Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Jak przerobic klase

cod nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

#1 tadek

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:9
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:Brodnica
Offline

Napisano 07.02.2013 11:05

Witam . Jestem tu nowy i nie wiem czy to dobry dział . Chciałbym się dowiedzieć jak mogę przerobić klasę tzn. zeby scout miał 1/1 a ak47 1/8 ? . Klasę robiłem w Generatorze amxx . Proszę o szybką odpowiedź



Moje gg: 46177484
  • +
  • -
  • 0

#2 koong

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 89
Zaawansowany

  • Postów:209
  • Imię:Dominik
  • Lokalizacja:Poznań
Offline

Napisano 10.02.2013 20:23

Jak Zrobiłeś scouta 1/1 to w sma klasy na dole masz

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
  return HAM_IGNORED;

if(!ma_klase[idattacker])
  return HAM_IGNORED;

if(!(damagebits & DMG_BULLET))
  return HAM_IGNORED;

if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_SCOUT && random_num(1,1) == 1)
  cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

return HAM_IGNORED;
}

to pod
f(get_user_weapon(idattacker) == CSW_SCOUT && random_num(1,1) == 1)
  cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

Dopisz
f(get_user_weapon(idattacker) == CSW_AK47 && random_num(1,8) == 1)
  cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

Pokaże całość
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
  return HAM_IGNORED;
if(!ma_klase[idattacker])
  return HAM_IGNORED;
if(!(damagebits & DMG_BULLET))
  return HAM_IGNORED;
if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_SCOUT && random_num(1,1) == 1)
  cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_AK47 && random_num(1,8) == 1)
  cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
return HAM_IGNORED;
}

  • +
  • -
  • 0
b_350_20_3A3A3A_3A3A3A_F19A15_111111.png





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych