Usuwa dźwieki wydawane przez nóż.
Tablica g_toblock zawiera nazwy dźwięków, które są blokowane.
Można uzupełnić po swojemu. Ważne: wszystkie muszą być zakończone przecinkiem oprócz ostatniego.
new g_toblock[][]={
//pocieranie o ścianę
"weapons/knife_hitwall1.wav",
//machanie nożem
"weapons/knife_slash1.wav",
"weapons/knife_slash2.wav",
//uderzenie prawym
"weapons/knife_stab.wav",
//uderzenie lewym
"weapons/knife_hit1.wav",
"weapons/knife_hit2.wav",
"weapons/knife_hit3.wav",
"weapons/knife_hit4.wav"
};Usuwając // z linijki
//#define DEBUGotrzymamy nazwę dźwięku i kanał przy każdym emitowanym przez gracza odgłosie - plugin można wykorzystać też do usunięcia innych sampli niż te wydawane przez nóż.
W razie problemów z edycją źródła pisz w tym temacie, pomogę przerobić.


Dodatki SourceMod




noknifesound.amxx








