Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|

Making the ninja more invisible.
#1
Napisano 08.05.2009 11:44
#2
Napisano 08.05.2009 12:41
#3
Napisano 08.05.2009 19:57
[ Added: 08-05-2009, 21:15 ]
THis is the code i found, what would i change the numbers? i think the 13, but is higher more visble or less visible? what should i change hte number too well. What do higher numbers mean and lower numbers mean.
public set_renderchange(id) { if(is_user_connected(id) && is_user_alive(id)) { if(!task_exists(id+TASK_FLASH_LIGHT)) { new render=255 if (player_class[id] == Ninja) { new inv_bonus = 255 - player_b_inv[id] render = 13 if(player_b_inv[id]>0) { while(inv_bonus>0) { inv_bonus-=20 render-- } } if(player_b_usingwind[id]==1) { render/=2 } if(render<0) render=0
#4
Napisano 08.05.2009 20:25
255 - full visible
#5
Napisano 08.05.2009 20:27
render = 7
#6
Napisano 08.05.2009 20:34

#7
Napisano 08.05.2009 20:35
for the balans of invisibility items.
#8
Napisano 08.05.2009 20:42
public set_renderchange(id) { if(is_user_connected(id) && is_user_alive(id)) { if(!task_exists(id+TASK_FLASH_LIGHT)) { new render=255 if (player_class[id] == Ninja) { new inv_bonus = 255 - player_b_inv[id] render = 7 if(player_b_inv[id]>0) { while(inv_bonus>0) { inv_bonus-=20 render-- } }
#9
Napisano 08.05.2009 20:55
#10
Napisano 08.05.2009 20:57
#11
Napisano 08.05.2009 21:11
while(inv_bonus>0)
{
inv_bonus-=40
render--
}
#12
Napisano 08.05.2009 21:19
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych