Ja mam jeszcze takie pytanie..
bo pozmieniałem sobie wysokości wszystkiego.. monet, questów i wszystko to z klasą, forum, lvl itd do góry. I teraz mam elegancko, tylko jeszcze mam pytanko jak zmienić domyślny kolor questów?

Odpowiedzialne za kolory fragmenty:
// Red, green, blue
new HudColor[][5] = {
		{0, 255, 0},
		{255, 0, 0},
		{0, 0, 255}
}
Tu zmieniłem na czerwony:
public QuestMessage(id, Message[]){
		set_hudmessage(255, 0, 0, 0.02, 0.23, 0, 1.0, 0.6)
		ShowSyncHudMsg(id, HudObj2, "%s", Message);
}
		
 if( ! ePlayerQuestType[id] )
						Msg = "^n^n^n^n^n^n^n^n^n^n^n^n^n^n^n^n^n^n^n^n[Nie Robisz Zadnej Misji]^n[Say /questy]";
				else{
						formatex(Msg2, charsmax(Msg2), QuestInfoMessage[ePlayerQuestType[id]], (get_user_progress_need(id)-get_user_progress(id)));	
						formatex(Msg, charsmax(Msg), "^n^n^n^n^n^n^n^n^n^n^n^n^n^n^n^n^n^n^n^n[Rozdzial: %s] | [Postep: %i/%i]^n[Info: %s]", QuestRozdzial[iPlayerPrzedzial[id]], get_user_progress(id), get_user_progress_need(id), Msg2);			
				}
				set_hudmessage(HEX_COLOR_1, HEX_COLOR_2, HEX_COLOR_3, HUD_X, HUD_Y, 0, 1.0, 0.8)
				ShowSyncHudMsg(id, HudObj, Msg);
		}
To nie wiem do czego (chyba kolor wybrany w menu do zarzadzania HUD, ale chce domyslny czerwony):  
new Float:HUD_X
		new Float:HUD_Y
		
		new HEX_COLOR_1
		new HEX_COLOR_2
		new HEX_COLOR_3
		new Msg2[512]
		
		for(new id; id<MAX_PLAYER+1; id++){
				if( ! is_user_connected(id) ) continue;
				if( ! is_user_alive(id) ) continue;
				if( ! iPlayerHudType[id] ) continue;
		
				HEX_COLOR_1 = HudColor[iPlayerHudType[id]-1][0];
				HEX_COLOR_2 = HudColor[iPlayerHudType[id]-1][1];
				HEX_COLOR_3 = HudColor[iPlayerHudType[id]-1][2];
				HUD_X = HudType[iPlayerHudType[id] - 1][0];
				HUD_Y = HudType[iPlayerHudType[id] - 1][1];
_________________________________________________________________
Rozwiązałem.
// Red, green, blue
new HudColor[][5] = {
		{0, 255, 0},
		{255, 0, 0},
		{0, 0, 255}
}
zamieniłem na:
// Red, green, blue
new HudColor[][5] = {
		{255, 0, 0},  // ten pierwszy kolor odpowiada za domyślny (mimo kolejności red/green/blue kolory HEX są w nieprawidłowej kolejności, tu zmieniłem i działa mi już)
		{0, 255, 0},
		{0, 0, 255}
}
					
					
					
							Użytkownik melon edytował ten post 17.02.2013 09:50