Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Optymalizajca mapy


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 mateuszp4

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:11
Offline

Napisano 03.05.2009 15:31

Witam
mam pytanie: Czy jeśli będę łączył tak bloki (w tym przypadku ściany) to czy w_poly zmniejszy się? Wiem że można oddzielać jedną minimalną jednostką w vhe i poprzez wstawianie między bryłami bytów, Ale jeśli zastosuje takie coś coś to w_poly zmniejszy się?

Załączone miniatury

  • Bez_tytułu_2.jpg

  • +
  • -
  • 0

#2 Abes Mapper

    Repulsion Gel

  • Przyjaciel

Reputacja: 1996
Godlike

  • Postów:7356
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Sulejówek
Offline

Napisano 03.05.2009 20:09

Nie lepiej samemu sprawdzić ? :D
Bo szczerze mówiąc ja sam nie wiem :P
  • +
  • -
  • 0

#3 mateuszp4

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:11
Offline

Napisano 03.05.2009 20:11

No na razie mapka jest mała i tam za dużej różnicy na kilkunastu ścianach podejrzewam że by nie było ale chyba będę musiał faktycznie sam sprawdzić :P Hehe
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych