Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
3 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 07.02.2013 19:57
Witam.
Proszę o napisanie klasy Premium elitarny snajper na flagę c . Z góry dziękuje .
Elitarny Snajper:
ma 300 hp bazowe i 1/1 z awp ma zmneijszoną widzalność na nożu ma 1/3 z noża i 1/9 z he
#2
Napisano 07.02.2013 23:42
Sprawdz nie wiem do konica czy działa robiłem na szybko, jak nie będzie działała to jutro ją zobacze :
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#define DMG_BULLET (1<<1)
new const nazwa[] = "Elitarny Snajper:";
new const opis[] = "ma 300 hp bazowe i 1/1 z awp ma zmneijszoną widzalność na nożu ma 1/3 z noża i 1/9 z he ";
new const bronie = (1<<CSW_AWP);
new const zdrowie = 150;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
new bool:ma_klase[33];
new ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "Play");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_event("CurWeapon", "eventKnife_Niewidzialnosc", "be", "1=1");
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_C))
{
client_print(id, print_chat, "[Elitarny Snajper:] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}
ma_klase[id] = true;
return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
ma_klase[id] = false;
}
public eventKnife_Niewidzialnosc(id)
{
if(!ma_klase[id])
return;
if( read_data(2) == CSW_KNIFE )
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 200);
}
else
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
}
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(weapon == CSW_HEGRENADE)
if(weapon == CSW_KNIFE)
{
if((klasa_gracza[idattacker] == Klasa) && (get_user_button(idattacker) & IN_ATTACK2))
damage*=5.0;
}
cod_inflict_damage(idattacker, this, damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
return HAM_IGNORED;
}
#3
Napisano 08.02.2013 17:34
Mógł byś wysłać plik sma bo nie idzie skompilować
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: klasa
Klasa
Klasa wampirNapisany przez Rafii, 16.03.2025 |
|
|
|||
CoD Nowy
Moc Medyka - problemPugin mocmedyka włącza się w klasie w której nie powinien Napisany przez scythe1, 09.02.2023 |
|
|
|||
![]() |
Klasa
[ROZWIĄZANE] poźba o klase odrodzenieNapisany przez Anonimowy09, 03.02.2023 |
|
|
||
Klasa
Poszukuje KlasNapisany przez Aquamarina, 03.01.2023 |
|
|
|||
![]() |
Klasa
[KOSZ] klasaklasa Napisany przez Anonimowy09, 30.12.2022 |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych


Dodatki SourceMod





compile_elitesnajper.amxx









