Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Klasa

Prośba o klasę Elitarny Snajper

klasa

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 Greyus

    Życzliwy

  • Zbanowany

Reputacja: -3
Nowy

  • Postów:38
  • Lokalizacja:Ruda Śląska
Offline

Napisano 07.02.2013 19:57


Witam.
Proszę o napisanie klasy Premium elitarny snajper na flagę c . Z góry dziękuje .
Elitarny Snajper:
ma 300 hp bazowe i 1/1 z awp ma zmneijszoną widzalność na nożu ma 1/3 z noża i 1/9 z he


#2 play12

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 33
Życzliwy

  • Postów:131
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Radom
Offline

Napisano 07.02.2013 23:42

Sprawdz nie wiem do konica czy działa robiłem na szybko, jak nie będzie działała to jutro ją zobacze :

#include <amxmodx>

#include <amxmisc>

#include <codmod>

#include <engine>

#define DMG_BULLET (1<<1)	  

new const nazwa[]   = "Elitarny Snajper:";

new const opis[]    = "ma 300 hp bazowe i 1/1 z awp ma zmneijszoną widzalność na nożu ma 1/3 z noża i 1/9 z he ";

new const bronie    = (1<<CSW_AWP);

new const zdrowie   = 150;

new const kondycja  = 0;

new const inteligencja = 0;

new const wytrzymalosc = 0;

new bool:ma_klase[33];   

new ma_klase[33];

public plugin_init()

{

register_plugin(nazwa, "1.0", "Play");

	   cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

register_event("CurWeapon", "eventKnife_Niewidzialnosc", "be", "1=1");

		 RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");

}

public cod_class_enabled(id)

{

if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_C))

{

  client_print(id, print_chat, "[Elitarny Snajper:] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")

  return COD_STOP;

}

ma_klase[id] = true;

   

return COD_CONTINUE;

}

public cod_class_disabled(id)

{

set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);

	 ma_klase[id] = false;

}

public eventKnife_Niewidzialnosc(id)

{

if(!ma_klase[id])

  return;

if( read_data(2) == CSW_KNIFE )

{

  set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 200);

}

else

{

  set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);

}

}

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)

{

	    if(!is_user_connected(idattacker))

			    return HAM_IGNORED;

 

	    if(!ma_klase[idattacker])

			    return HAM_IGNORED;

		 

		 if(weapon == CSW_HEGRENADE)

		 if(weapon == CSW_KNIFE)

	    {

			    if((klasa_gracza[idattacker] == Klasa) && (get_user_button(idattacker) & IN_ATTACK2))

			    damage*=5.0;

	    }

					    cod_inflict_damage(idattacker, this, damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

		 

	    return HAM_IGNORED;

}



#3 Greyus

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: -3
Nowy

  • Postów:38
  • Lokalizacja:Ruda Śląska
Offline

Napisano 08.02.2013 17:34

Mógł byś wysłać plik sma bo nie idzie skompilować

#4 he1st

    Diablo Mody i te sprawy ;3

  • Użytkownik

Reputacja: 132
Zaawansowany

  • Postów:357
  • GG:
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Legionowo
Offline

Napisano 08.02.2013 18:49

Proszę.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

b_350_20_000000_000000_FFFFFF_DA0707.png
b_350_20_000000_000000_FFFFFF_DA0707.png






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: klasa

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych