Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Pliki ZTMP w Roundsound


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 Trazas

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: -2
Mniej niż zer0.

  • Postów:79
  • GG:
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 08.02.2013 08:45

Witam.Mam takie Pytanie.Mam Plugin alt_end_round_soundI wgrałem 14nutek na serwer do sound/misc i przy niektórych tylko Nutach robią się Pliki ZTMP.Wszystke nutki muszą mieć te Pliki ZTMP ?? bo serwer tylko przy kilku zrobił.albo może mam usunać te Pliki ZTMP albo jakoś zablokować.

- i nie wszystkie nuty grają mi na serwie.Wszystkie nutki pobiera z serwera czyli 14. w FastDL mam i wszystko pięknie pobiera. o to moje Cvary:

ers_enabled "1" //czy plugin ma działać 0 - wyłączony / 1 - właczony, oryginalnie 1
ers_player_toggle "1" //komenda "/roundsound" (dzięki tej komendzie każdy gracz będzie mógł wyłączyć i włączyć sobie muzykę na koniec rundy) 0 - wyłączona / 1 - właczona, oryginalnie 1
erc_time_ads "60" // czas w sekundach co ile ma wyświetlać w czacie informacje o "/roundsound" 0 - wyłączony, oryginalnie 120
erc_random_precache "14" //ilość plików muzycznych na drużynę

i jeszcze w Pliku SMA zmieniłem coś takiego:



/* ========================= [ "START" AERA FOR CHANGES ] ========================= */


#define _DEBUG // Active debug
#define MAX_FILE_LENGTH 320 // Max length for files + path.

#if defined old_amxx
#define MAX_SOUNDS 25 // Max sounds per team
#endif


zmieniłem


  #define MAX_FILE_LENGTH  196   // Max length for files + path.


na:
  #define MAX_FILE_LENGTH  320   // Max length for files + path.


i mam pytanie czy ta linijka właśnie odpowiada za kb/s ?? bo mam wgrane nutki co mają 124kb/s a mam też co mają 320kb/s i nie wiem co zmieniłem. ale wydaje mi się że to odpowiada za kb/s
jeśli wiecie to powiedcie za co ta linijka odpowiada??
(08.02.2013 14:37):
Kod w postach (np. źródło pluginu) umieszczaj w odpowiednich tagach (code/php/spoiler itp), a powyżej 200 linijek tylko w załączniku lub na wklejce.

Użytkownik benio101 edytował ten post 08.02.2013 14:36
Zamiana znacznika QUOTE na SMA


#2 Gość_21977_*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 08.02.2013 14:35

Tak
Nie
Nie
Nie
Za maksymalną długość pliku wraz ze ścieżką, jak wół jest napisane, za co odpowiada ta linijka.

nie trzeba tego wrzucac to samo sie robi nawet nie potrzebnie


Cytat
.ztmp

Pewnie po jakimś czasie zauwazycie pliki .ztmp w katalogach serwera. Pliki te są wykorzystywane do przesyłu danych do klienta - spakowane programem z/bzip2 zaoszczędzają czas i łącze, jeśli osoba ściaga pliki z serwera (jeśli funkcja downloadu jest aktywna i nie korzystamy z sv_downloadurl).

Pliki jeśli są tworzone, to niestety nie są aktualizowane jeśli np wrzucimy nowszą wersję mapy czy dzwięków - dlatego trzeba się ich pozbywac ręcznie.

Aby serwer nie tworzy skompresowanych plików .ztmp w katalogach serwera dodaj do server.cfg poniższą linię

sv_filetransfercompression 0

Domyslnie wartośc zmiennej jest równa 1, ale jesli wykorzystujemy sv_downloadurl warto ustawić na 0 - zaoszczędzi to nam troche miejsca i bałaganu na serwerze gry.

Serwer sam z siebie nie kasuje plików .ztmp - musimy je skasować ręcznie.


Użytkownik benio101 edytował ten post 08.02.2013 14:41


#3 Gość_21977_*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 08.02.2013 14:39

Automatyczna wiadomość


Ten temat został przeniesiony z forum

AMX Mod XPytania

do

AMX Mod XPytania dotyczące pluginów




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych