Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Szukam pluginu dodającego na górze ekranu informacje o tym ile rund wygranych ma CT i TT...
#1
Napisano 23.01.2013 15:44
#2
Napisano 24.01.2013 19:23
#3
Napisano 26.01.2013 15:35
#4
Napisano 27.01.2013 15:32
Nie mogę dac Ci załączinika bo i to cie nie bd działało, a jak nie wierzysz to sobie kup serwer na "www.OwnServer.pl" dam Ci załącznik a następnie zobaczysz będzie Ci działało na 1 rundę minie runda i sobie czekaj na następną mapę.
#5
Napisano 27.01.2013 16:20
#include <amxmodx>
#include <cstrike>
new all[2], zywi[2], hud[2];
public plugin_init() {
register_plugin("Show num players on hud", "1.0", "AztekHQS")
hud[0] = CreateHudSyncObj();
hud[1] = CreateHudSyncObj();
set_task(1.0, "Pokazuj", .flags="b");
}
public Pokazuj() {
UpdatePlayers();
set_hudmessage(255, 0, 0, -1.0, 0.0, 0, 6.0, 1.0);
show_hudmessage(hud[0], "%d TT vs. CT %d", all[0], all[1]);
set_hudmessage(255, 0, 0, -1.0, 0.3, 0, 6.0, 1.0);
show_hudmessage(hud[1], "%d Zywych %d", zywi[0], zywi[1]);
}
stock UpdatePlayers() {
all[0] = ActivePlayers(CS_TEAM_T, false);
all[1] = ActivePlayers(CS_TEAM_CT, false);
zywi[0] = ActivePlayers(CS_TEAM_T, true);
zywi[1] = ActivePlayers(CS_TEAM_CT, true);
}
stock ActivePlayers(CsTeams:team, bool:zywy = false) {
static gracze[32], ile, i, active;
(zywy) ? get_players(gracze, ile, "ah") : get_players(gracze, ile, "h");
active = 0;
for (i = 0; i < ile; ++i) {
if(cs_get_user_team(gracze[i]) == team) active++;
}
return active;
}
Użytkownik AztekHQS edytował ten post 27.01.2013 16:22
IP: 31.186.83.208:27043
#6
Napisano 27.01.2013 17:07
Skompilowałem, wstawiłem na serwer, ale nie działa..
Użytkownik Świecuś edytował ten post 27.01.2013 17:24
#7
Napisano 27.01.2013 17:35
IP: 31.186.83.208:27043
#8
Napisano 27.01.2013 17:45
#9
Napisano 27.01.2013 17:57
Sprawdź to:
#include <amxmodx>
#include <cstrike>
new all[2], zywi[2], hud[2];
public plugin_init() {
register_plugin("Show num players on hud", "1.0", "AztekHQS")
hud[0] = CreateHudSyncObj();
hud[1] = CreateHudSyncObj();
set_task(1.0, "Pokazuj", .flags="b");
}
public Pokazuj() {
UpdatePlayers();
set_hudmessage(255, 0, 0, -1.0, 0.0, 0, 6.0, 1.0);
ShowSyncHudMsg(hud[0], "%d TT vs. CT %d", all[0], all[1]);
set_hudmessage(255, 0, 0, -1.0, 0.3, 0, 6.0, 1.0);
ShowSyncHudMsg(hud[1], "%d Zywych %d", zywi[0], zywi[1]);
}
stock UpdatePlayers() {
all[0] = ActivePlayers(CS_TEAM_T, false);
all[1] = ActivePlayers(CS_TEAM_CT, false);
zywi[0] = ActivePlayers(CS_TEAM_T, true);
zywi[1] = ActivePlayers(CS_TEAM_CT, true);
}
stock ActivePlayers(CsTeams:team, bool:zywy = false) {
static gracze[32], ile, i, active;
(zywy) ? get_players(gracze, ile, "ah") : get_players(gracze, ile, "h");
active = 0;
for (i = 0; i < ile; ++i) {
if(cs_get_user_team(gracze[i]) == team) active++;
}
return active;
}
IP: 31.186.83.208:27043
#10
Napisano 27.01.2013 18:03
Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright © 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team
danegora.sma(19) : error 035: argument type mismatch (argument 2)
danegora.sma(22) : error 035: argument type mismatch (argument 2)
2 Errors.
Could not locate output file danegora.amxx (compile failed).
#11
Napisano 27.01.2013 19:58
#include <amxmodx>
#include <cstrike>
new all[2], zywi[2], hud[2];
public plugin_init() {
register_plugin("Show num players on hud", "1.0", "AztekHQS")
hud[0] = CreateHudSyncObj();
hud[1] = CreateHudSyncObj();
set_task(1.0, "Pokazuj", .flags="b");
}
public Pokazuj() {
UpdatePlayers();
set_hudmessage(255, 0, 0, -1.0, 0.0, 0, 6.0, 1.0);
ShowSyncHudMsg(0, hud[0], "%d TT vs. CT %d", all[0], all[1]);
set_hudmessage(255, 0, 0, -1.0, 0.3, 0, 6.0, 1.0);
ShowSyncHudMsg(0, hud[1], "%d Zywych %d", zywi[0], zywi[1]);
}
stock UpdatePlayers() {
all[0] = ActivePlayers(CS_TEAM_T, false);
all[1] = ActivePlayers(CS_TEAM_CT, false);
zywi[0] = ActivePlayers(CS_TEAM_T, true);
zywi[1] = ActivePlayers(CS_TEAM_CT, true);
}
stock ActivePlayers(CsTeams:team, bool:zywy = false) {
static gracze[32], ile, i, active;
(zywy) ? get_players(gracze, ile, "ah") : get_players(gracze, ile, "h");
active = 0;
for(i = 0; i < ile; ++i) {
if(cs_get_user_team(gracze[i]) == team) active++;
}
return active;
}
IP: 31.186.83.208:27043
#12
Napisano 27.01.2013 20:44
#13
Napisano 27.01.2013 21:02
Zmień pogrubioną część na 0.03set_hudmessage(255, 0, 0, -1.0, 0.3, 0, 6.0, 1.0);
I skompiluj ponownie.
@edit
Tutaj masz z użyciem jednego hud'a
#include <amxmodx>
#include <cstrike>
new all[2], zywi[2], hud;
public plugin_init() {
register_plugin("Show num players on hud", "1.0", "AztekHQS")
hud = CreateHudSyncObj();
set_task(1.0, "Pokazuj", .flags="b");
}
public Pokazuj() {
UpdatePlayers();
set_hudmessage(255, 0, 0, -1.0, 0.0, 0, 6.0, 1.0);
ShowSyncHudMsg(0, hud, "%d TT vs. CT %d^n%d Zywych %d", all[0], all[1], zywi[0], zywi[1]);
}
stock UpdatePlayers() {
all[0] = ActivePlayers(CS_TEAM_T, false);
all[1] = ActivePlayers(CS_TEAM_CT, false);
zywi[0] = ActivePlayers(CS_TEAM_T, true);
zywi[1] = ActivePlayers(CS_TEAM_CT, true);
}
stock ActivePlayers(CsTeams:team, bool:zywy = false) {
static gracze[32], ile, i, active;
(zywy) ? get_players(gracze, ile, "ah") : get_players(gracze, ile, "h");
active = 0;
for(i = 0; i < ile; ++i) {
if(cs_get_user_team(gracze[i]) == team) active++;
}
return active;
}
Użytkownik AztekHQS edytował ten post 27.01.2013 21:05
IP: 31.186.83.208:27043
#14
Napisano 27.01.2013 21:14
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych