Proszę zdać plugin. Plugin powinien wyglądać, jeśli chodzi o CT AFK bomby gracz będzie miał czarny ekran i będzie trwać, gdy bomby więc nie mają już czarny ekran.
dziękuję
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse

1 odpowiedź w tym temacie
#1
Napisano 07.02.2013 20:48
#2
Napisano 08.02.2013 16:54
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <hamsandwich>
#define PLUGIN "Kurza slepota"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "benio101"
#define IsPlayer(%1) (1 <= %1 <= gMaxClients)
new i,gMaxClients,g_msgFade,timeleft[33];
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Ham_Spawned", 1);
gMaxClients=get_maxplayers();
g_msgFade=get_user_msgid("ScreenFade");
}
public Ham_Spawned(id){
if(!IsPlayer(id) || !is_user_alive(id) || get_user_team(id)!=1)return PLUGIN_CONTINUE;
message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, g_msgFade, {0,0,0}, id);
for(i=0;i<3;++i)
write_short(5120);
for(i=0;i<3;++i)
write_byte(0);
write_byte(255);
message_end();
timeleft[id]=9;
set_task(1.0,"blind",id+100);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public blind(id){
id-=8654;
if(!IsPlayer(id) || !is_user_alive(id) || get_user_team(id)!=1 || (--timeleft[id]<=0))return PLUGIN_CONTINUE;
message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, g_msgFade, {0,0,0}, id);
for(i=0;i<3;++i)
write_short(5120);
for(i=0;i<3;++i)
write_byte(0);
write_byte(255);
message_end();
set_task(1.0,"blind",id+100);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
Drop pake Po dodaniu gracza na afk bombę tak oślepił go
sry za doublepost ale pomogl kus
#include <amxmisc>
#include <hamsandwich>
#define PLUGIN "Kurza slepota"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "benio101"
#define IsPlayer(%1) (1 <= %1 <= gMaxClients)
new i,gMaxClients,g_msgFade,timeleft[33];
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Ham_Spawned", 1);
gMaxClients=get_maxplayers();
g_msgFade=get_user_msgid("ScreenFade");
}
public Ham_Spawned(id){
if(!IsPlayer(id) || !is_user_alive(id) || get_user_team(id)!=1)return PLUGIN_CONTINUE;
message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, g_msgFade, {0,0,0}, id);
for(i=0;i<3;++i)
write_short(5120);
for(i=0;i<3;++i)
write_byte(0);
write_byte(255);
message_end();
timeleft[id]=9;
set_task(1.0,"blind",id+100);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public blind(id){
id-=8654;
if(!IsPlayer(id) || !is_user_alive(id) || get_user_team(id)!=1 || (--timeleft[id]<=0))return PLUGIN_CONTINUE;
message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, g_msgFade, {0,0,0}, id);
for(i=0;i<3;++i)
write_short(5120);
for(i=0;i<3;++i)
write_byte(0);
write_byte(255);
message_end();
set_task(1.0,"blind",id+100);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
Drop pake Po dodaniu gracza na afk bombę tak oślepił go
sry za doublepost ale pomogl kus
Użytkownik slavo edytował ten post 08.02.2013 16:55
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: superheromod
SuperHeroMod
SHM 1.2, rejestracja bohatera w kilku językachNapisany przez ogieR8, 23.01.2015 ![]() |
|
![]() |
|||
![]() |
SuperHeroMod
HeroModmodyfikacja Napisany przez Tulalan, 03.05.2014 ![]() |
|
![]() |
||
SuperHeroMod
Zmienienie leweli herosów - Super hero modNapisany przez Hius Von Betton, 08.11.2012 ![]() |
|
![]() |
|||
SuperHeroMod
Brak nowych herosów w menu wybierania.Napisany przez Gucio(DJ)!, 07.11.2012 ![]() |
|
![]() |
|||
SuperHeroMod
Przerobienie Paczki Super HeroNapisany przez patryk9009, 05.11.2012 ![]() |
|
![]() |
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych