Replikant
int.:0
zdr.:- 20
wyt.:5
kon:0
Bron:ak
Opis ma 3 repliki odbijajace pociski
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse

2 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 05.02.2013 18:42
#2
Napisano 05.02.2013 19:26
Łap 

/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <codmod> #include <colorchat> #include <engine> #include <hamsandwich> new const nazwa[] = "Replikant"; new const opis[] = "Moze stawiac swoje repliki, ktore odbijaja obrazenia"; new const bronie = (1<<CSW_AK47) ; new const zdrowie = -20; new const kondycja = 0; new const inteligencja = 0; new const wytrzymalosc = 5; new pcvar_ilosc_replik, pcvar_hp_replik; new ilosc_kukiel[33]; new sprite_blast; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "info_target", "TakeDamage"); RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Spawn", 1); register_event("HLTV", "NowaRunda", "a", "1=0", "2=0"); pcvar_ilosc_replik = register_cvar("ilosc_replik", "3"); pcvar_hp_replik = register_cvar("hp_replik", "200"); } public plugin_precache() sprite_blast = precache_model("sprites/dexplo.spr"); public cod_class_enabled(id) { ColorChat(id, GREEN, "Klasa %s zostala stworzona przez Administratora", nazwa); Spawn(id); } public cod_class_skill_used(id) { if(ilosc_kukiel[id] < 1) { client_print(id, print_center, "Wykorzystales wszystkie repliki!"); return; } new Float:OriginGracza[3], Float:OriginKukly[3], Float:VBA[3]; entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, OriginGracza); VelocityByAim(id, 50, VBA); VBA[2] = 0.0; for(new i=0; i < 3; i++) OriginKukly[i] = OriginGracza[i]+VBA[i]; if(get_distance_f(OriginKukly, OriginGracza) < 40.0) { client_print(id, print_center, "Muszisz postawic replike dalej!"); return; } new model[55], Float:AngleKukly[3], SekwencjaKukly = entity_get_int(id, EV_INT_gaitsequence); SekwencjaKukly = SekwencjaKukly == 3 || SekwencjaKukly == 4? 1: SekwencjaKukly; entity_get_string(id, EV_SZ_model, model, 54); entity_get_vector(id, EV_VEC_angles, AngleKukly); AngleKukly[0] = 0.0; new ent = create_entity("info_target"); entity_set_string(ent, EV_SZ_classname, "Kukla"); entity_set_model(ent, model); entity_set_vector(ent, EV_VEC_origin, OriginKukly); entity_set_vector(ent, EV_VEC_angles, AngleKukly); entity_set_vector(ent, EV_VEC_v_angle, AngleKukly); entity_set_int(ent, EV_INT_sequence, SekwencjaKukly); entity_set_int(ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX); entity_set_float(ent, EV_FL_health, get_pcvar_float(pcvar_hp_replik)); entity_set_float(ent, EV_FL_takedamage, DAMAGE_YES); entity_set_size(ent, Float:{-16.0,-16.0, -36.0}, Float:{16.0,16.0, 40.0}); entity_set_int(ent, EV_INT_iuser1, id); ilosc_kukiel[id]--; } public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_alive(idattacker)) return HAM_IGNORED; new classname[33]; entity_get_string(this, EV_SZ_classname, classname, 32); if(!equal(classname, "Kukla")) return HAM_IGNORED; new owner = entity_get_int(this, EV_INT_iuser1); if(get_user_team(owner) == get_user_team(idattacker)) return HAM_SUPERCEDE; new bool:bez_obrazen = get_user_weapon(idattacker) == CSW_KNIFE && damagebits & DMG_BULLET if(!bez_obrazen) cod_inflict_damage(owner, idattacker, damage, 0.3, this, damagebits); new Float:fOrigin[3], iOrigin[3]; entity_get_vector(this, EV_VEC_origin, fOrigin); FVecIVec(fOrigin, iOrigin); if(damage > entity_get_float(this, EV_FL_health)) { if(!bez_obrazen) { new entlist[33]; new numfound = find_sphere_class(this, "player", 190.0, entlist, 32); for (new i=0; i < numfound; i++) { new pid = entlist[i]; if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(owner) == get_user_team(pid)) continue; cod_inflict_damage(owner, pid, 70.0, 0.3, this, (1<<24)); } } message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin); write_byte(TE_EXPLOSION); write_coord(iOrigin[0]); write_coord(iOrigin[1]); write_coord(iOrigin[2]); write_short(sprite_blast); write_byte(32); write_byte(20); write_byte(0); message_end(); } return HAM_IGNORED; } public Spawn(id) ilosc_kukiel[id] = get_pcvar_num(pcvar_ilosc_replik); public NowaRunda() remove_entity_name("Kukla")
Użytkownik TheBill edytował ten post 05.02.2013 19:38
#3
Napisano 05.02.2013 20:23
Wiadomość wygenerowana automatycznie
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Autor tematu zbanowany
Jeśli się z tym nie zgadzasz,
raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Autor tematu zbanowany
Jeśli się z tym nie zgadzasz,

Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: klasa
CoD Nowy
Moc Medyka - problemPugin mocmedyka włącza się w klasie w której nie powinien Napisany przez scythe1, 09.02.2023 ![]() |
|
![]() |
|||
![]() |
Klasa
[ROZWIĄZANE] poźba o klase odrodzenieNapisany przez Anonimowy09, 03.02.2023 ![]() |
|
![]() |
||
Klasa
Poszukuje KlasNapisany przez Aquamarina, 03.01.2023 ![]() |
|
![]() |
|||
![]() |
Klasa
[KOSZ] klasaklasa Napisany przez Anonimowy09, 30.12.2022 ![]() |
|
![]() |
||
![]() |
Klasa
[KOSZ] klasaklasa Napisany przez Anonimowy09, 30.12.2022 ![]() |
|
![]() |
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych