Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Problem z kompilacją mapy


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

#1 janofer

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: -2
Mniej niż zer0.

  • Postów:40
  • Lokalizacja:Trojmiasto
Offline

Napisano 05.02.2013 14:16

Po nałożeniu tekstur nie chce się mapa kompilować


** Executing...
** Command: Change Directory
** Parameters: D:\Program Files\Counter-Strike


** Executing...
** Command: Copy File
** Parameters: "D:\VHE\maps\zm_test.map" "D:\Program Files\Counter-Strike\cstrike_polish\maps\zm_test.map"


** Executing...
** Command: D:\VHE\ZHLT\hlcsg.exe
** Parameters: "D:\Program Files\Counter-Strike\cstrike_polish\maps\zm_test"
hlcsg v3.4 Final (Feb 25 2006)
Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build
Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to (amckern@yahoo.com)
-----  BEGIN  hlcsg -----
Command line: D:\VHE\ZHLT\hlcsg.exe "D:\Program Files\Counter-Strike\cstrike_polish\maps\zm_test"
Entering D:\Program Files\Counter-Strike\cstrike_polish\maps\zm_test.map

Current hlcsg Settings
Name				 |  Setting  |  Default
---------------------|-----------|-------------------------
threads			   [	   2 ] [  Varies ]
verbose			   [	 off ] [	 off ]
log				   [	  on ] [	  on ]
developer			 [	   0 ] [	   0 ]
chart				 [	 off ] [	 off ]
estimate			  [	 off ] [	 off ]
max texture memory	[ 4194304 ] [ 4194304 ]
max lighting memory   [ 6291456 ] [ 6291456 ]
priority			  [  Normal ] [  Normal ]

noclip				[	 off ] [	 off ]
null texture stripping[	  on ] [	  on ]
clipnode economy mode [	  on ] [	  on ]
clip hull type		[  legacy ] [  legacy ]
onlyents			  [	 off ] [	 off ]
wadtextures		   [	  on ] [	  on ]
skyclip			   [	  on ] [	  on ]
hullfile			  [	None ] [	None ]
nullfile			  [	None ] [	None ]
min surface area	  [   0.500 ] [   0.500 ]
brush union threshold [   0.000 ] [   0.000 ]

Using mapfile wad configuration
Wadinclude list :
[zhlt.wad]

1 brushes (totalling 6 sides) discarded from clipping hulls
CreateBrush:
10%...20%...30%...40%...50%...60%...70%...80%...90%... (0.09 seconds)
SetModelCenters:
10%...20%...30%...40%...50%...60%...70%...80%...90%... (0.00 seconds)
CSGBrush:
10%...20%...30%...40%...50%...60%...70%...80%...90%... (0.24 seconds)

Warning: Wad file '\users\ahilles\desktop\zm_test.wad' not found
Including Wadfile: \vhe\zhlt\zhlt.wad
- Contains 3 used textures, 15.79 percent of map (8 textures in wad)
Using Wadfile: \vhe\zhlt\halflife.wad
- Contains 7 used textures, 36.84 percent of map (3116 textures in wad)
Error: Could not open wad file \users\ahilles\desktop\zm_test.wad
Error: Could not find WAD file
Description: The compile tools could not locate a wad file that the map was referencing.
Howto Fix: Make sure the wad's listed in the level editor actually all exist



-----   END   hlcsg -----




** Executing...
** Command: D:\VHE\ZHLT\hlbsp.exe
** Parameters: "D:\Program Files\Counter-Strike\cstrike_polish\maps\zm_test"

hlbsp v3.4 Final (Feb 25 2006)
Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build
Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to (amckern@yahoo.com)
-----  BEGIN  hlbsp -----
Command line: D:\VHE\ZHLT\hlbsp.exe "D:\Program Files\Counter-Strike\cstrike_polish\maps\zm_test"
>> There was a problem compiling the map.
>> Check the file D:\Program Files\Counter-Strike\cstrike_polish\maps\zm_test.log for the cause.

-----   END   hlbsp -----




** Executing...
** Command: D:\VHE\ZHLT\hlrad.exe
** Parameters: "D:\Program Files\Counter-Strike\cstrike_polish\maps\zm_test"

hlrad v3.4 Final (Feb 25 2006)
Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build
Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to (amckern@yahoo.com)
-----  BEGIN  hlrad -----
Command line: D:\VHE\ZHLT\hlrad.exe "D:\Program Files\Counter-Strike\cstrike_polish\maps\zm_test"
>> There was a problem compiling the map.
>> Check the file D:\Program Files\Counter-Strike\cstrike_polish\maps\zm_test.log for the cause.

-----   END   hlrad -----

  • +
  • -
  • 0

#2 Droso

    Dawniej HubertTM

  • Support Team

Reputacja: 1279
Godlike

  • Postów:2371
  • Steam:steam
  • Imię:Hubert
  • Lokalizacja:Tomaszów Mazowiecki
Offline

Napisano 06.02.2013 19:08


Error: Could not open wad file \users\ahilles\desktop\zm_test.wad
Error: Could not find WAD file
?
Kompilator nie może znaleźć/otworzyć wadu. [bardziej znaleźć takiego wadu]
  • +
  • -
  • 0

Piszę pluginy pod: AMX MOD X oraz SOURCE MOD!

Na zlecenie i bez zlecenia zresztą też!





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych