Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[ROZWIĄZANE] Jaki jest limit submodeli w modelu?j/w


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 Droso

    Dawniej HubertTM

  • Support Team

Reputacja: 1279
Godlike

  • Postów:2371
  • Steam:steam
  • Imię:Hubert
  • Lokalizacja:Tomaszów Mazowiecki
Offline

Napisano 20.01.2013 14:55

Hej, krótko:
Jaki jest limit submodeli w modelu?
i czy blank zalicza się do tego limitu.

Użytkownik HubertTM edytował ten post 20.01.2013 14:56

  • +
  • -
  • 0

Piszę pluginy pod: AMX MOD X oraz SOURCE MOD!

Na zlecenie i bez zlecenia zresztą też!


#2 Droso

    Dawniej HubertTM

  • Autor tematu
  • Support Team

Reputacja: 1279
Godlike

  • Postów:2371
  • Steam:steam
  • Imię:Hubert
  • Lokalizacja:Tomaszów Mazowiecki
Offline

Napisano 22.01.2013 15:18

f5 zna ktoś te limit ? :D
  • +
  • -
  • 0

Piszę pluginy pod: AMX MOD X oraz SOURCE MOD!

Na zlecenie i bez zlecenia zresztą też!


#3 Cypis'

    Master

  • Przyjaciel

Reputacja: 1138
Super Hero

  • Postów:964
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:polska
Offline

Napisano 23.01.2013 00:44

Wartość set_pev(id, pev_body, ..) wynosi 0-255 wiec maksymalna wartość teoretycznie może wynieść 256 submodeli
Ale modele też mają swoje limity np. limit bajtów obrazków w modelu
Kiedyś chciałem zrobić z 50 modelów jeden model z 50 submodelami, ale mi się nie udało ponieważ kompilator "padał" dopiero jak zrobiłem ~15 submodeli (mniej obrazków) to wtedy stworzył się model.

Użytkownik Cypis' edytował ten post 23.01.2013 00:45

  • +
  • -
  • 2

#4 Droso

    Dawniej HubertTM

  • Autor tematu
  • Support Team

Reputacja: 1279
Godlike

  • Postów:2371
  • Steam:steam
  • Imię:Hubert
  • Lokalizacja:Tomaszów Mazowiecki
Offline

Napisano 24.01.2013 16:35

jak myślisz wyrobi do 20, bo jednak szkoda to rozkładać.
Dzięki za odpowiedź.
  • +
  • -
  • 0

Piszę pluginy pod: AMX MOD X oraz SOURCE MOD!

Na zlecenie i bez zlecenia zresztą też!


#5 Cypis'

    Master

  • Przyjaciel

Reputacja: 1138
Super Hero

  • Postów:964
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:polska
Offline

Napisano 24.01.2013 17:40

Zalezy od obrazków, nie wiem dokładnie ile maksymalnie całość może ważyć.
Jeżeli nie uda ci się skompilować to rozłóż to na 2 modele po np. 10submodeli
Na początek na twoim miejscu rozpocząbym od 2 submodelu i sprawdził czy się kompiluje, bo czasem niektóry kod modelu trzeba przerobic.
  • +
  • -
  • 1

#6 Kawon

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 884
Czempion

  • Postów:5165
  • Steam:steam
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Dzierzgoń
Offline

Napisano 24.01.2013 21:55

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0

DarkGL to mój autorytet.





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych