Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[ROZWIĄZANE] prehtink i posthink


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
8 odpowiedzi w tym temacie

#1 wheypro

    Pomocny

  • Zbanowany

Reputacja: -25
Masakra

  • Postów:74
  • Lokalizacja:Zakaz podawania adresów stron w polu "Lokalizacja" itp.
Offline

Napisano 30.01.2013 09:35

Czym się rózni prethink od posthinka? Kiedy tego używamy i do czego to służy?
Czym się różni "Typ: stock" od "Typ: Natywny"
Słyszałem że natywy odwołują sie do innych pluginów, wie ktoś jak z tego korzystać?

#2 ToRRent

    Dirty Bomber

  • Power User

Reputacja: 227
Wszechwidzący

  • Postów:861
  • Steam:steam
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 30.01.2013 10:12

Prethink wykonywany jest chyba tyle razy co klatek na sekunde, a postthink kiedy wykonamy jakas akcje ale nie jestem pewny

Natyw to rodzaj stocka dzięki ktoremu bedziesz mogl wykonac ta funkcje w zewnetrznym pluginie.

Wysłane z Samsunga Galaxy GT-I5510
  • +
  • -
  • 0

ZdobywcyGier

YouTubeFacebook |  Twitch


#3 wheypro

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: -25
Masakra

  • Postów:74
  • Lokalizacja:Zakaz podawania adresów stron w polu "Lokalizacja" itp.
Offline

Napisano 30.01.2013 10:15

a jakiś przykład użycia?, widziałem jakiś tutorial "Kliknięcie guzika w prethinku". Oczywiscie nikt nie napisał czym jest prethink i nic z tego tuturiala nie wiadomo... :mur:

#4 speedkill

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1570
Godlike

  • Postów:2733
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Prudnik
Offline

Napisano 30.01.2013 11:48

https://forums.allie...ad.php?t=187153
http://amxx.pl/topic/20034-natywy/

Stock jest to funkcja, która najczęściej będzie zwracać jakąś wartość. Stock może być używany tylko w pluginie, w którym jest stworzony, a przez natywy możemy odwołać się do pluginu poprzez inny plugin.
  • +
  • -
  • 0

If you can dream it, you can do it.


#5 radim

    Godlike

  • Moderator

Reputacja: 931
Master

  • Postów:2725
  • Steam:steam
  • Imię:Arkadiusz
  • Lokalizacja:Janów Lub.
Offline

Napisano 30.01.2013 15:40

Dodam, że gdy stowrzymy socka a go nie użyjemy, to przy kompilacji nie wyskoczą nam żadne errory/warinigni dotyczącego tego stocka.

Użytkownik radim edytował ten post 30.01.2013 19:49

  • +
  • -
  • 0

Chcąc napisać do mnie prywatną wiadomość, wpierw zapoznaj się ze stroną "O mnie" w moim profilu użytkownika [ radim ] !


#6 Jak się nazwać

    Wszechmogący

  • Power User

Reputacja: 170
Profesjonalista

  • Postów:617
  • Imię:a
  • Lokalizacja:a
Offline

Napisano 30.01.2013 16:03

Dodam, że gdy stowrzymy socka a go użyjemy, to przy kompilacji nie wyskoczą nam żadne errory/warinigni dotyczącego tego stocka.

No chyba nie? Tak się dzieje kiedy stworzymy stocka a nie użyjemy go, gdy użyjemy jest normalnie sprawdzany.
  • +
  • -
  • 0
Pisze na zamówienie statystyki pod nvault. GG: 15600964

#7 MarWit

    The Chosen One

  • Przyjaciel

Reputacja: 840
Czempion

  • Postów:1485
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Bystrzyca
Offline

Napisano 30.01.2013 18:16

PreThink / PostThink są wykonywane co klatkę renderowania fizyki gracza, gdzie kolejno PreThink jest wykonany przed wykonaniem obliczeń, a PostThink po .
radim" data-cid="508620" data-time="1359556846">

Dodam, że gdy stowrzymy socka a go użyjemy, to przy kompilacji nie wyskoczą nam żadne errory/warinigni dotyczącego tego stocka.

A czemuż to miały by się pojawić? Forward PreThink'a to zwykła funkcja wykonywaną przez 'referencje' ( myślę, że można to tak nazwać, patrząc na działanie tego VM'a ) .
  • +
  • -
  • 0

marwit-0.png


#8 radim

    Godlike

  • Moderator

Reputacja: 931
Master

  • Postów:2725
  • Steam:steam
  • Imię:Arkadiusz
  • Lokalizacja:Janów Lub.
Offline

Napisano 30.01.2013 19:49

Dodam, że gdy stowrzymy socka a go użyjemy, to przy kompilacji nie wyskoczą nam żadne errory/warinigni dotyczącego tego stocka.

No chyba nie? Tak się dzieje kiedy stworzymy stocka a nie użyjemy go, gdy użyjemy jest normalnie sprawdzany.

PreThink / PostThink są wykonywane co klatkę renderowania fizyki gracza, gdzie kolejno PreThink jest wykonany przed wykonaniem obliczeń, a PostThink po .


Dodam, że gdy stowrzymy socka a go użyjemy, to przy kompilacji nie wyskoczą nam żadne errory/warinigni dotyczącego tego stocka.

A czemuż to miały by się pojawić? Forward PreThink'a to zwykła funkcja wykonywaną przez 'referencje' ( myślę, że można to tak nazwać, patrząc na działanie tego VM'a ) .


To miałem na myśli tylko ucieło mi gdzieś monosylabę "nie" przed "użyjemy". Już poprawione ; ))

Użytkownik radim edytował ten post 30.01.2013 19:50

  • +
  • -
  • 0

Chcąc napisać do mnie prywatną wiadomość, wpierw zapoznaj się ze stroną "O mnie" w moim profilu użytkownika [ radim ] !


#9 Gość_21977_*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 10.02.2013 16:21

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych