Call of Duty [COD] by Mentos
melon
14.02.2013
Byłoby elegancko, gdybym miał cvary wszystkie.
Np za wygraną rundę.
Jest 1000 expa, a cod jest 4001lvl.
Chce zrobić 201lvl i dalej jest 1000 bo nie mam cvarów.
Są tylko do eog eog_killxp i eog_winxp
a cod_killxp
i cod_winxp juz nie masz w amxx.cfg
____________
Dobra, znalazłem, są.
Ale jak zmienie cod_winxp to i tak za wygrana runde jest 1000 exp.
_________________________________________________
Rozwiązane.
Edytowałem w codmod.cfg
Użytkownik melon edytował ten post 14.02.2013 14:47
Daj buziaka
14.02.2013
Hm.
Byłoby elegancko, gdybym miał cvary wszystkie.
Np za wygraną rundę.
Jest 1000 expa, a cod jest 4001lvl.
Chce zrobić 201lvl i dalej jest 1000 bo nie mam cvarów.
Są tylko do eog eog_killxp i eog_winxp
a cod_killxp
i cod_winxp juz nie masz w amxx.cfg
____________
Dobra, znalazłem, są.
Ale jak zmienie cod_winxp to i tak za wygrana runde jest 1000 exp.
_________________________________________________
Rozwiązane.
Edytowałem w codmod.cfg
to dam Ci wszystkie cravy dotyczące zdobywania expa
cod_exp1 "300" // ilosc doswiadczenia za 1 miejsce cod_exp2 "150" // ilosc doswiadczenia za 2 miejsce cod_exp3 "75" // ilosc doswiadczenia za 3 miejsce eog_killxp 15 // exp nocny za zabójstwo eog_winxp 50 // exp nocny za wygraną rundę cod_killxp 10000 // doswiadczenie za zabojstwo cod_winxp 1000 // doswiadczenie za wygrana cod_damagexp 50 // doswiadczenie za 20 obrazen cod_savetype 1 // 1- Nick 2-SteamID 3-IP cod_maxlevel 4001 // Maksymalny poziom cod_levelratio 7 // ustawia ile doswiadczenia potrzebne do zdobycia 1 poziomu cod_weaponsblocking 0 //ustawia blokowanie podnoszenia broni cod_hsxp 100 // exp za headshota
jeszcze czegoś potrzebujesz ?

panmega
15.02.2013
Daj buziaka
16.02.2013
Paczka dość fajna nawet bardzo, ale mam ten problem co Dymo16. Speed się zmniejsza przy jakiś czynnościach.
też w klasie Diablo ? czy we wszystkich ?
panmega
16.02.2013
Vasto_Lorde podał rozwiązanie. Plusy dla nigo.
Więc tak: Szukamy:
register_event("SendAudio", "WygranaCT", "a", "2&%!MRAD_ctwin");
Dodajemy pod:
register_event("CurWeapon","CurWeapon","be", "1=1");
I gotowe.
Użytkownik panmega edytował ten post 16.02.2013 14:23
play12
16.02.2013

Ps. teraz możesz zrobić jakaś paczkę z awansami od klasy ;D Bo mało takich jest.
piotrek18
17.02.2013
Daj buziaka
17.02.2013
No, Fajna paczka dużo pluginów klasy fajne nazwy też
Oby dalej takie paczki wychodziły ;D
Ps. teraz możesz zrobić jakaś paczkę z awansami od klasy ;D Bo mało takich jest.
postaram się zrobić

paczka fajna ale jak zdobędziesz jakiś perk np m4a1 mordercy wyrzucisz ten perk to m4a1 zostaje na każdej rundzie
może w klasie masz m4a1.
melon
17.02.2013
bo pozmieniałem sobie wysokości wszystkiego.. monet, questów i wszystko to z klasą, forum, lvl itd do góry. I teraz mam elegancko, tylko jeszcze mam pytanko jak zmienić domyślny kolor questów?

Odpowiedzialne za kolory fragmenty:
// Red, green, blue
new HudColor[][5] = {
{0, 255, 0},
{255, 0, 0},
{0, 0, 255}
}
Tu zmieniłem na czerwony:
public QuestMessage(id, Message[]){
set_hudmessage(255, 0, 0, 0.02, 0.23, 0, 1.0, 0.6)
ShowSyncHudMsg(id, HudObj2, "%s", Message);
}
if( ! ePlayerQuestType[id] )
Msg = "^n^n^n^n^n^n^n^n^n^n^n^n^n^n^n^n^n^n^n^n[Nie Robisz Zadnej Misji]^n[Say /questy]";
else{
formatex(Msg2, charsmax(Msg2), QuestInfoMessage[ePlayerQuestType[id]], (get_user_progress_need(id)-get_user_progress(id)));
formatex(Msg, charsmax(Msg), "^n^n^n^n^n^n^n^n^n^n^n^n^n^n^n^n^n^n^n^n[Rozdzial: %s] | [Postep: %i/%i]^n[Info: %s]", QuestRozdzial[iPlayerPrzedzial[id]], get_user_progress(id), get_user_progress_need(id), Msg2);
}
set_hudmessage(HEX_COLOR_1, HEX_COLOR_2, HEX_COLOR_3, HUD_X, HUD_Y, 0, 1.0, 0.8)
ShowSyncHudMsg(id, HudObj, Msg);
}
To nie wiem do czego (chyba kolor wybrany w menu do zarzadzania HUD, ale chce domyslny czerwony):
new Float:HUD_X
new Float:HUD_Y
new HEX_COLOR_1
new HEX_COLOR_2
new HEX_COLOR_3
new Msg2[512]
for(new id; id<MAX_PLAYER+1; id++){
if( ! is_user_connected(id) ) continue;
if( ! is_user_alive(id) ) continue;
if( ! iPlayerHudType[id] ) continue;
HEX_COLOR_1 = HudColor[iPlayerHudType[id]-1][0];
HEX_COLOR_2 = HudColor[iPlayerHudType[id]-1][1];
HEX_COLOR_3 = HudColor[iPlayerHudType[id]-1][2];
HUD_X = HudType[iPlayerHudType[id] - 1][0];
HUD_Y = HudType[iPlayerHudType[id] - 1][1];
_________________________________________________________________
Rozwiązałem.
// Red, green, blue
new HudColor[][5] = {
{0, 255, 0},
{255, 0, 0},
{0, 0, 255}
}
zamieniłem na:
// Red, green, blue
new HudColor[][5] = {
{255, 0, 0}, // ten pierwszy kolor odpowiada za domyślny (mimo kolejności red/green/blue kolory HEX są w nieprawidłowej kolejności, tu zmieniłem i działa mi już)
{0, 255, 0},
{0, 0, 255}
}
Użytkownik melon edytował ten post 17.02.2013 09:50
panmega
17.02.2013
L 02/17/2013 - 11:49:48: Function is not present (function "WyszkolenieSanitarne") (plugin "codclass_Furia.amxx") L 02/17/2013 - 11:49:48: [AMXX] Run time error 10 (plugin
Daj buziaka
17.02.2013
więc najwyżej wejdź w plugins-cod.ini i skasuj
codclass_Furia.amxx
piotrek18
17.02.2013
anima83
18.02.2013
Trol123
18.02.2013

Musisz zmienić w kodzie, szukasz kod odpowiedzialny za hud i zmieniasz | 4001 na | 20000
oraz zmienić w codmod.cfg cvar cod_maxlevel (jakoś tak ten cvar szedł

