)
					    cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
					   
	    }
	   
	    return HAM_IGNORED;
}


#4 aha.mp3

    Diablo Mody i te sprawy ;3

  • Użytkownik

Reputacja: 126
Zaawansowany

  • Postów:354
  • GG:
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Legionowo
Offline

Napisano 10.02.2013 13:30

A pobrałeś i sprawdziłeś czy działa? Bo coś mi się wydaje, że nie. Poza tym ja nie używam generatora, tylko swojego mózgu i inteligencji.
  • +
  • -
  • 0

b_350_20_000000_000000_FFFFFF_DA0707.png
b_350_20_000000_000000_FFFFFF_DA0707.png






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: klasa

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych