Usuwa dźwieki wydawane przez nóż.
Tablica g_toblock zawiera nazwy dźwięków, które są blokowane.
Można uzupełnić po swojemu. Ważne: wszystkie muszą być zakończone przecinkiem oprócz ostatniego.
new g_toblock[][]={
	//pocieranie o ścianę
	"weapons/knife_hitwall1.wav",
	
	//machanie nożem
	"weapons/knife_slash1.wav",
	"weapons/knife_slash2.wav",
	
	//uderzenie prawym
	"weapons/knife_stab.wav",
	
	//uderzenie lewym
	"weapons/knife_hit1.wav",
	"weapons/knife_hit2.wav",
	"weapons/knife_hit3.wav",
	"weapons/knife_hit4.wav"
};Usuwając // z linijki
//#define DEBUGotrzymamy nazwę dźwięku i kanał przy każdym emitowanym przez gracza odgłosie - plugin można wykorzystać też do usunięcia innych sampli niż te wydawane przez nóż.
W razie problemów z edycją źródła pisz w tym temacie, pomogę przerobić.


 Forum
 
Forum
 Użytkownicy
 
Użytkownicy
 Kalendarz
 
Kalendarz
 Dodatki SourceMod
 
Dodatki SourceMod



 
	 
			
			
			
				 
					
 noknifesound.amxx
  noknifesound.amxx

 
				
				







