Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

bullet damage nie pokazuje otrzymanych obrażeń


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

#1 BaltazarIX

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: -1
Mniej niż zer0.

  • Postów:6
  • Imię:sekret
  • Lokalizacja:Baranowo
Offline

Napisano 29.01.2013 18:20

witam. zainstalowalem na serwerze http://amxx.pl/topic...a-kolorow-dhud/ i gdy dostaje obrażenia nie są one pokazywane, napis head shot rowniez nie jest pokazywany.

moje cvary



Bullet_Damage_Mode 0
;0 = Zawsze pokazuj hud
;1 = pokazuj Hud tylko do ograniczonej odległości między atakujący a obrywającym (cvar ponizej)
Jeżeli przeczytacie poniższy cvar to zrozumiecie

Bullet_Damage_Distance
;Działa tylko gdy bullet_damage_mode jest na 1
;- kiedy atakujący i obrywający jest max w X dystansie pokazuje HUD (def. 600)

Bullet_Damage_ShowWalls 1
;- 0 : wyłączone (domyślnie)
;- 1 : pokazuj obrażenia przez ścianę .

Bullet_Show_Spec 1
;- 0 : Wyłączone
;- 1 : Pokazuje obrażenia kiedy patrzysz na kogoś na specie.

Bullet_Hs_Mode 2
;- 0 : Wyłączone
;- 1 : Zawsze pokazuj Director Hud Message kiedy jest HeadShot
;- 2 : Pokazuj HEADSHOT (napis) dla Atakującego i Obrywającego

Color_RGB_Victim :
;( DEFAULT = 255000000 )
;kolor obrażeń, który będzie widział obrywający, kolor ustalamy w RGB [Nasycenie czerwonego od 0 do 255, zielonego 0-255 oraz; ;niebieskiego 0-255]
.

Color_RGB_Attacker
;( DEFAULT = 000255000 )
;Kolor obrażeń atakującego, kolor ustalamy w RGB (tak jak wyżej)

Color_RGB_Ourself_Teammate
( DEFAULT = 255102021 )
;Kolor obrażeń jeśli sami siebie ranimy, kolor ustalamy w RGB (tak jak wyżej)

;13 sierpnia 2011 - Cvary po aktualizacji

Bullet_Text_Mode 0
;typ textu
; 0 : DIRECTOR HUD MESSAGE SIZE  //(Director HUD to samo co HUD tylko ma większą czcionke [Polecam!])
; 1 : HUD  // Napis HUD



Bullet_Show_Mode 0
;( DEFAULT = Arch of Circle [3])
;Jak obrazenia mają być pokazywane?
;Niżej masz zdjęcia jak co wygląda.
;0 - Circle (HUD/DHUD robi koło wokół celownika)
;1 - Vertival (HUD/DHUD pokazywany wzdłuż ekranu obok celownika)
;2 - Horizontal (HUD/DHUD pokazywany jest na dole ekranu)
;3 - Arch of circle (HUD/DHUD robi łuk z boku ekranu)

z góry dziekuje za pomoc
  • +
  • -
  • 0

#2 adeek1

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:6
  • Imię:Adrian
  • Lokalizacja:Lublin Polska
Offline

Napisano 11.02.2013 12:13

Lepiej Wez Nowy Link Dark GL 'a
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych