←  Gotowe paczki AMXX

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

CoD Nowy
Call of Duty [COD] by Mentos

  • +
  • -
melon - zdjęcie melon 14.02.2013

Hm.
Byłoby elegancko, gdybym miał cvary wszystkie.
Np za wygraną rundę.
Jest 1000 expa, a cod jest 4001lvl.
Chce zrobić 201lvl i dalej jest 1000 bo nie mam cvarów.
Są tylko do eog eog_killxp i eog_winxp
a cod_killxp
i cod_winxp juz nie masz w amxx.cfg

____________
Dobra, znalazłem, są.
Ale jak zmienie cod_winxp to i tak za wygrana runde jest 1000 exp.
_________________________________________________
Rozwiązane.
Edytowałem w codmod.cfg
Użytkownik melon edytował ten post 14.02.2013 14:47
Odpowiedz

Daj buziaka - zdjęcie Daj buziaka 14.02.2013

Hm.
Byłoby elegancko, gdybym miał cvary wszystkie.
Np za wygraną rundę.
Jest 1000 expa, a cod jest 4001lvl.
Chce zrobić 201lvl i dalej jest 1000 bo nie mam cvarów.
Są tylko do eog eog_killxp i eog_winxp
a cod_killxp
i cod_winxp juz nie masz w amxx.cfg

____________
Dobra, znalazłem, są.
Ale jak zmienie cod_winxp to i tak za wygrana runde jest 1000 exp.
_________________________________________________
Rozwiązane.
Edytowałem w codmod.cfg


to dam Ci wszystkie cravy dotyczące zdobywania expa

cod_exp1 "300" // ilosc doswiadczenia za 1 miejsce
cod_exp2 "150" // ilosc doswiadczenia za 2 miejsce
cod_exp3 "75" // ilosc doswiadczenia za 3 miejsce

eog_killxp 15 // exp nocny za zabójstwo
eog_winxp 50 // exp nocny za wygraną rundę

cod_killxp 10000 // doswiadczenie za zabojstwo
cod_winxp 1000 // doswiadczenie za wygrana
cod_damagexp 50 // doswiadczenie za 20 obrazen
cod_savetype 1 // 1- Nick 2-SteamID 3-IP
cod_maxlevel 4001 // Maksymalny poziom
cod_levelratio 7 // ustawia ile doswiadczenia potrzebne do zdobycia 1 poziomu
cod_weaponsblocking 0 //ustawia blokowanie podnoszenia broni

cod_hsxp 100 // exp za headshota

jeszcze czegoś potrzebujesz ? :)
Odpowiedz

panmega - zdjęcie panmega 15.02.2013

Paczka dość fajna nawet bardzo, ale mam ten problem co Dymo16. Speed się zmniejsza przy jakiś czynnościach.
Odpowiedz

Daj buziaka - zdjęcie Daj buziaka 16.02.2013

Paczka dość fajna nawet bardzo, ale mam ten problem co Dymo16. Speed się zmniejsza przy jakiś czynnościach.


też w klasie Diablo ? czy we wszystkich ?
Odpowiedz

panmega - zdjęcie panmega 16.02.2013

We wszystkich.
Odpowiedz

Trol123 - zdjęcie Trol123 16.02.2013

Też bym prosił o rozwiązanie tego problemu; )
+ Jak dasz rade ;D
Odpowiedz

Daj buziaka - zdjęcie Daj buziaka 16.02.2013

sprawdźcie teraz. :)
jak co to pisać ^^

Załączone pliki

Odpowiedz

panmega - zdjęcie panmega 16.02.2013

Ale jak byś mógł to napisz co zmieniłeś. Już powgrywałem dużo modyfikacji do silnika i nie chce mi się od nowa.Ty chyba tego nawet nie naprawiłeś tylko dałeś inny silnik. Szkoda.

Vasto_Lorde podał rozwiązanie. Plusy dla nigo.
Więc tak: Szukamy:

register_event("SendAudio", "WygranaCT", "a", "2&%!MRAD_ctwin");

Dodajemy pod:

register_event("CurWeapon","CurWeapon","be", "1=1");

I gotowe.
Użytkownik panmega edytował ten post 16.02.2013 14:23
Odpowiedz

Daj buziaka - zdjęcie Daj buziaka 16.02.2013

sprawdź.

Załączone pliki

Odpowiedz

play12 - zdjęcie play12 16.02.2013

No, Fajna paczka dużo pluginów klasy fajne nazwy też :D Oby dalej takie paczki wychodziły ;D

Ps. teraz możesz zrobić jakaś paczkę z awansami od klasy ;D Bo mało takich jest.
Odpowiedz

piotrek18 - zdjęcie piotrek18 17.02.2013

paczka fajna ale jak zdobędziesz jakiś perk np m4a1 mordercy wyrzucisz ten perk to m4a1 zostaje na każdej rundzie
Odpowiedz

Daj buziaka - zdjęcie Daj buziaka 17.02.2013

No, Fajna paczka dużo pluginów klasy fajne nazwy też :D Oby dalej takie paczki wychodziły ;D

Ps. teraz możesz zrobić jakaś paczkę z awansami od klasy ;D Bo mało takich jest.


postaram się zrobić :)

paczka fajna ale jak zdobędziesz jakiś perk np m4a1 mordercy wyrzucisz ten perk to m4a1 zostaje na każdej rundzie


może w klasie masz m4a1.
Odpowiedz

  • +
  • -
melon - zdjęcie melon 17.02.2013

Ja mam jeszcze takie pytanie..
bo pozmieniałem sobie wysokości wszystkiego.. monet, questów i wszystko to z klasą, forum, lvl itd do góry. I teraz mam elegancko, tylko jeszcze mam pytanko jak zmienić domyślny kolor questów?
Dołączona grafika

Odpowiedzialne za kolory fragmenty:
// Red, green, blue
new HudColor[][5] = {
{0, 255, 0},
{255, 0, 0},
{0, 0, 255}
}

Tu zmieniłem na czerwony:
public QuestMessage(id, Message[]){
set_hudmessage(255, 0, 0, 0.02, 0.23, 0, 1.0, 0.6)
ShowSyncHudMsg(id, HudObj2, "%s", Message);
}


 if( ! ePlayerQuestType[id] )
Msg = "^n^n^n^n^n^n^n^n^n^n^n^n^n^n^n^n^n^n^n^n[Nie Robisz Zadnej Misji]^n[Say /questy]";
else{
formatex(Msg2, charsmax(Msg2), QuestInfoMessage[ePlayerQuestType[id]], (get_user_progress_need(id)-get_user_progress(id)));
formatex(Msg, charsmax(Msg), "^n^n^n^n^n^n^n^n^n^n^n^n^n^n^n^n^n^n^n^n[Rozdzial: %s] | [Postep: %i/%i]^n[Info: %s]", QuestRozdzial[iPlayerPrzedzial[id]], get_user_progress(id), get_user_progress_need(id), Msg2);
}
set_hudmessage(HEX_COLOR_1, HEX_COLOR_2, HEX_COLOR_3, HUD_X, HUD_Y, 0, 1.0, 0.8)
ShowSyncHudMsg(id, HudObj, Msg);
}


To nie wiem do czego (chyba kolor wybrany w menu do zarzadzania HUD, ale chce domyslny czerwony):

new Float:HUD_X
new Float:HUD_Y

new HEX_COLOR_1
new HEX_COLOR_2
new HEX_COLOR_3
new Msg2[512]

for(new id; id<MAX_PLAYER+1; id++){
if( ! is_user_connected(id) ) continue;
if( ! is_user_alive(id) ) continue;
if( ! iPlayerHudType[id] ) continue;

HEX_COLOR_1 = HudColor[iPlayerHudType[id]-1][0];
HEX_COLOR_2 = HudColor[iPlayerHudType[id]-1][1];
HEX_COLOR_3 = HudColor[iPlayerHudType[id]-1][2];
HUD_X = HudType[iPlayerHudType[id] - 1][0];
HUD_Y = HudType[iPlayerHudType[id] - 1][1];


_________________________________________________________________
Rozwiązałem.
// Red, green, blue
new HudColor[][5] = {
{0, 255, 0},
{255, 0, 0},
{0, 0, 255}
}

zamieniłem na:
// Red, green, blue
new HudColor[][5] = {
{255, 0, 0}, // ten pierwszy kolor odpowiada za domyślny (mimo kolejności red/green/blue kolory HEX są w nieprawidłowej kolejności, tu zmieniłem i działa mi już)
{0, 255, 0},
{0, 0, 255}
}

Użytkownik melon edytował ten post 17.02.2013 09:50
Odpowiedz

Daj buziaka - zdjęcie Daj buziaka 17.02.2013

Bym Ci pomógł ale już widzę że sam rozwiązałeś problem ^^
Odpowiedz

panmega - zdjęcie panmega 17.02.2013

Teraz gdy paczke mam na serwerze 2 dni troche mam błędów. Niekóte klasy nie są zgodne ze swoim opisem. Kilka perków nie działa. Wsykakują errory np.
L 02/17/2013 - 11:49:48: Function is not present (function "WyszkolenieSanitarne") (plugin "codclass_Furia.amxx")

L 02/17/2013 - 11:49:48: [AMXX] Run time error 10 (plugin
Odpowiedz

Daj buziaka - zdjęcie Daj buziaka 17.02.2013

klasa Furia jest z amxx
więc najwyżej wejdź w plugins-cod.ini i skasuj

codclass_Furia.amxx
Odpowiedz

  • +
  • -
nexttothewhite - zdjęcie nexttothewhite 17.02.2013

no no no już testuje go :) masz +
Odpowiedz

piotrek18 - zdjęcie piotrek18 17.02.2013

nie nie mam m4a1 bo gram klasą diablo i ona ma ak zdobędę najpierw perk z m4a1 to zostaje mi m4a1 na każdej rundzie potem zdobędę perk z awp to mam w każdej rundzie m4a1 i awp
Odpowiedz

  • +
  • -
anima83 - zdjęcie anima83 18.02.2013

nigdzie nie znalazlem tabeli expa zatem moje pytanie brzmi czy aby zwiekszyc level do np 20k wystrczy zmienic w codmod.cfg wartosc z 4001 na 20001 ? i na jakiej zasadzie wtakim razie dziala obliczanie potrzebnego expa na kolejne levele?
Odpowiedz

Trol123 - zdjęcie Trol123 18.02.2013

anima, pytałem praktycznie o to samo ;)
Musisz zmienić w kodzie, szukasz kod odpowiedzialny za hud i zmieniasz | 4001 na | 20000
oraz zmienić w codmod.cfg cvar cod_maxlevel (jakoś tak ten cvar szedł ^^ pisze z pamięci ;) )
Odpowiedz