Tak jak w Temacie jak to zrobić?
Jaki to Script?
					
					
					
				
				
				
				
				
								
				
				
				
			
				Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  | 
             
Guest Message by DevFuse
       
	
	
		4 odpowiedzi w tym temacie
	
		
			
				
					
						
					
					#1
					
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Napisano 25.01.2013 15:20
			
				
					
						
					
					#2
					
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Napisano 25.01.2013 15:26
					Do CurWeapon dodać sprawdzenie.
Czy gracz ma klasę oraz nóż
Tak sprawdzasz czy ma nóż
A co do kucania to używasz forward FM_PlayerPreThink
A w nim
dajesz sprawdzenie czy kuca
czyli
					
				
				
				
				
				
								
				
					
				
				
				
			
				Czy gracz ma klasę oraz nóż
if( read_data(2) == CSW_KNIFE )
Tak sprawdzasz czy ma nóż
A co do kucania to używasz forward FM_PlayerPreThink
A w nim
dajesz sprawdzenie czy kuca
czyli
new button = get_user_button(id);
if( button & IN_DUCK )
			
				
					
						
					
					#3
					
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Napisano 25.01.2013 16:37
					Dzięki Sprawdze czy działa czy nie
Oto errory po czym zrobiłem tak co mówiłeś:
					
				
				
				
				
				
								
				
				
				
			
				Oto errory po czym zrobiłem tak co mówiłeś:
Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler. Copyright (c) 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team QTM_CodMod.sma(778) : warning 225: unreachable code QTM_CodMod.sma(3004) : warning 217: loose indentation QTM_CodMod.sma(3005) : warning 217: loose indentation QTM_CodMod.sma(3006) : error 029: invalid expression, assumed zero QTM_CodMod.sma(3011) : error 001: expected token: "}", but found "-end of file-" 2 Errors. Could not locate output file QTM_CodMod.amxx (compile failed).
			
				
					
						
					
					#4
					
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Napisano 25.01.2013 16:55
					Daj sma 
					
					
					
				
				
				
				
				
								
				
					
				
				
				
			
				
			
				
					
						
					
					#5
					
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Napisano 25.01.2013 20:20
					okej ale usune klasy żebyś mi tam nic zabrał 
Łap:
 QTM_CodMod.sma   78,98 KB  59 Ilość pobrań
 
  QTM_CodMod.amxx
					
					
					
				
				
				
				
				
								
				
				
				
			
				Łap:
 QTM_CodMod.sma   78,98 KB  59 Ilość pobrań
  QTM_CodMod.amxx
					
					Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod stary
		
		
		
			CoD Stary
		
		Zmiana zapisu monet cod staryZmiana zapisu monet nie na klase ale jako ogół Napisany przez Jamdzam, 15.06.2019  | 
	
		
  | 
	
		
			 | 
	
|||
		
	![]()  | 
	
		
		
		
			CoD Stary
		
		[ROZWIĄZANE] problem z klasą dostającą granat co 15 secNapisany przez Jamdzam, 10.06.2019  | 
	
		
  | 
	
		
			 | 
	
||
		
		
		
			CoD Stary
		
		Dodanie int, wytrzymałości do perku przedmiotuNapisany przez WirtualnyFanatyk, 26.02.2019  | 
	
		
  | 
	
		
			 
		
		
	 | 
	
|||
		
		
		
			CoD Stary
		
		Zmiana huduCod nowy, cod stary, opisy klas HUD Napisany przez WirtualnyFanatyk, 20.10.2018  | 
	
		
  | 
	
		
			 
		
		
	 | 
	
|||
		
		
		
			CoD Stary
		
		CoD Nowy vs CoD StaryNapisany przez Zaaxel, 21.11.2017  | 
	
		
  | 
	
		
			 | 
	
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych


 
Dodatki SourceMod



 Temat jest zamknięty










