Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
- - - - -

Crazy Restart by me


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
47 odpowiedzi w tym temacie

#21 zer0.

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 428
Wszechobecny

  • Postów:2116
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Kw
Offline

Napisano 27.09.2008 09:53

przekompilowac ten plugin

http://amxmodx.org/w...go=dl&id=405451
  • +
  • -
  • 0

#22 wojo24

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:9
  • GG:
Offline

Napisano 02.10.2008 15:28

Your plugin failed to compile! Read the errors below:
W amxx studio tez nie moge .
  • +
  • -
  • 0

#23 mgr inż. Pavulon

    C35H60Br2N2O4

  • Przyjaciel

Reputacja: 1725
Godlike

  • Postów:6881
  • Steam:steam
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Koniecpol
Offline

Napisano 02.10.2008 15:43

Bez problemów poszło.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

#24 wojo24

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:9
  • GG:
Offline

Napisano 02.10.2008 18:39

Co zle robie mi nie chce sie z compilowac.
http://img510.images...e=beempeut7.png
  • +
  • -
  • 0

#25 Gość__*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 02.10.2008 18:41

wojo24, pokaż kod + napisz co chciałeś zmienić.

#26 wojo24

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:9
  • GG:
Offline

Napisano 02.10.2008 18:48

... nic nie zmienialem
#include <amxmodx>
#include <fun>

new bool:isrestart = false
new timer

new const muzyczka2[] = {"sound/misc/muzyczka.mp3"}

public plugin_precache()
{
 precache_generic(muzyczka2)
}

public plugin_init()
{
  register_plugin("Crazy Restart", "4.8", "Salamon")

  register_event("TextMsg","start","a","2&#Game_C")
   
  register_cvar("crazy_restart","1")
  register_cvar("crazy_restart_time","45")
  register_cvar("crazy_restart_weapon","weapon_deagle")

  register_clcmd("drop","block")
  register_clcmd("cl_setautobuy","block")
  register_clcmd("cl_autobuy","block")
  register_clcmd("cl_setrebuy","block")
  register_clcmd("cl_rebuy","block")
  register_clcmd("buy","block")
  register_clcmd("glock","block")
  register_clcmd("usp","block")
  register_clcmd("p228","block")
  register_clcmd("deagle","block")
  register_clcmd("elites","block")
  register_clcmd("fn57","block")
  register_clcmd("m3","block")
  register_clcmd("autoshotgun","block")
  register_clcmd("mac10","block")
  register_clcmd("tmp","block")
  register_clcmd("mp5","block")
  register_clcmd("ump45","block")
  register_clcmd("p90","block")
  register_clcmd("galil","block")
  register_clcmd("ak47","block")
  register_clcmd("scout","block")
  register_clcmd("sg552","block")
  register_clcmd("awp","block")
  register_clcmd("g3sg1","block")
  register_clcmd("famas","block")
  register_clcmd("m4a1","block")
  register_clcmd("bullpup","block")
  register_clcmd("sg550","block")
  register_clcmd("m249","block")
  register_clcmd("shield","block")
  register_clcmd("primammo","block")
  register_clcmd("secammo","block")
  register_clcmd("vest","block")
  register_clcmd("vesthelm","block")
  register_clcmd("flash","block")
  register_clcmd("hegren","block")
  register_clcmd("sgren","block")
  register_clcmd("nvgs","block")

  register_clcmd("weapon_knife", "block")
  register_clcmd("weapon_sg550", "block")
  register_clcmd("weapon_mac10", "block")
  register_clcmd("weapon_aug", "block")
  register_clcmd("weapon_xm1014", "block")
  register_clcmd("weapon_p90", "block")
  register_clcmd("weapon_c4", "block")
  register_clcmd("weapon_tmp", "block")
  register_clcmd("weapon_mp5navy", "block")
  register_clcmd("weapon_ump45", "block")
  register_clcmd("weapon_m4a1", "block")
  register_clcmd("weapon_awp", "block")
  register_clcmd("weapon_g3sg1", "block")
  register_clcmd("weapon_sg552", "block")
  register_clcmd("weapon_scout", "block")
  register_clcmd("weapon_m3", "block")
  register_clcmd("weapon_m249", "block")
  register_clcmd("weapon_ak47", "block")
  register_clcmd("weapon_fiveseven", "block")
  register_clcmd("weapon_usp", "block")
  register_clcmd("weapon_glock18", "block")
  register_clcmd("weapon_deagle", "block")
  register_clcmd("weapon_p228", "block")
  register_clcmd("weapon_elite", "block")
  register_clcmd("weapon_flashbang", "block")
  register_clcmd("weapon_hegrenade", "block")
  register_clcmd("weapon_smokegrenade", "block")

  register_clcmd("lastinv", "block")
}

public start()
{
  timer = get_cvar_num("crazy_restart_time")

  new Float:res_time = get_cvar_float("crazy_restart_time")

  if(get_cvar_num("crazy_restart") == 1)
   {
    isrestart = true

//dodajemy pluginy ktore chcemy zatrzymac na czas rundy nozowej
//a robimy to w nastepujacy sposob
//server_cmd("amx_pausecfg pause nazwa_pluginu.amxx")
//server_cmd("amx_pausecfg pause nazwa_pluginu2.amxx")
//dopisujemy te pluginy ktore chcemy zatrzymac i te same spowrotem
//wlaczamy nizej

    set_task(res_time + 1, "end")
    set_task(3.0, "muzyczka")
    set_task(1.0, "count_me", 123, _, _, "b")
    set_task(4.0, "ammo", 123, _, _, "b")
   }
}

public muzyczka()
{
 client_cmd(0, "mp3 play %s", muzyczka2)
}

public ammo()
{
  new weapon[192]
  get_cvar_string("crazy_restart_weapon", weapon, 191)

  for(new i = 1; i <= get_playersnum(); i++)
  {
  give_item(i, weapon)
  engclient_cmd(i, weapon)
  }
}

public end()
{
 isrestart = false

 remove_task(123)

//tu spowrotem wlaczamy pluginy ktore zatrzymalismy wyzej
//server_cmd("amx_pausecfg enable nazwa_pluginu.amxx")
//server_cmd("amx_pausecfg enable nazwa_pluginu2.amxx")
//robimy tak z kazdym, a jak widac jedyne co sie zmienia to enable

 set_cvar_num("sv_restartround",1)
}

public count_me()
{
    new red = random_num(5,255)
    new green = random_num(5,255)
    new blue = random_num(5,255)  

    set_hudmessage(red, green, blue, -1.0, 0.01, 0, 0.1, 0.92, 0.1, 0.1, -1)
    show_hudmessage(0,"******************************^n Restart za %i sekund ^n******************************", timer)

    if(timer == 3)
    {
    client_cmd(0, "spk vox/three.wav")
    }
    if(timer == 2)
    {
    client_cmd(0, "spk vox/two.wav")
    }
    if(timer == 1)
    {
    client_cmd(0, "spk vox/one.wav")
    }
    timer--
}

public block(id)
{
    if(isrestart)
        return PLUGIN_HANDLED
   
    return PLUGIN_CONTINUE
}

  • +
  • -
  • 0

#27 mgr inż. Pavulon

    C35H60Br2N2O4

  • Przyjaciel

Reputacja: 1725
Godlike

  • Postów:6881
  • Steam:steam
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Koniecpol
Offline

Napisano 02.10.2008 19:13

omfg, skonfiguruj amxx-studio

Tools > Settings > Compiler >Compiler Settings > I w polu Compiler: daj ścieżkę do pliku amxxpc.exe z pakietu AMXX :
cstrikeaddons/amxmodx/scriptingamxxpc.exe

  • +
  • -
  • 0

#28 Mafioso_PL

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:34
  • GG:
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 15.10.2008 19:45

Mi wywala błąd przy kompilacji, chciałem dodać żeby spauzowało antyrusher 2.5 przy tym. I właśnie w tych linijkach wywala. Mógł by ktoś dopisać spauzowanie Antirusher 2.5 przy nozowce i skompilować?
  • +
  • -
  • 0

#29 bl00keRs

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:149
Offline

Napisano 12.03.2009 16:56

Moglby ktos w stanie mi pomoc ?!
Wszystko git majonez ale czemu jak nastawiam na noze wszystkim to niektorzy maja pistolety a niektorzy same noze Oo co jest nie tak ? Muzyczka i restart ogolnie dziala ok, wylaczanie pluginów i wlaczanie tak samo ale nie mam pojecia o w/w problemie, jakies rady ?
  • +
  • -
  • 0

#30 Charlie P.

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:73
  • Lokalizacja:od W do E
Offline

Napisano 12.03.2009 18:37

Mam pytanie.

Czy każdy plik .sma (który jest w załączniku) trzeba kompilowac na .amxx??
  • +
  • -
  • 0

#31 bl00keRs

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:149
Offline

Napisano 12.03.2009 18:42

No raczej aby dzialalo trzeba miec w .amxx :]
  • +
  • -
  • 0

#32 Charlie P.

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:73
  • Lokalizacja:od W do E
Offline

Napisano 12.03.2009 18:46

No tak:D ale ze mnie pajac xD

dzięki Ci
  • +
  • -
  • 0

#33 camilost

    ^ BotQ - STER.owiec ^

  • Power User

Reputacja: 430
Wszechobecny

  • Postów:968
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Tychy
Offline

Napisano 18.03.2009 23:12

Już sobie poradziłem z nożami. Nie Wiem jak to zrobiłem xD
  • +
  • -
  • 0

#34 Bolostolo

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:6
Offline

Napisano 19.03.2009 12:44

nie moge skompilowac tego tym kompilatorem ze strony:/

"AMXX.pl :: Nieoficjalny polski support AMX Mod X Strona Główna
Nie udało się skompilować pluginu. Przeczytaj poniższy bład:"

Moglby mi to ktos skompitowac?

#include <amxmodx>
#include <fun>

new bool:isrestart = false
new timer

public plugin_init()
{
  register_plugin("Crazy Restart", "4.8", "Salamon")

  register_event("TextMsg","start","a","2&#Game_C")
   
  register_cvar("crazy_restart","1")
  register_cvar("crazy_restart_time","45")
  register_cvar("crazy_restart_weapon","weapon_deagle")

  register_clcmd("drop","block")
  register_clcmd("cl_setautobuy","block")
  register_clcmd("cl_autobuy","block")
  register_clcmd("cl_setrebuy","block")
  register_clcmd("cl_rebuy","block")
  register_clcmd("buy","block")
  register_clcmd("glock","block")
  register_clcmd("usp","block")
  register_clcmd("p228","block")
  register_clcmd("deagle","block")
  register_clcmd("elites","block")
  register_clcmd("fn57","block")
  register_clcmd("m3","block")
  register_clcmd("autoshotgun","block")
  register_clcmd("mac10","block")
  register_clcmd("tmp","block")
  register_clcmd("mp5","block")
  register_clcmd("ump45","block")
  register_clcmd("p90","block")
  register_clcmd("galil","block")
  register_clcmd("ak47","block")
  register_clcmd("scout","block")
  register_clcmd("sg552","block")
  register_clcmd("awp","block")
  register_clcmd("g3sg1","block")
  register_clcmd("famas","block")
  register_clcmd("m4a1","block")
  register_clcmd("bullpup","block")
  register_clcmd("sg550","block")
  register_clcmd("m249","block")
  register_clcmd("shield","block")
  register_clcmd("primammo","block")
  register_clcmd("secammo","block")
  register_clcmd("vest","block")
  register_clcmd("vesthelm","block")
  register_clcmd("flash","block")
  register_clcmd("hegren","block")
  register_clcmd("sgren","block")
  register_clcmd("nvgs","block")

  register_clcmd("weapon_knife", "block")
  register_clcmd("weapon_sg550", "block")
  register_clcmd("weapon_mac10", "block")
  register_clcmd("weapon_aug", "block")
  register_clcmd("weapon_xm1014", "block")
  register_clcmd("weapon_p90", "block")
  register_clcmd("weapon_c4", "block")
  register_clcmd("weapon_tmp", "block")
  register_clcmd("weapon_mp5navy", "block")
  register_clcmd("weapon_ump45", "block")
  register_clcmd("weapon_m4a1", "block")
  register_clcmd("weapon_awp", "block")
  register_clcmd("weapon_g3sg1", "block")
  register_clcmd("weapon_sg552", "block")
  register_clcmd("weapon_scout", "block")
  register_clcmd("weapon_m3", "block")
  register_clcmd("weapon_m249", "block")
  register_clcmd("weapon_ak47", "block")
  register_clcmd("weapon_fiveseven", "block")
  register_clcmd("weapon_usp", "block")
  register_clcmd("weapon_glock18", "block")
  register_clcmd("weapon_deagle", "block")
  register_clcmd("weapon_p228", "block")
  register_clcmd("weapon_elite", "block")
  register_clcmd("weapon_flashbang", "block")
  register_clcmd("weapon_hegrenade", "block")
  register_clcmd("weapon_smokegrenade", "block")

  register_clcmd("lastinv", "block")
}

public start()
{
  timer = get_cvar_num("crazy_restart_time")

  new Float:res_time = get_cvar_float("crazy_restart_time")

  if(get_cvar_num("crazy_restart") == 1)
   {
    isrestart = true

//dodajemy pluginy ktore chcemy zatrzymac na czas rundy nozowej
//a robimy to w nastepujacy sposob
//server_cmd("amx_pausecfg pause nazwa_pluginu.amxx")
//server_cmd("amx_pausecfg pause nazwa_pluginu2.amxx")
//dopisujemy te pluginy ktore chcemy zatrzymac i te same spowrotem
//wlaczamy nizej

    set_task(res_time + 1, "end")
    set_task(1.0, "count_me", 123, _, _, "b")
    set_task(4.0, "ammo", 123, _, _, "b")
   }
}

public ammo()
{
  new weapon[192]
  get_cvar_string("crazy_restart_weapon", weapon, 191)

  for(new i = 1; i <= get_playersnum(); i++)
  {
  give_item(i, weapon)
  engclient_cmd(i, weapon)
  }
}

public end()
{
 isrestart = false

 remove_task(123)

//tu spowrotem wlaczamy pluginy ktore zatrzymalismy wyzej
//server_cmd("amx_pausecfg enable nazwa_pluginu.amxx")
//server_cmd("amx_pausecfg enable nazwa_pluginu2.amxx")
//robimy tak z kazdym, a jak widac jedyne co sie zmienia to enable

 set_cvar_num("sv_restartround",1)
}

public count_me()
{
    new red = random_num(5,255)
    new green = random_num(5,255)
    new blue = random_num(5,255)  

    set_hudmessage(red, green, blue, -1.0, 0.01, 0, 0.1, 0.92, 0.1, 0.1, -1)
    show_hudmessage(0,"******************************^n Restart za %i sekund ^n******************************", timer)

    if(timer == 3)
    {
    client_cmd(0, "spk vox/three.wav")
    }
    if(timer == 2)
    {
    client_cmd(0, "spk vox/two.wav")
    }
    if(timer == 1)
    {
    client_cmd(0, "spk vox/one.wav")
    }
    timer--
}

public block(id)
{
    if(isrestart)
        return PLUGIN_HANDLED
   
    return PLUGIN_CONTINUE
}

  • +
  • -
  • 0

#35 Gość__*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 19.03.2009 18:33

Lokalnie poszło, załącznik:

Załączone pliki



#36 xWILKx

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:18
Offline

Napisano 21.03.2009 14:43

A czy jest możliwość, zeby ktos przerobił ten plugin w taki sposób by był w nim jeszcze tryb deatmatch?
  • +
  • -
  • 0

#37 Snickers

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:25
Offline

Napisano 21.03.2009 21:40

Ja mam problem tego typu, iż niektórzy mają tylko noże :/ Ja np. zawsze mam nóż, nigdy nie mam usp. Jak włączyłem noże było to samo.
Spójrzcie czy nic nie zkićkałem, bo jestem w tym zielony, i dopiero się uczę, jak widać na błędach :)

#include <amxmodx>
#include <fun>

new bool:isrestart = false
new timer

new const muzyczka2[] = {"sound/misc/PainGivers/rush.mp3"}

public plugin_precache()
{
 precache_generic(muzyczka2)
}

public plugin_init()
{
  register_plugin("Crazy Restart", "4.8", "Salamon")

  register_event("TextMsg","start","a","2&#Game_C")
   
  register_cvar("crazy_restart","1")
  register_cvar("crazy_restart_time","45")
  register_cvar("crazy_restart_weapon","weapon_usp")

  register_clcmd("drop","block")
  register_clcmd("cl_setautobuy","block")
  register_clcmd("cl_autobuy","block")
  register_clcmd("cl_setrebuy","block")
  register_clcmd("cl_rebuy","block")
  register_clcmd("buy","block")
  register_clcmd("glock","block")
  register_clcmd("usp","block")
  register_clcmd("p228","block")
  register_clcmd("deagle","block")
  register_clcmd("elites","block")
  register_clcmd("fn57","block")
  register_clcmd("m3","block")
  register_clcmd("autoshotgun","block")
  register_clcmd("mac10","block")
  register_clcmd("tmp","block")
  register_clcmd("mp5","block")
  register_clcmd("ump45","block")
  register_clcmd("p90","block")
  register_clcmd("galil","block")
  register_clcmd("ak47","block")
  register_clcmd("scout","block")
  register_clcmd("sg552","block")
  register_clcmd("awp","block")
  register_clcmd("g3sg1","block")
  register_clcmd("famas","block")
  register_clcmd("m4a1","block")
  register_clcmd("bullpup","block")
  register_clcmd("sg550","block")
  register_clcmd("m249","block")
  register_clcmd("shield","block")
  register_clcmd("primammo","block")
  register_clcmd("secammo","block")
  register_clcmd("vest","block")
  register_clcmd("vesthelm","block")
  register_clcmd("flash","block")
  register_clcmd("hegren","block")
  register_clcmd("sgren","block")
  register_clcmd("nvgs","block")

  register_clcmd("weapon_knife", "block")
  register_clcmd("weapon_sg550", "block")
  register_clcmd("weapon_mac10", "block")
  register_clcmd("weapon_aug", "block")
  register_clcmd("weapon_xm1014", "block")
  register_clcmd("weapon_p90", "block")
  register_clcmd("weapon_c4", "block")
  register_clcmd("weapon_tmp", "block")
  register_clcmd("weapon_mp5navy", "block")
  register_clcmd("weapon_ump45", "block")
  register_clcmd("weapon_m4a1", "block")
  register_clcmd("weapon_awp", "block")
  register_clcmd("weapon_g3sg1", "block")
  register_clcmd("weapon_sg552", "block")
  register_clcmd("weapon_scout", "block")
  register_clcmd("weapon_m3", "block")
  register_clcmd("weapon_m249", "block")
  register_clcmd("weapon_ak47", "block")
  register_clcmd("weapon_fiveseven", "block")
  register_clcmd("weapon_usp", "block")
  register_clcmd("weapon_glock18", "block")
  register_clcmd("weapon_deagle", "block")
  register_clcmd("weapon_p228", "block")
  register_clcmd("weapon_elite", "block")
  register_clcmd("weapon_flashbang", "block")
  register_clcmd("weapon_hegrenade", "block")
  register_clcmd("weapon_smokegrenade", "block")

  register_clcmd("lastinv", "block")
}

public start()
{
  timer = get_cvar_num("crazy_restart_time")

  new Float:res_time = get_cvar_float("crazy_restart_time")

  if(get_cvar_num("crazy_restart") == 1)
   {
    isrestart = true
    
    server_cmd("amx_pausecfg enable hsonly.amxx")
    server_cmd("amx_pausecfg pause ultimate_sounds.amxx")
    server_cmd("amx_pausecfg pause miscstats.amxx")
    server_cmd("amx_pausecfg pause sound_mp3.amxx")

   
    set_task(res_time + 1, "end")
    set_task(3.0, "muzyczka")
    set_task(1.0, "count_me", 123, _, _, "b")
    set_task(4.0, "ammo", 123, _, _, "b")
   }
}

public muzyczka()
{
 client_cmd(0, "mp3 play %s", muzyczka2)
}

public ammo()
{
  new weapon[192]
  get_cvar_string("crazy_restart_weapon", weapon, 191)

  for(new i = 1; i <= get_playersnum(); i++)
  {
  give_item(i, weapon)
  engclient_cmd(i, weapon)
  }
}

public end()
{
 isrestart = false

 remove_task(123)
 
    server_cmd("amx_pausecfg pause hsonly.amxx")
    server_cmd("amx_pausecfg enable ultimate_sounds.amxx")
    server_cmd("amx_pausecfg enable miscstats.amxx")
    server_cmd("amx_pausecfg enable sound_mp3.amxx")
 
 
 set_cvar_num("sv_restartround",1)
}

public count_me()
{
    new red = random_num(5,255)
    new green = random_num(5,255)
    new blue = random_num(5,255)  

    set_hudmessage(red, green, blue, -1.0, 0.01, 0, 0.1, 0.92, 0.1, 0.1, -1)
    show_hudmessage(0,"^n^n******************************^nRunda rozgrzewkowa^n              %i              ^n******************************", timer)

    if(timer == 3)
    {
    client_cmd(0, "spk vox/three.wav")
    }
    if(timer == 2)
    {
    client_cmd(0, "spk vox/two.wav")
    }
    if(timer == 1)
    {
    client_cmd(0, "spk vox/one.wav")
    }
    timer--
}

public block(id)
{
    if(isrestart)
        return PLUGIN_HANDLED
   
    return PLUGIN_CONTINUE
}

Welcome to the AMX Mod X 1.76-300 Compiler.
Copyright (c) 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

Warning: Loose indentation on line 141
Warning: Loose indentation on line 147
Header size:            676 bytes
Code size:             7016 bytes
Data size:             7028 bytes
Stack/heap size:      16384 bytes; estimated max. usage=202 cells (808 bytes)
Total requirements:   31104 bytes

2 Warnings.
Done.

Moduły odblokowany, cvary do cfg wpisane. Wszystko jest cacy, tylko z broniami mam problem.

P.S.
Niektórzy mają nawet glocka :/ ???:(
  • +
  • -
  • 0

#38 feever

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 86
Zaawansowany

  • Postów:219
  • Steam:steam
  • Imię:Adrian
  • Lokalizacja:Kołobrzeg
Offline

Napisano 06.06.2009 07:36

Nie pauzuje mi pluginu Wynik.amxx, po rundzie nożowej jest 1:0 dla któregoś z teamów. Antirushera pauzuje. Proszę o pomoc, ewentualnie inny plugin pokazujący wynik gry.

crazy_restart_mp3.sma

#include <amxmodx>
#include <fun>

new bool:isrestart = false
new timer

new const muzyczka2[] = {"sound/misc/muzyczka.mp3"}

public plugin_precache()
{
precache_generic(muzyczka2)
}

public plugin_init()
{
register_plugin("Crazy Restart", "4.8", "Salamon")

register_event("TextMsg","start","a","2&#Game_C")

register_cvar("crazy_restart","1")
register_cvar("crazy_restart_time","45")
register_cvar("crazy_restart_weapon","weapon_deagle")

register_clcmd("drop","block")
register_clcmd("cl_setautobuy","block")
register_clcmd("cl_autobuy","block")
register_clcmd("cl_setrebuy","block")
register_clcmd("cl_rebuy","block")
register_clcmd("buy","block")
register_clcmd("glock","block")
register_clcmd("usp","block")
register_clcmd("p228","block")
register_clcmd("deagle","block")
register_clcmd("elites","block")
register_clcmd("fn57","block")
register_clcmd("m3","block")
register_clcmd("autoshotgun","block")
register_clcmd("mac10","block")
register_clcmd("tmp","block")
register_clcmd("mp5","block")
register_clcmd("ump45","block")
register_clcmd("p90","block")
register_clcmd("galil","block")
register_clcmd("ak47","block")
register_clcmd("scout","block")
register_clcmd("sg552","block")
register_clcmd("awp","block")
register_clcmd("g3sg1","block")
register_clcmd("famas","block")
register_clcmd("m4a1","block")
register_clcmd("bullpup","block")
register_clcmd("sg550","block")
register_clcmd("m249","block")
register_clcmd("shield","block")
register_clcmd("primammo","block")
register_clcmd("secammo","block")
register_clcmd("vest","block")
register_clcmd("vesthelm","block")
register_clcmd("flash","block")
register_clcmd("hegren","block")
register_clcmd("sgren","block")
register_clcmd("nvgs","block")

register_clcmd("weapon_knife", "block")
register_clcmd("weapon_sg550", "block")
register_clcmd("weapon_mac10", "block")
register_clcmd("weapon_aug", "block")
register_clcmd("weapon_xm1014", "block")
register_clcmd("weapon_p90", "block")
register_clcmd("weapon_c4", "block")
register_clcmd("weapon_tmp", "block")
register_clcmd("weapon_mp5navy", "block")
register_clcmd("weapon_ump45", "block")
register_clcmd("weapon_m4a1", "block")
register_clcmd("weapon_awp", "block")
register_clcmd("weapon_g3sg1", "block")
register_clcmd("weapon_sg552", "block")
register_clcmd("weapon_scout", "block")
register_clcmd("weapon_m3", "block")
register_clcmd("weapon_m249", "block")
register_clcmd("weapon_ak47", "block")
register_clcmd("weapon_fiveseven", "block")
register_clcmd("weapon_usp", "block")
register_clcmd("weapon_glock18", "block")
register_clcmd("weapon_deagle", "block")
register_clcmd("weapon_p228", "block")
register_clcmd("weapon_elite", "block")
register_clcmd("weapon_flashbang", "block")
register_clcmd("weapon_hegrenade", "block")
register_clcmd("weapon_smokegrenade", "block")

register_clcmd("lastinv", "block")
}

public start()
{
timer = get_cvar_num("crazy_restart_time")

new Float:res_time = get_cvar_float("crazy_restart_time")

if(get_cvar_num("crazy_restart") == 1)
{
isrestart = true

//dodajemy pluginy ktore chcemy zatrzymac na czas rundy nozowej
//a robimy to w nastepujacy sposob
//server_cmd("amx_pausecfg pause M_Antirusher_2.6_alfa.amxx")
//server_cmd("amx_pausecfg pause Wynik.amxx")
//dopisujemy te pluginy ktore chcemy zatrzymac i te same spowrotem
//wlaczamy nizej

set_task(res_time + 1, "end")
set_task(3.0, "muzyczka")
set_task(1.0, "count_me", 123, _, _, "b")
set_task(4.0, "ammo", 123, _, _, "b")
}
}

public muzyczka()
{
client_cmd(0, "mp3 play %s", muzyczka2)
}

public ammo()
{
new weapon[192]
get_cvar_string("crazy_restart_weapon", weapon, 191)

for(new i = 1; i <= get_playersnum(); i++)
{
give_item(i, weapon)
engclient_cmd(i, weapon)
}
}

public end()
{
isrestart = false

remove_task(123)

//tu spowrotem wlaczamy pluginy ktore zatrzymalismy wyzej
//server_cmd("amx_pausecfg enable M_Antirusher_2.6_alfa.amxx")
//server_cmd("amx_pausecfg enable Wynik.amxx")
//robimy tak z kazdym, a jak widac jedyne co sie zmienia to enable

set_cvar_num("sv_restartround",1)
}

public count_me()
{
new red = random_num(5,255)
new green = random_num(5,255)
new blue = random_num(5,255)

set_hudmessage(red, green, blue, -1.0, 0.01, 0, 0.1, 0.92, 0.1, 0.1, -1)
show_hudmessage(0,"******************************^n Restart za %i sekund ^n******************************", timer)

if(timer == 3)
{
client_cmd(0, "spk vox/three.wav")
}
if(timer == 2)
{
client_cmd(0, "spk vox/two.wav")
}
if(timer == 1)
{
client_cmd(0, "spk vox/one.wav")
}
timer--
}

public block(id)
{
if(isrestart)
return PLUGIN_HANDLED

return PLUGIN_CONTINUE
}


pozdrawiam
  • +
  • -
  • 0

#39 k00wb0j.

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:89
Offline

Napisano 22.06.2009 18:12

Wszystko pięknie git majonez , tylko... nie każdy ma broń , nie wiem może w pluginie jest ograniczona albo cuś ... Jest na to jakiś sposób , aby każdy kto wejdzie na serwer otrzymał broń , a nie biegał z nożem , bądź pistolecikiem : )

Pozdrawiam.
  • +
  • -
  • 0

#40 nismo

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:98
Offline

Napisano 08.07.2009 12:24

u mnie dziwnie działa ten restart,
pierwsza runda ok, ale np. jest połowa mapy stanie sie tak, że ktoś wyjdzie, zostanie jeden team pusty i ktoś się połączy, włączy się restart i zamiast każdy mieć tą broń która jest ustawiona to jest różnie, jedan ma nóż inny glock, dgl itd :D
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych