Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Perk

Prosze o 8 perkow m.in. Kamizelka Odpornosci

perk

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 Dymo16

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:34
  • Lokalizacja:polska
Offline

Napisano 06.02.2013 14:31

Witam. Proszę o te 8 perków

-Tajemnica Satanisty ( Dostajemy scouta i 1/1 z niego + 2 rakiety )
-Tajemnica Ambrozego ( Dostajemy mp5 +10dmg z niego i granat HE 1/2 z niego )
-Tajemnica Tropiciela ( Nie slychac naszych krokow i nasza widocznosc spada do 35 )
-Tajemnica Dzikusa ( Mozemy odbic sie 111 w powietrzu ) czyli 111 podskoków
-Tajemnica Maxa ( Dostajemy elites i 1/5 na natychmiastowe zabicie )
-Active p90 ( Dostajemy p90 i 1/8 na zabicie )
-Bongo ( Nasza grawitacja spada do 350 i dostajemy 50hp )
-Kamizelka Odpornosci ( Jestes odporny na 5 pociskow na runde )



z góry dzięki

Użytkownik Dymo16 edytował ten post 06.02.2013 14:31

  • +
  • -
  • 0

#2 Matix_96

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 17
Początkujący

  • Postów:57
  • Lokalizacja:Opatkowice
Offline

Napisano 06.02.2013 14:44

Tajemnica Dzikusa

#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <codmod>

new const nazwa[] = "Tajemnica Dzikusa";
new const opis[] = " Mozemy odbic sie 111 w powietrzu";

new bool:ma_perk[33];
new bool:moze_skoczyc[33];

public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");

cod_register_perk(nazwa, opis);

register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump");
}

public cod_perk_enabled(id)
{
if(cod_get_user_class(id) == cod_get_classid("Admiral"))
return COD_STOP;
ma_perk[id] = true;
return COD_CONTINUE;
}

public cod_perk_disabled(id)
ma_perk[id] = false;

public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle)
{
if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id])
return FMRES_IGNORED;

new flags = pev(id, pev_flags);

if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id])
{
skoki[id]--;
new Float:velocity[3];
pev(id, pev_velocity,velocity);
velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
set_pev(id, pev_velocity,velocity);
}
else if(flags & FL_ONGROUND)
skoki[id] = 111;

return FMRES_IGNORED;
}



  • +
  • -
  • 0

#3 Oddaj Wiertarke

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 72
Pomocny

  • Postów:158
  • Imię:Matico
  • Lokalizacja:Wieś
Offline

Napisano 06.02.2013 15:08

P90 Active Łap
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>

#define DMG_BULLET (1<<1)

new const perk_name[] = "Active P90";
new const perk_desc[] = "Dostajemy p90 i 1/8 na zabicie.";
  
new ma_perk[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(perk_name, "1.0", "amxx");
cod_register_perk(perk_name, perk_desc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
public cod_perk_enabled(id)
{
ma_perk[id] = true;
cod_give_weapon(id,CSW_P90)
}
public cod_perk_disabled(id)
{
	 ma_perk[id] = false;
cod_take_weapon(id,CSW_P90)
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
		if(!is_user_connected(idattacker))
				return HAM_IGNORED;
	  
		if(!ma_perk[idattacker])
				return HAM_IGNORED;
	  
		if(!(damagebits & DMG_BULLET))
				return HAM_IGNORED;
			  
		if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_P90 && random_num(1,8) == 1)
				cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
	  
		return HAM_IGNORED;
}

Użytkownik Turok19 edytował ten post 06.02.2013 15:15

  • +
  • -
  • 0

#4 Dymo16

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:34
  • Lokalizacja:polska
Offline

Napisano 06.02.2013 16:49

Możecie skomplikowac bo ja nie moge cos.. Nie moze u mnie skomplikowac ..

Dajcie amxx i sma od razu ..

Użytkownik Dymo16 edytował ten post 06.02.2013 16:54

  • +
  • -
  • 0

#5 bialy223

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 21
Życzliwy

  • Postów:170
  • Imię:Biały
  • Lokalizacja:Daleko
Offline

Napisano 07.02.2013 12:27

Łap tu te 2 wyżej. Naciśnij pobierz amxx

Załączone pliki


Użytkownik bialy223 edytował ten post 07.02.2013 12:27

  • +
  • -
  • 0

#6 Dymo16

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:34
  • Lokalizacja:polska
Offline

Napisano 07.02.2013 15:39

active pobralem ale tajemnicy nie moge. sma da sie ale amxx nie moge bo jakis error wyskakuje. Popraw i proszę o jeszcze
  • +
  • -
  • 0

#7 bialy223

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 21
Życzliwy

  • Postów:170
  • Imię:Biały
  • Lokalizacja:Daleko
Offline

Napisano 08.02.2013 11:10

Dobra, już sam zrobiłem ten perk bo kolega wyżej przerabiał go z klasy z tego co widziałem i coś pokręcił.
Łap :D

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

#8 cherriEE

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 8
Nowy

  • Postów:57
  • Imię:Oskar
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 08.02.2013 12:38

Ile razy jest ten temat pisany od nowa?
Tajemnica Tropiciela
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <fun>
	  
new const perk_name[] ="Tajemnica Tropiciela"
new const perk_desc[] ="Nie slychac Twoich krokow i Twoja widocznosc spada do 35"
  
new ma_perk[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(perk_name, "1.0", "cherriEE");
cod_register_perk(perk_name, perk_desc);
}
public cod_perk_enabled(id)
{
set_user_footsteps(id,1);
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 35);
ma_perk[id] = true;
}
public cod_perk_disabled(id)
{
set_user_footsteps(id,1);
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
	 ma_perk[id] = false;
}

Bongo:

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <fun>
#include <HamSandwich>
#include <engine>
	  

new const perk_name[] = "Bongo";
new const perk_desc[] = "Masz 50 hp, a Twoja grawitacja spada do 350";
new hp_gracza [33];
new bool:ma_perk[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(perk_name, "1.0", "cherriEE");
cod_register_perk(perk_name, perk_desc);
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Grawitacja", 1);
}
public cod_perk_enabled(id)
{
ma_perk[id] = true;
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 350.0/800.0);
		hp_gracza[id] = get_user_health(id);
set_user_health(id, 50);
}
public cod_perk_disabled(id)
{
	 ma_perk[id] = false;
set_user_health(id, hp_gracza[id]);
}

Użytkownik cherriEE edytował ten post 08.02.2013 12:39

  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: perk

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych