Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Problem z dodaniem umiejętności do jednej klasyBłąd przy komplikowaniu pluginu

cod nowy problem umiejętność klasa plu

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 sega

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:22
  • Lokalizacja:Konin
Offline

Napisano 30.01.2013 10:21

Chciałem dodać umiejętność do klasy łącznik polegającą na możliwości podniesienia każdej broni z ziemi. Znalazłem odpowiadający mi poradnik:
http://amxx.pl/topic...a-broni-obcych/

Postępowałem zgodnie z instrukcjami aż natrafiłem na pewien problem. Otóż:

Okej, juz prawie gotowe, wystarczy zrobić np. klase, ktora bedzie mogla podniesc kazdą broń, robimy to poprzez dodanie do cod_class_enabled(id) tego
cod_set_user_weaponsblocking(id, 0);
a także w cod_class_disabled dodajemy to

cod_set_user_weaponsblocking(id, 1);


Gdy dodałem to do sma łącznika wystąpił błąd w komplikacji.
Error: Symbol already defined: "cod_set_user_weaponsblocking" on line 63
Error: Symbol already defined: "cod_set_user_weaponsblocking" on line 67

Podaję sma łącznika:
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <fakemeta>
#include <fun>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>
#define SZYBKOSC_GRACZA(%1) (250.0+cod_get_user_trim(%1, 1, 1, 1)*1.3)
#define TASK_ZMIEN_UBRANIE 666
#define CZAS 5.0
new const nazwa[] = "Lacznik";
new const opis[] = "Widzi wrogow na radarze (na nozu), moze ukrasc ubranie wroga";
new const bronie = 1<<CSW_GALIL;
new const zdrowie = 60;
new const kondycja = 30;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 40;
new const obrazenia = 0;
new const invi = 0;
new const regen = 0;
new g_msgHostageAdd, g_msgHostageDel;
new pl_origins[33][3];
new pl_skins[33][32];
new bool:pl_carmouflaged[33] = {false,...};
new bool:pl_taken[33] = {false,...};
new bool:ma_klase[33];
new last_id;
new model[32];
new tryb[33];

public plugin_init() {
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");

g_msgHostageAdd = get_user_msgid("HostagePos");
g_msgHostageDel = get_user_msgid("HostageK");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc, obrazenia, invi, regen);

set_task (1.0,"radar_scan",_,_,_,"b");
register_event("ResetHUD", "new_round", "b");
register_event("DeathMsg","player_die","a");

register_forward(FM_PlayerPreThink, "PlayerPreThink")
register_forward(FM_UpdateClientData, "UpdateClientData_Post", 1)
register_forward(FM_CmdStart,"fwd_CmdStart")
}
public plugin_precache()
{
precache_sound("items/tr_kevlar.wav")
}
public cod_class_enabled(id)
		 ma_klase[id] = true;
		cod_set_user_weaponsblocking(id, 0);

public cod_class_disabled(id)
ma_klase[id] = false;
		cod_set_user_weaponsblocking(id, 1);
public cod_class_skill_used(id)
{
if(!is_user_alive(id))
  return PLUGIN_HANDLED;

if(pl_carmouflaged[id])
{
  client_print(id, print_center, "Juz sie przebrales w tej rundzie!")
  return PLUGIN_HANDLED;
}

SprawdzUbranie(id)
client_print(id, print_chat, "Wink Wink")

return PLUGIN_CONTINUE;
}
public SprawdzUbranie(id)
{
if(!is_user_connected(id))
{
  return PLUGIN_CONTINUE;
}

if(!is_user_alive(id))
{
  return PLUGIN_CONTINUE;
}

new cur_origin[3],players[32],pl_num=0,dist,last_dist=99999;
get_user_origin(id,cur_origin,0);
get_players(players,pl_num,"b");
if (pl_num>0)
{
  for (new i=0;i<pl_num;i++)
  {
   if(players[i]!=id)
   {
	dist = get_distance(cur_origin,pl_origins[players[i]]);
	if (dist<last_dist)
	{
	 last_id = players[i];
	 last_dist = dist;
	}
   }
  }
  if (last_dist<100)
  {
   if(pl_taken[last_id])
   {
	client_print(id,print_center,"To ubranie zostalo juz skradzione!");
	return PLUGIN_CONTINUE;
   }
   if(!task_exists(id+TASK_ZMIEN_UBRANIE))
   {
	client_print(id,print_center,"Przebierasz sie!");
	engfunc(EngFunc_SetClientMaxspeed, id, 0.1);
	set_bartime(id, floatround(CZAS, floatround_round));
	tryb[id] = 1;
	set_task(CZAS, "ZmienUbranie", id+TASK_ZMIEN_UBRANIE);
   }
   return PLUGIN_CONTINUE;
  }
  else
  {
   client_print(id,print_center,"Nie ma w poblizu zadnych zwlok!");
   return PLUGIN_CONTINUE;
  }
}
return PLUGIN_CONTINUE
}
public ZmienUbranie(id)
{
id -= TASK_ZMIEN_UBRANIE;

if(!is_user_connected(id))
{
  remove_task(id+TASK_ZMIEN_UBRANIE);
  return PLUGIN_CONTINUE;
}

if(!is_user_alive(id))
{
  remove_task(id+TASK_ZMIEN_UBRANIE);
  return PLUGIN_CONTINUE;
}

engfunc(EngFunc_SetClientMaxspeed, id, SZYBKOSC_GRACZA(id));
get_user_info(last_id,"model",model,31);
get_user_info(id,"model",pl_skins[id],31);
cs_set_user_model(id, model);
pl_carmouflaged[id] = true;
pl_taken[last_id] = true;
tryb[id] = 0;
emit_sound(id,CHAN_VOICE,"items/tr_kevlar.wav", 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM);
client_print(id,print_center,"Wygladasz jak %s",model);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public PlayerPreThink(id)
{
if(!is_user_connected(id))
{
  return FMRES_IGNORED;
}
if(!is_user_alive(id))
{
  return FMRES_IGNORED;
}
if(!ma_klase[id])
{
  return FMRES_IGNORED;
}

if(tryb[id] == 1)
{
  set_pev(id, pev_button, pev(id,pev_button) & ~IN_ATTACK);
  return FMRES_HANDLED;
}
return FMRES_HANDLED;
}
public UpdateClientData_Post(id, sendweapons, cd_handle)
{
if(!is_user_connected(id))
{
  return FMRES_IGNORED;
}
if(!is_user_alive(id))
{
  return FMRES_IGNORED;
}
if(!ma_klase[id])
{
  return FMRES_IGNORED;
}
if(tryb[id] == 1)
{
  set_cd(cd_handle, CD_flNextAttack, halflife_time() + 0.001 );
}

return FMRES_HANDLED;
}
public fwd_CmdStart(id, uc_handle, seed)
{
if(!is_user_connected(id))
{
  return FMRES_IGNORED;
}
if(!is_user_alive(id))
{
  return FMRES_IGNORED;
}
if(!ma_klase[id])
{
  return FMRES_IGNORED;
}

new buttons = get_uc(uc_handle, UC_Buttons)
new oldbuttons = get_user_oldbutton(id);

if((buttons & IN_ATTACK) || !(oldbuttons & IN_ATTACK))
{
  return FMRES_IGNORED;
}
if(tryb[id] == 1)		
{
  set_uc(uc_handle, UC_Buttons, buttons & ~IN_ATTACK);
  return FMRES_HANDLED;
}
return FMRES_IGNORED;
}

public player_die()
{
new victim = read_data(2);
get_user_origin(victim,pl_origins[victim],0);
if (pl_carmouflaged[victim])
{
  cs_set_user_model(victim, pl_skins[victim]);
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public new_round(id, Ent)
{
if(!is_user_alive(id)) return

if (pl_carmouflaged[id])
{
  cs_reset_user_model(id);
  pl_carmouflaged[id] = false;
}
else
{
  get_user_info(id,"model",pl_skins[id],31);
}
pl_taken[id] = false;
}
stock set_bartime(id, czas, startprogress=0)
{
message_begin((id)?MSG_ONE:MSG_ALL, get_user_msgid("BarTime2"), _, id);
write_short(czas);
write_short(startprogress);
message_end();  
}
public radar_scan(id)
{
new PlayerCoords[3];
			  
for (new id=1; id<=32; id++)
{
  if((!is_user_alive(id))||(!ma_klase[id])||(get_user_weapon(id) != CSW_KNIFE)) continue;

  for (new i=1;i<=32;i++)
  {	  
   if(!is_user_alive(i) || get_user_team(i) == get_user_team(id)) continue;
  
   get_user_origin(i, PlayerCoords)
							  
   message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, g_msgHostageAdd, {0,0,0}, id)
   write_byte(id)
   write_byte(i)		  
   write_coord(PlayerCoords[0])
   write_coord(PlayerCoords[1])
   write_coord(PlayerCoords[2])
   message_end()
							  
   message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, g_msgHostageDel, {0,0,0}, id)
   write_byte(i)
   message_end()
  }
}
}

  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy, problem umiejętność klasa plu

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych