Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse

2 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 31.01.2013 16:47
Witam. Gdy dodam parę punktów do tej statystki niby wszystko jest ok, ale gdy wbiję następny poziom te punkty mogę dalej wykorzystać aby dodać do innej statystyki. Analogicznie jeśli dodałem do tej statystyki 4 punkty to mam je nadal + po wbiciu następnego poziomu dostaję 2 i razem mam 6. Oczywiście te punkty które dałem w grawitację pozostają i działają. Dodaję kod sma silnika cod, codmod.inc i kod sma przykładowej klasy. Mam nadzieję, że wszystko dobrze i zrozumiale wytłumaczyłem.
#2
Napisano 31.01.2013 17:08
W funkcji SprawdzPoziom znajdź linijkę:
punkty_gracza[id] = (poziom_gracza[id]-1)*2-inteligencja_gracza[id]-zdrowie_gracza[id]-wytrzymalosc_gracza[id]-kondycja_gracza[id];Musisz tam też punkty grawitacji odjąć.
#3
Napisano 31.01.2013 19:11
W ogóle ostatnio zauważyłem, że od tej statystyki serwer mi się crashował a logi wywalały błędy od silnika coda. Po wgraniu starego silnika wszystko było ok. Za chwilę wgram silnik z statystyką i poprawię to miejsce i sprawdzę.
Przez tą statystykę ciągle mi się serwer crashuje. Chyba z niej zrezygnuję. Temat do zamknięcia.
Przez tą statystykę ciągle mi się serwer crashuje. Chyba z niej zrezygnuję. Temat do zamknięcia.
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy
Paczka perkow.perki Napisany przez NAVIK, 24.03.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Nowy
Plugin na małe mapy.Napisany przez NAVIK, 16.02.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Nowy
Dodatkowe, osobne trzy linie opisu klasNapisany przez Rafii, 27.01.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Nowy
problem z kompilacjaNapisany przez Anonimowy09, 21.01.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Nowy
problem z HUDNapisany przez Anonimowy09, 10.01.2025 ![]() |
|
![]() |
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych