Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Silnik

Przerobienie Silnika Cod

silnik

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
12 odpowiedzi w tym temacie

#1 Own3d123

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:12
  • Lokalizacja:Rzeszów
Offline

Napisano 21.01.2013 05:03

Witam ,

Chciałbym aby ktoś mi przerobił silnik COD MOD tak aby :
  • - Usunąć z niego wszystkie informacje o perkach ,
  • - Zrobić aby można było podnosić bronie na jakiejkolwiek klasie oraz jej nie wywalało (kiedy robię cvar'em podnosi broń ale po chwili ją kasuje z ekwipunku) ,
  • - Zrobić aby w HUD pokazywała się informacja o stanie naszego zdrowia oraz Forum : LinkDoForum.pl czyli ma wyglądać mniej więcej coś takiego ;
Klasa: Rusher ( przykład )
Poziom: 99
Doświadczenie : 2351612/2351613 lub w procentach
Inteligencja : 55
Zdrowie : 55
Kondycja : 55
Wytrzymałość : 55
( Można dodać statystyke Grawitacja , i max statystyki do tego można dodać 5 i jedna statystyka to jest 10 pkt , i np. jeden punkt w tą statystykę zmniejszałby grawitacje o 30 czyli : 800 , 770 , 740 , 710 , 680 , oraz aby to nie kolidowało z klasami )
Zdrowie : Ilość aktualnego posiadanego zdrowia np jeżeli ktoś mnie strzelił i mam 74 hp to pokazuje 74
Forum : LinkDoForum.pl ( Tu można zrobić aby się cvar'em ustawiało lecz nie trzeba.)
  • -Jeżeli to byłoby możliwe to także chciałbym do tego klasy m.in :
Podstawowe :

Skoczek ----------------------
Posiada 1 skok w powietrzu ( Jeden skok normalny i jeden w powietrzu )
Posiada zmniejszoną grawitacje do 670/800
Zwiększona statystyka kondycji do 25

Ghost--------------------------
Posiada zmniejszoną widoczność do połowy ( 127.5/255 , może byc 128 )
Posiada 2 rakiety ( Jeżeli na deathrun'ie można byłoby nimi zabić przez szkło to proszę nie dawać. )
Zwiększona szybkość do 40

Gumis-------------------------
Posiada 2 skoki w powietrzu
Zwiększoną grawitacje do 700/800
Zwiększona statystyka zdrowia do 10

Premium :
Ghost RideR[Premium]-----------------
Zwiększona statystyka szybkości do 50
Skok w powietrzu
Dwie rakiety
Dwie miny

Samuraj[Premium]----------------------
Posiada 2 skoki w powietrzu
Jest niewidzialny 150/255
Model noża --> KATANA
Ma zmniejszoną grawitacje do 600/800

PROSZĘ ABY OPISY BYŁY ZGODNE Z UMIEJĘTNOŚCIAMI KLAS ORAZ ABY TE KLASY BYŁY PRZYZNANE POD DWIE FRAKCJE

///////////// EDIT
Chciałbym również aby w każdej klasie został umieszczony set_task opóźniający dodanie mocy do każdej klasy o 5 sek.
//////////// EDIT END

Podstawowe oraz Premium ( chciałbym aby przy klasie premium nazwa była podświetlona na zielono oraz premium na czerwono[ColorChat] )

Chciałbym aby maksymalny level wynosił 201 oraz statystyki max były po 100 , Grawitacja - 5


Szukam programistę na moją sieć serwerów Counter-Strike 1.6 .
Serwerownia dopiero co powstaje lecz posiada już trzy serwery ( 21sl OnlyDD2 , 16sl CoD MOD , 21sl DeathRun ) . Zainteresowani pisać na :
GG - 44840880
Steam - own3dzik
lub PW na www.amxx.pl

Na tym silniku chciałbym postawić serwer DeathRun z klasami .

Użytkownik Own3d123 edytował ten post 21.01.2013 05:09


#2 Own3d123

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:12
  • Lokalizacja:Rzeszów
Offline

Napisano 22.01.2013 15:47

@ref

#3 KRYCHA!

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:37
  • Imię:Krystian
  • Lokalizacja:Daleko0.
Offline

Napisano 22.01.2013 22:13

Takie jedno małe pytanko. Cod Nowy czy Stary? Jak nowy, to zrobię ci klasy. Jak stary, nawet nie ruszę, bo nie umiem :)
  • +
  • -
  • 0

Serwer Cod Mod 501 lvl! Stworzony i edytowany całkowicie prze zemnie. 31.186.84.134:27074 >>> Dołączona grafika

* Robię klasy na zamówienie. Jedna klasa 1zł ( przelewem ). Zainteresowany? Pisz na GG: 36471393 Gwarantuję jakość i działanie, jeżeli nie, naprawa lub zwrot pieniędzy.
* Sprzedam paczkę Cod Mod 501 lvl. Cena 10 zł przelewem. Paczka do sprawdzenia pod IP: (jak wyżej).

#4 Own3d123

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:12
  • Lokalizacja:Rzeszów
Offline

Napisano 23.01.2013 00:26

nowy ;) , tylko w tych klasach jest tak że grawitacja,niewidzialność na serwerze pierwsza runda wszystko działa ale już druga resetuje się do normalnej ( 800.0 )

#5 Own3d123

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:12
  • Lokalizacja:Rzeszów
Offline

Napisano 24.01.2013 16:18

@Ref

#6 rMs.

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:31
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 24.01.2013 19:01

Jutro ci dam silnik, ale czy tam w ogóle. nie ma być perków?

Użytkownik rMs. edytował ten post 24.01.2013 19:02

  • +
  • -
  • 0

#7 Own3d123

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:12
  • Lokalizacja:Rzeszów
Offline

Napisano 24.01.2013 19:16

zgadza się , robię serwer DeathRun , Wywaliłem perki z codmod-plugins.ini i informacje/komendy z tego co wyszukałem w .sma ale mogło coś zostać
Dzięki :D czekam z niecierpliwośćią ;)

Użytkownik Own3d123 edytował ten post 24.01.2013 19:16


#8 rMs.

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:31
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 25.01.2013 13:40

Zaraz jeszcze podeśle edytowany hud.




Edit:

HUD (nie jestem pewny)
public PokazInformacje(id)
{
id -= ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE;

if(!is_user_connected(id))
{
  remove_task(id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE);
  return PLUGIN_CONTINUE;
}

if(!is_user_alive(id))
{
  new target = pev(id, pev_iuser2);
 
  if(!target)
  return PLUGIN_CONTINUE;
 
  set_hudmessage(255, 255, 255, 0.6, -1.0, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2);
  ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa : %s]^n[Doswiadczenie : %i / %i]^n[Poziom : %i]^n[Inteligencja : %i]^n[Zdrowie : %i]^n[Wytrzymalosc : %i]^n[Kondycja : %i]^n[Forum:TwoejForum]", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], doswiadczenie_gracza[target], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]), poziom_gracza[target], inteligencja_gracza[target], zdrowie_gracza[target], wytrzymalosc_gracza[target], kondycja_gracza[target]);
  return PLUGIN_CONTINUE;
}

set_hudmessage(0, 255, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa : %s]^n[Doswiadczenie : %i / %i]^n[Poziom : %i]^n[Inteligencja : %i]^n[Zdrowie : %i]^n[Wytrzymalosc : %i]^n[Kondycja : %i]^n[Forum:TwoejForum]", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], doswiadczenie_gracza[target], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]), poziom_gracza[target], inteligencja_gracza[target], zdrowie_gracza[target], wytrzymalosc_gracza[target], kondycja_gracza[target]);

return PLUGIN_CONTINUE;
} 

Załączone pliki


Użytkownik rMs. edytował ten post 25.01.2013 13:53

  • +
  • -
  • 0

#9 Own3d123

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:12
  • Lokalizacja:Rzeszów
Offline

Napisano 25.01.2013 15:45

Niestety , nadal są błędy ;< Klas nie czyta z pliku codmod-plugins.amxx , w hudzie pokazuje tylko klasa doswiadczenie i poziom ;/

#10 rMs.

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:31
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 25.01.2013 17:30

No to przepraszam ale nie wiem jak zrobić z tymi statami, zaraz sprawdzę czemu nie działają klasy.
  • +
  • -
  • 0

#11 Own3d123

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:12
  • Lokalizacja:Rzeszów
Offline

Napisano 25.01.2013 17:37

Jeżeli nie umiesz tak to zrob tak :
Klasa
Doswiadczenie : w %'ntach ( jak umiesz )
Poziom :
Zdrowie : Ilosc posiadanego teraz hp ( czyli jak mam 100 to pisze 100 jak mam 27 to pisze 27 )
Forum : StylGrania.pl

dzięki z góry

#12 rMs.

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:31
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 25.01.2013 19:11

Na szybko:



public PokazInformacje(id) 
{
id -= ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE;

if(!is_user_connected(id))
{
remove_task(id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE);
return PLUGIN_CONTINUE;
}

if(!is_user_alive(id))
{
new target = pev(id, pev_iuser2);

if(!target)
return PLUGIN_CONTINUE;

set_hudmessage(255, 255, 255, 0.6, -1.0, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Klasa : %s^nDoswiadczenie : %i / %i^nPoziom : %i^nPerk : %s", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], doswiadczenie_gracza[target], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]), poziom_gracza[target], nazwy_perkow[perk_gracza[target]]);
return PLUGIN_CONTINUE;
}

new ileMa = doswiadczenie_gracza[id],ilePotrzeba = PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]),ilePotrzebaBylo = poziom_gracza[id]-1 >= 0 ?PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]-1) : 0
new Float:fProcent = 0.0;
fProcent = (float((ileMa - ilePotrzebaBylo)) / float((ilePotrzeba - ilePotrzebaBylo))) * 100.0;
new hp = get_user_health(id);
set_hudmessage(0, 255, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa : %s]^n[Exp : %i / %i | %0.1f%%]^n[Poziom : %i]^n[Perk : %s]^n[HP: %d]^n[Nazwaourmf.pl]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], doswiadczenie_gracza[id], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]), fProcent, poziom_gracza[id]);

return PLUGIN_CONTINUE;
}

Użytkownik rMs. edytował ten post 25.01.2013 19:14

  • +
  • -
  • 0

#13 Gość_21977_*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 25.01.2013 21:38

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Autor tematu zbanowany

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: silnik

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych