Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Klasa

[ROZWIĄZANE] Zrobienie w klasie ColorChatu / Przy komplikacji błąd

klasa

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 Own3d123

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:12
  • Lokalizacja:Rzeszów
Offline

Napisano 20.01.2013 15:58

Witam , chciałbym zrobić w klasie coś w stylu " Klasa stworzona przez www.twojanazwa.pl" z ColorChatem ale po próbie komplikowania -->
Błędy :


Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright (c) 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

Error: Undefined symbol "PLUGIN" on line 4
Error: Undefined symbol "VERSION" on line 4
Error: Undefined symbol "AUTHOR" on line 4
Error: Too many error messages on one line on line 4

Compilation aborted.
4 Errors.
Could not locate output file C:\Users\Tajne\Desktop\compiler\amx studio\Untitled.amx (compile failed).

Plik .SMA



public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

// Add your code here...
}
/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <ColorChat>

#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Tajne"

public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

new const nazwa[] = "Ghost";
new const opis[]	= "Jest w polowie niewiedzialny , ma zwiekszona szybkosc oraz posiada 2 rakiety";
new const bronie	= 0;
new const zdrowie   = 0;
new const kondycja  = 30;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;

new sprite_blast;
new ilosc_rakiet_gracza[33];
new poprzednia_rakieta_gracza[33];

new ma_klase[33];

public plugin_init()
{

register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_touch("rocket", "*" , "DotykRakiety");
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Rakiety", 1);

}

public plugin_precache()
{

sprite_blast = precache_model("sprites/dexplo.spr");
precache_model("models/rpgrocket.mdl");

}
{
		ColorChat(id, GREEN, "Klasa zostala stworzona przez StylGrania.pl");
}
public client_disconnect(id)
{

new entRakiety = find_ent_by_class(0, "rocket");
while(entRakiety > 0)
{
if(entity_get_edict(entRakiety, EV_ENT_owner) == id)
remove_entity(entRakiety);
entRakiety = find_ent_by_class(entRakiety, "rocket");
}

}

public cod_class_enabled(id)
{

set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 128);

ilosc_rakiet_gracza[id] = 2;
ma_klase[id] = false;

}

public cod_class_disabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
	 ma_klase[id] = false;

}

public cod_class_skill_used(id)
{

if (!ilosc_rakiet_gracza[id])
{
client_print(id, print_center, "Wykorzystales juz wszystkie rakiety!");
}
else
{
if(poprzednia_rakieta_gracza[id] + 2.0 > get_gametime())
{
client_print(id, print_center, "Rakiet mozesz uzywac co 2 sekundy!");
}

else
{
if (is_user_alive(id))
{
poprzednia_rakieta_gracza[id] = floatround(get_gametime());
ilosc_rakiet_gracza[id]--;

new Float: Origin[3], Float: vAngle[3], Float: Velocity[3];

entity_get_vector(id, EV_VEC_v_angle, vAngle);
entity_get_vector(id, EV_VEC_origin , Origin);

new Ent = create_entity("info_target");

entity_set_string(Ent, EV_SZ_classname, "rocket");
entity_set_model(Ent, "models/rpgrocket.mdl");

vAngle[0] *= -1.0;

entity_set_origin(Ent, Origin);
entity_set_vector(Ent, EV_VEC_angles, vAngle);

entity_set_int(Ent, EV_INT_effects, 2);
entity_set_int(Ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX);
entity_set_int(Ent, EV_INT_movetype, MOVETYPE_FLY);
entity_set_edict(Ent, EV_ENT_owner, id);

VelocityByAim(id, 1000 , Velocity);
entity_set_vector(Ent, EV_VEC_velocity ,Velocity);
}
}
}

}

public fwSpawn_Rakiety(id)
{
if(is_user_alive(id))
ilosc_rakiet_gracza[id] = 2;
}

public DotykRakiety(ent)
{
if (!is_valid_ent(ent))
return;

new attacker = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);


new Float:fOrigin[3];
entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, fOrigin);

new iOrigin[3];
for(new i=0;i<3;i++)
iOrigin[i] = floatround(fOrigin[i]);

message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin);
write_byte(TE_EXPLOSION);
write_coord(iOrigin[0]);
write_coord(iOrigin[1]);
write_coord(iOrigin[2]);
write_short(sprite_blast);
write_byte(32);
write_byte(20);
write_byte(0);
message_end();

new entlist[33];
new numfound = find_sphere_class(ent, "player", 190.0, entlist, 32);

for (new i=0; i < numfound; i++)
{
new pid = entlist[i];

if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(attacker) == get_user_team(pid))
continue;
cod_inflict_damage(attacker, pid, 55.0, 0.9, ent, (1<<24));
}
remove_entity(ent);
}


Klasa została stworzona w amxx.pl/generator-klas i próbowałem przerobić w pawnie ale już niewiem dlaczego wywala te 3 ERROR'y

Proszę o szybką pomoc , dzięki z góry; )
Dodam że w PAWN jestem zielony :D i chciałbym aby mi ktoś wytłumaczył co zrobiłem źle ;)

Użytkownik Own3d123 edytował ten post 20.01.2013 15:59


#2 Tytanowy

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 54
Pomocny

  • Postów:184
  • GG:
  • Imię:Maciej
  • Lokalizacja:Olsztyn
Offline

Napisano 20.01.2013 16:09

Pierwszym błędem jakim zrobiłeś, było to, że
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
wystąpiło dwa razy, czyli te z samej góry powinieneś usunać, gdyż na samej górze powinno byc
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include....
Jeżeli poprawiłeś już ten błąd, zabieramy się za reklamę. Napisałeś ją dobrze, bez błędów, ale musi być jeszcze coś co odpowiada za jej wyświetlanie. W tym celu używamy tzw. funkcji czasowych
set_task
, więcej o niej w tym temacie. http://amxx.pl/topic...nkcje-czasowe/A więc tworzymy nowy public, który będzie wyglądał tak:
public print1(id){          set_task(120.0, "reklama"); }
Co 2 minuty będzie on wywoływał funkcję "reklama", która odpowiada za reklamę Twojego pluginu. Mam nadzieję, że jasno wytłumaczyłem :).Pozdrawiam

Załączone pliki


Użytkownik Tytanowy edytował ten post 20.01.2013 16:11

IP:91.203.223.45:27021
Dołączona grafika
www.hit4u.eu

Najlepsza sieć serwerów Counter-strike, unikalne modyfikacje serwerów!

#3 Own3d123

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:12
  • Lokalizacja:Rzeszów
Offline

Napisano 20.01.2013 17:14

Dzięki + ;)

#4 MarWit

    The Chosen One

  • Przyjaciel

Reputacja: 840
Czempion

  • Postów:1485
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Bystrzyca
Offline

Napisano 20.01.2013 18:46

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0

marwit-0.png






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: klasa

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych