Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[TF2] ShapeShift (v0.1, 2013-02-01)


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 Adminek AMXX.PL

    Admin :)

  • Bot

Reputacja: 156
Profesjonalista

  • Postów:7171
  • Lokalizacja:AMXX.PL
Offline

Napisano 01.02.2013 20:13

[TF2] ShapeShift (v0.1, 2013-2-1)This adds the ability for players (or admins) to 'shapeshift' into other classes outside of spawn.I think this could be really fun on some servers. I have had this for years under another name (Omni-Change.) I am releasing it now.Imagine playing as a scout, but your teammates' medic died. Switch to a medic. Or playing as a demoman, and your friend engie died with his buildings near death. Switch to engineer and heal em.Of course, i've added things that should make this balanced, such as:FEATURES
  • Usage Punishments (stuns)
  • Cooldown timer
  • Ammo / Health scaling (this was a pain. not sure if it even works 100% yet, but i've tested all I could)
  • Optional Sound + Effects (default)
  • "Negative" condition preservation (such as Jarate, Fire, Mad Milk, & more)
  • Optional clip regeneration (you keep ammo, but regenerate clip. Otherwise clip is set to 1 -- zero bugs certain weaps)
  • Admin-Only option
  • Does not activate in Respawn Rooms
CONVARS
  • sm_shapeshift_enabled - Default 1
  • sm_shapeshift_cooldown - Default 30, in seconds
  • sm_shapeshift_adminonly - Default 0
  • sm_shapeshift_tag - Default 1 - use 0 to disable. - Applies 'shapeshift' to the server tag. I added this to help me find a nice Shapeshift server to play on :P
  • sm_shapeshift_effects - Default 1 - Enables/disables sound+graphic effects
  • sm_shapeshift_sound - The shapeshift sound played when effects are enabled
  • sm_shapeshift_displayready - Default 1 - 0 = disable, 1 = Hint Text, 2 = Chat Text, 3 = like sm_csay
  • sm_shapeshift_allowregen - Default 0 - Allows switching to same class or the command "joinclass regen"
  • sm_shapeshift_newclip - Default 0 - Allows ammo clip (not reserve) to be regenerated. Otherwise clip is set to 1 (technical reasons)
  • sm_shapeshift_punishmode - Default 0 - 0: No punishment 1: Silent Bonk Stun 2: Slowdown, disable forward/backward 3: Big Bonk + Sound 4: Thirdperson 5: Loser state (like round end losers)
  • sm_shapeshift_punishtime - Default 6, in seconds
CHANGELOG2013-02-01- Released v0.1REQUIRES: SDKHOOKSOther things: I've attached a custom sound for the shapeshift sound fx. Attached Files Dołączona grafika Get Plugin or Get Source (shapeshift.sp - 19.2 KB) Dołączona grafika shapeshift.smx (14.7 KB) Dołączona grafika omnichange.wav.zip (100.5 KB)

Wyświetl pełny artykuł




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych