Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

[ROZWIĄZANE] 1/1 z PPM nie do końca działa

cod nowy

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 9dedex9

    Wszechpomocny

  • Zbanowany

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:366
  • GG:
  • Lokalizacja:Olkusz
Offline

Napisano 31.01.2013 21:32

Witam mam mały problem a zarazem pytanie.
Na moim codzie mam klasę komandos.
Ma ona niby 1/1 z PPM ale jak ktoś ma kevlar czy coś takiego to w tedy to nie działa.
I teraz pytanie.
Jak zrobić by to działało?
Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

#2 Vasto_Lorde

    Cham

  • Power User

Reputacja: 252
Wszechwidzący

  • Postów:620
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Maćko
  • Lokalizacja:Poznań
Offline

Napisano 31.01.2013 21:39

Przed zadaniem obrażeń ustawić kewlar na 0.
  • +
  • -
  • 0

#3 9dedex9

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:366
  • GG:
  • Lokalizacja:Olkusz
Offline

Napisano 31.01.2013 21:59

Przed zadaniem obrażeń ustawić kewlar na 0.

Mógłbyś napisać jak to ma mniej więcej wyglądać?
Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

#4 Vasto_Lorde

    Cham

  • Power User

Reputacja: 252
Wszechwidzący

  • Postów:620
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Maćko
  • Lokalizacja:Poznań
Offline

Napisano 31.01.2013 22:09

Przed cod_inflict_damage wstawiasz:
cs_set_user_armor(ID_OFIARY, 0, CS_ARMOR_NONE);
A w includach dodajesz <cstrike> jak nie masz.
  • +
  • -
  • 1

#5 radim

    Godlike

  • Moderator

Reputacja: 932
Master

  • Postów:2725
  • Steam:steam
  • Imię:Arkadiusz
  • Lokalizacja:Janów Lub.
Offline

Napisano 01.02.2013 07:46

http://amxx.pl/generator-klas/
Tutaj masz działający PPM z kosy, wygeneruj i skopiuj
  • +
  • -
  • 0

Chcąc napisać do mnie prywatną wiadomość, wpierw zapoznaj się ze stroną "O mnie" w moim profilu użytkownika [ radim ] !


#6 9dedex9

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:366
  • GG:
  • Lokalizacja:Olkusz
Offline

Napisano 01.02.2013 16:36

http://amxx.pl/generator-klas/
Tutaj masz działający PPM z kosy, wygeneruj i skopiuj


Nie wydaje mi się ;)
_________________________

dzięki za pomoc
Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

#7 CheQ

    Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.

  • Junior Admin

Reputacja: 1984
Godlike

  • Postów:5534
  • Imię:Adaś
  • Lokalizacja:Glinianka
Offline

Napisano 01.02.2013 16:38

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0

b_560_95_1.png






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych