Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
- - - - -

MapCycle Rotator


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
25 odpowiedzi w tym temacie

#21 kic3k

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:42
Offline

Napisano 30.08.2009 12:00

Witam!

Mam problem, chciałem przerobić ten mapcykl na tylko noc/dzień, czyli bez ranka. Mógłby mi ktoś to zamienić, bowiem jak sam usuwam plugin nie chce sie kompilować, jest błąd.
Tak więc proszę o .sma tego pluginu z tym żeby były tylko dwa mapcykle, nie trzy.
  • +
  • -
  • 0

#22 Gość__*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 30.08.2009 12:44

Sprawdź
#include <amxmodx>

#include <amxmisc>



#define PLUGIN "Mapcykl matkoj**ca"

#define VERSION "1.0"

#define AUTHOR "graczu"



#define iloscm 2

new mapcycles[iloscm][3][] = {{"mapcycle-dzien.txt", "13", "mapcykl dzienny"}, {"mapcycle-noc.txt", "23", "mapcykl nocny"}}

new cum, lastread[2]

public plugin_init() {

    register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

    register_clcmd("say /mapcycle", "cmdSayMapcycle", 0, "- wyswietla aktualny mapcykl")

    get_localinfo("lastcnum", lastread, 2)

    cum = str_to_num(lastread)

    set_localinfo("lastcnum", "")

    sprawdz_mapcycle()

    return PLUGIN_CONTINUE

}



public sprawdz_mapcycle() {

    new today_str[8], cmd[48]

    get_time("%H",today_str,8)

    new today = str_to_num(today_str)

    for(new i = 0; i <= (iloscm - 1); i++){

        if(today >= str_to_num(mapcycles[i][1])){

            cum = i

        }

    }

    new currentfile[32]

    get_cvar_string("mapcyclefile", currentfile, 31)

    if(!equali(currentfile, mapcycles[cum][0])){

        format(cmd, 48 ,"mapcyclefile %s", mapcycles[cum][0])

        server_cmd(cmd)

        log_amx("** Setting new mapcyclefile: %s - %s!", currentfile, mapcycles[cum][0])

        new czytajplik[128], line[192], txtsize = 0

        format(czytajplik, 127, "%s", mapcycles[cum][0])

        new lineread = file_size(czytajplik, 1)

        read_file(czytajplik, (lineread - 1), line, 191, txtsize)

        if (txtsize > 1 && line[0] != ';') {

            format(cmd, 48 ,"amx_nextmap %s", line)

            server_cmd(cmd)

            log_amx("** Setting new MAP NEXTMAP: %s!", line)

        } else {

            log_amx("** Setting new MAP NEXTMAP: ERROR LINE IS EMPTY!!")

        }

    } else {

        log_amx("** Mapcyclefile: %s - %s!", currentfile, mapcycles[cum][0])

    }

    return PLUGIN_HANDLED

}



public cmdSayMapcycle(id){

    client_print(id, print_chat, "* Aktualnie Gramy: %s, wcisnij TYLDE by zobaczyc liste map.", mapcycles[cum][2])

    client_print(id, print_console, "************* Aktualna Rotacja Map:")

    new line[192], lines = 0, txtsize = 0, i = 1

    new czytajplik[128]

    format(czytajplik, 127, "%s", mapcycles[cum][0])

    if(file_exists(czytajplik)){

        while ((lines = read_file(czytajplik, lines, line, 191, txtsize)) != 0) {

            if (line[0] == ';') continue;

            client_print(id, print_console, "* Pozycja: %i : %s", i, line)

            i++

        }

    }

    client_print(id, print_console, "**********************************")

}



public plugin_end()

{

    new lastcycle[3]

    num_to_str(cum, lastcycle, 2)

    set_localinfo("lastcnum", lastcycle)

}


#23 bakaczysko

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 9
Nowy

  • Postów:171
  • Lokalizacja:lolandia
Offline

Napisano 21.09.2009 00:10

mam problem z tym pluginem:/ Jest godzina 01:15 i na serwie tez taka jest a gdy wpisze /mapcycle to jest napisane: Aktualnie gramy mapcycle dzienny
new mapcycles[iloscm][3][] = {{"mapcycle-dzien.txt", "10", "mapcykl dzienny"}, {"mapcycle-noc.txt", "22", "mapcykl nocny"}}

I dalej mam ten problem ze mapy nie leca po kolei jak jest w mc tylko losowo:/
  • +
  • -
  • 0

#24 graczu

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 12
Początkujący

  • Postów:42
  • GG:
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 26.09.2009 11:42

mam problem z tym pluginem:/ Jest godzina 01:15 i na serwie tez taka jest a gdy wpisze /mapcycle to jest napisane: Aktualnie gramy mapcycle dzienny

new mapcycles[iloscm][3][] = {{"mapcycle-dzien.txt", "10", "mapcykl dzienny"}, {"mapcycle-noc.txt", "22", "mapcykl nocny"}}

I dalej mam ten problem ze mapy nie leca po kolei jak jest w mc tylko losowo:/


A na serwerze, na pewno masz dobą godzinę ustawioną, i czas Polski?.,.

Co do powtarzającej się mapy, jeżeli aktualnie leci D2, i kończy się MC to jest wybierana jako nextmapka ostatnia widniejąca w pliku następnego cycka. Czyli jak leci D2, i w pliku nowego mapcykla ostatnia mapa to D2, to next się ustawi jako D2.
  • +
  • -
  • 0

#25 MASS

    Wszechpomocny

  • Zbanowany

Reputacja: 10
Początkujący

  • Postów:326
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Piotr
  • Lokalizacja:Świdnica
Offline

Napisano 01.12.2010 13:53

Witam ma problem z odpowiednim ustawieniem tego pluginu. Używam .sma kurka które umieszczone jest wyżej czyli tylko 2 mapcykle dzienny i nocny. Dzienny działa, ale mam problem z nocnym chciał bym aby załączał się o północy ustawiałem już godziny na różne sposoby: 24, 00 i nic.

#26 Kaloski

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:48
  • Imię:Bartłomiej
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 22.07.2013 14:28

Witam, czy byłby ktoś w stanie przerobić ten plugin aby zmieniało mapę w zależności od ilości graczy.


  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych