←  Prośby o Klasę/Perk

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

Klasa
Prośba o 2klasy np.(Mega Premium)Iron Man

Kubaa - zdjęcie Kubaa 06.02.2013

1.(Mega Premium)Iron Man
Opis:Wygladasz jak IronMan , masz 40rakiet, 1/5 z M4A1 oraz AK47


2.(Mega Premium)Szpieg Doskonaly
Opis:Masz 1/3 na resp u wroga , 1/3 z rakiey , 40rakiet, 1/12 z MP5
Odpowiedz

ZpYGloris - zdjęcie ZpYGloris 06.02.2013

Może model do iron mana?
Odpowiedz

Kubaa - zdjęcie Kubaa 06.02.2013

Kurde nie mam :/ skad skombinowac?

http://www.google.pl...01%2F;1024;1024 takie cos ?

Czy sam na Paincie zrobic . ?
Odpowiedz

play12 - zdjęcie play12 06.02.2013

masz klase iroman :

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
	   
new const nazwa[]   = "(Mega Premium)Iron Man";
new const opis[]    = "Wygladasz jak IronMan , masz 40rakiet, 1/5 z M4A1 oraz AK47";
new const bronie    = (1<<CSW_M4A1)|(1<<CSW_AK47);
new const zdrowie   = 0;
new const kondycja  = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
   
new sprite_blast;
new ilosc_rakiet_gracza[33];
new poprzednia_rakieta_gracza[33];
new ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_touch("rocket", "*" , "DotykRakiety");
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Rakiety", 1);
  
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenZ");
}
public plugin_precache()
{
sprite_blast = precache_model("sprites/dexplo.spr");
precache_model("models/rpgrocket.mdl");
}
public client_disconnect(id)
{
new entRakiety = find_ent_by_class(0, "rocket");
while(entRakiety > 0)
{
  if(entity_get_edict(entRakiety, EV_ENT_owner) == id)
   remove_entity(entRakiety);
  entRakiety = find_ent_by_class(entRakiety, "rocket");
}
}
public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
{
  client_print(id, print_chat, "[(Mega Premium)Iron Man] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
  return COD_STOP;
}
ilosc_rakiet_gracza[id] = 40;
ma_klase[id] = true;
  
return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
}
public cod_class_skill_used(id)
{
if (!ilosc_rakiet_gracza[id])
{
  client_print(id, print_center, "Wykorzystales juz wszystkie rakiety!");
}
else
{
  if(poprzednia_rakieta_gracza[id] + 2.0 > get_gametime())
  {
   client_print(id, print_center, "Rakiet mozesz uzywac co 2 sekundy!");
  }
  else
  {
   if (is_user_alive(id))
   {
    poprzednia_rakieta_gracza[id] = floatround(get_gametime());
    ilosc_rakiet_gracza[id]--;
    new Float: Origin[3], Float: vAngle[3], Float: Velocity[3];
    entity_get_vector(id, EV_VEC_v_angle, vAngle);
    entity_get_vector(id, EV_VEC_origin , Origin);
    new Ent = create_entity("info_target");
    entity_set_string(Ent, EV_SZ_classname, "rocket");
    entity_set_model(Ent, "models/rpgrocket.mdl");
    vAngle[0] *= -1.0;
    entity_set_origin(Ent, Origin);
    entity_set_vector(Ent, EV_VEC_angles, vAngle);
    entity_set_int(Ent, EV_INT_effects, 2);
    entity_set_int(Ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX);
    entity_set_int(Ent, EV_INT_movetype, MOVETYPE_FLY);
    entity_set_edict(Ent, EV_ENT_owner, id);
    VelocityByAim(id, 1000 , Velocity);
    entity_set_vector(Ent, EV_VEC_velocity ,Velocity);
   }
  }
}
}
public fwSpawn_Rakiety(id)
{
if(is_user_alive(id))
  ilosc_rakiet_gracza[id] = 40;
}
public DotykRakiety(ent)
{
if (!is_valid_ent(ent))
  return;
new attacker = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);

new Float:fOrigin[3];
entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, fOrigin);
new iOrigin[3];
for(new i=0;i<3;i++)
  iOrigin[i] = floatround(fOrigin[i]);
message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin);
write_byte(TE_EXPLOSION);
write_coord(iOrigin[0]);
write_coord(iOrigin[1]);
write_coord(iOrigin[2]);
write_short(sprite_blast);
write_byte(32);
write_byte(20);
write_byte(0);
message_end();
new entlist[33];
new numfound = find_sphere_class(ent, "player", 190.0, entlist, 32);
for (new i=0; i < numfound; i++)
{
  new pid = entlist[i];
  if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(attacker) == get_user_team(pid))
   continue;
  cod_inflict_damage(attacker, pid, 55.0, 0.9, ent, (1<<24));
}
remove_entity(ent);
}
public fwTakeDamage_JedenZ(this, idInf, idAtt, Float:fDmg, dmgBits){
if(!is_user_alive(idAtt) || !ma_klase[idAtt] || !(dmgBits & (1<<1) ) || random_num(1, 5) != 1 )
  return HAM_IGNORED;
cs_set_user_armor(this, 0, CS_ARMOR_NONE);
SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(this) + 1));
return HAM_HANDLED;
}



Ps. klasa jest bez modelu bo nie pisalo jaki model chcesz.
Odpowiedz

ZpYGloris - zdjęcie ZpYGloris 06.02.2013

Nie bierz tego to jest generator ... i będzie lipka :P Nie dałeś tu nawet zmiany modelu jak prosił kolega ... A co do tego kolegi gamebanana lub inne strony nie gryzą jak się na niech szuka :)
@ edit
do tego jeszcze dałeś że z każdej borni ma 1/5 a nie z m4a1 i ak47 tylko..
Użytkownik ikusf edytował ten post 06.02.2013 20:24
Odpowiedz

play12 - zdjęcie play12 07.02.2013

nie powiedział jaki model więc nie dałem. A co do zrobienie 1/5 z m4 i ak to nie problem.
Odpowiedz

ZpYGloris - zdjęcie ZpYGloris 07.02.2013

nie powiedział jaki model więc nie dałem. A co do zrobienie 1/5 z m4 i ak to nie problem.

Jak to nie problem to czemu tak nie zrobiłeś ??
Odpowiedz

  • +
  • -
Skubi - H@ - zdjęcie Skubi - H@ 24.02.2013

/ref
Odpowiedz