Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
#1
Napisano 19.01.2013 21:43
2. Zawodowy rusher- 1/2,3,4 na zabicie z shotguna
3. Metalowe naboje- Zadajesz o 2800/3450/4600 obrażeń więcej
4. Zabawka Osamy- Dostajesz AK47 i 1/9,10,11 z niego
5. Rambo- Dostajesz 2int+dmg obrażen więcej z każdej broni. Do wszystkich statystyk dostajesz 5k/6k/7k punktów, nieskończoność amunicji
6. Burza muzgów- dostajesz po 5k/7k/8k więcej punktów do każdej ze statystyk
7. Sekret szpiega- dostajesz przebranie wroga i masz 1/2,3,4 na pojawienie sie na respie wroga
8. Betonowe ciało- przez 10sek jesteś nieśmiertelny
9. Serket Wiertary- Dostajesz TMP i 1/7,8,9 z niego
10. Podgladacz- widzisz wrogow na radarze
#2
Napisano 19.01.2013 22:11
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <codmod>
new const perk_name[] = "Burza Muzgów";
new const perk_desc[] = "Do kazdej statystyki +7000 punktów";
public plugin_init()
{
register_plugin(perk_name, "1.0", "^^Asia");
cod_register_perk(perk_name, perk_desc);
}
public cod_perk_enabled(id){
cod_set_user_bonus_stamina(id, cod_get_user_stamina(id, 0, 0)+7000);
cod_set_user_bonus_trim(id, cod_get_user_trim(id, 0, 0)+7000);
cod_set_user_bonus_intelligence(id, cod_get_user_intelligence(id, 0, 0)+7000);
cod_set_user_bonus_health(id, cod_get_user_health(id, 0, 0)+7000);
}
public cod_perk_disabled(id){
cod_set_user_bonus_stamina(id, cod_get_user_stamina(id, 0, 0)-7000);
cod_set_user_bonus_trim(id, cod_get_user_trim(id, 0, 0)-7000);
cod_set_user_bonus_intelligence(id, cod_get_user_intelligence(id, 0, 0)-7000);
cod_set_user_bonus_health(id, cod_get_user_health(id, 0, 0)-7000);
}Skompiluj sobie.
Możeszwkleić kod do notatnika i dać nazwę:
codperk_BurzaMuzgow.sma
Sekret Wiertary
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <fun>
#define DMG_BULLET (1<<1)
new const perk_name[] = "Sekret Wiertary";
new const perk_desc[] = "Masz 1/8 szans na zabicie z TMP.";
new bool:ma_perk[33];
new xxx[33][31]
public plugin_init()
{
register_plugin(perk_name, "1.0", "^^Asia");
cod_register_perk(perk_name, perk_desc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
public cod_perk_enabled(id)
{
cod_give_weapon(id, CSW_TMP);
xxx[id][CSW_TMP] = 8
ma_perk[id] = true;
}
public cod_perk_disabled(id)
{
cod_take_weapon(id, CSW_TMP);
xxx[id][CSW_TMP] = 0
ma_perk[id] = false;
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_perk[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(!(damagebits & (1<<1)))
return HAM_IGNORED;
new hp_ofiary = get_user_health(this)
new bron_atakujacego = get_user_weapon(idattacker)
if (xxx[idattacker][bron_atakujacego] > 0)
{
if (random_num(1,xxx[idattacker][bron_atakujacego]) == 1) cod_inflict_damage(idattacker, this, float(hp_ofiary), 0.0, idinflictor, damagebits);
}
return HAM_IGNORED;
}
Sprawdź czy dziala, bo nie jestem pewna.
Użytkownik ^^Asia edytował ten post 19.01.2013 22:12
#4
Napisano 19.01.2013 22:20
#5
Napisano 19.01.2013 22:28
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#define DMG_BULLET (1<<1)
new const perk_name[] = "Zawodowy Rusher";
new const perk_desc[] = "Masz 1/LW szans na zabicie z M3 (1/3 , 1/4 , 1/5)";
new bool:ma_perk[33];
new wartosc_perku[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(perk_name, "1.0", "^^Asia");
cod_register_perk(perk_name, perk_desc, 3, 5);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
public cod_perk_enabled(id, wartosc)
{
cod_give_weapon(id, CSW_M3);
wartosc_perku[id] = wartosc;
ma_perk[id] = true;
}
public cod_perk_disabled(id)
cod_take_weapon(id, CSW_M3);
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(ma_perk[idattacker])
SetHamParamFloat(5, damage+float(wartosc_perku[idattacker]))
return HAM_IGNORED;
}
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#define DMG_BULLET (1<<1)
new const perk_name[] = "Zabawka Osamy";
new const perk_desc[] = "Masz 1/LW szans na zabicie z ak47 (1/9 , 1/10 , 1/11)";
new bool:ma_perk[33];
new wartosc_perku[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(perk_name, "1.0", "^^Asia");
cod_register_perk(perk_name, perk_desc, 9, 10);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
public cod_perk_enabled(id, wartosc)
{
cod_give_weapon(id, CSW_ka47);
wartosc_perku[id] = wartosc;
ma_perk[id] = true;
}
public cod_perk_disabled(id)
cod_take_weapon(id, CSW_ak47);
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(ma_perk[idattacker])
SetHamParamFloat(5, damage+float(wartosc_perku[idattacker]))
return HAM_IGNORED;
}Masz ZabawkeOsamy i się pobaw
#6
Napisano 19.01.2013 22:39
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <codmod>
new const perk_name[] = "Metalowe naboje";
new const perk_desc[] = "Zadajesz 4000 obrazen wiecej";
new bool:ma_perk[33];
new wartosc_perku[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(perk_name, "1.0", "^^Asia");
cod_register_perk(perk_name, perk_desc, 4000, 4001);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
public cod_perk_enabled(id, wartosc)
{
ma_perk[id] = true;
wartosc_perku[id] = wartosc;
}
public cod_perk_disabled(id)
ma_perk[id] = false;
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(ma_perk[idattacker])
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(wartosc_perku[idattacker]), 0.0, idinflictor, damagebits);
return HAM_IGNORED;
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/masz tu naboje! Tylko nie zabij kogoś!
#7
Napisano 20.01.2013 09:49
#include
#include
#include
#include
new const perk_name[] = "Betonowe cialo"
new const perk_desc[] = "Jestes nieśmiertelny przez 5 sekundy."
new bool:ma_perk[33]
new bool:uzyl[33] = false
new bool:uzyte[33] = false
public plugin_init()
{
register_plugin(perk_name, "1.0", "eMeZz");
cod_register_perk(perk_name, perk_desc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "Niesmiertelnosc")
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Spawn")
}
public cod_perk_enabled(id)
{
ma_perk[id] = true
}
public cod_perk_disabled(id)
{
ma_perk[id] = false
}
public cod_perk_used(id)
{
if(is_user_alive(id) && is_user_connected(id) && !uzyte[id])
{
uzyl[id] = true
uzyte[id] = true
set_task(5.0, "Koniec", id, _, _, "a", 1)
}
}
public Koniec(id)
{
uzyl[id] = false
}
public Niesmiertelnosc(this, idinflictor, id, Float:damage, damagebits)
{
if(is_user_alive(this) && is_user_connected(id) && ma_perk[this] && uzyl[this])
{
return HAM_SUPERCEDE
}
return HAM_IGNORED
}
public Spawn(id)
{
uzyl[id] = false
uzyte[id] = false
}
Użytkownik eMeZz edytował ten post 20.01.2013 09:53
#8
Napisano 20.01.2013 09:53
Użytkownik CheQ edytował ten post 20.01.2013 10:20
#9
Napisano 20.01.2013 18:05
#10
Napisano 20.01.2013 18:07
.StalkerPaczka- Jesteś niewidzialny(zmniejszone do 5) masz 5hp i kusze
2. LikeANinja-Jestes niewidzialny, masz noz(1/4) i zmniejszona grawitacja
3.PlucaSnipera-NoRecoil, 25% na HS
4.Berserker-tracisz 500hp za 1sec uzywania, w tym czasie Twoje ciosy zadaja +5k dmg(bez inta)
5.FeelLikeGod-Teleport(PPM), LongJumpy, Zmniejszona Grawitacja, 2Pioruny
6. Łowca-trafiony przeciwnik zostawia za soba slad, 1/4 z HE, nie słychać kroków, 5k kondycji, widocznosc zmniejszona do 145
7.DiscipleOfLunatic-10piorunów, 10khp, zmniejszona grawitacja
8 LordOfTheRing-Po uzyciu stajesz sie całkowicie niewidzialny,nie słychać Twoich kroków,ale nie możesz atakować
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: perk
![]() |
Perk
[ROZWIĄZANE] Perk ktory pozostawia tylko knifeNapisany przez DenY, 01.02.2023 |
|
|
||
![]() |
Perk
[ROZWIĄZANE] prozba o perk nidzisniewidocznychNapisany przez Anonimowy09, 28.01.2023 |
|
|
||
Problem z perkiem Tarcza Swatnie dzialajaca tarcza Napisany przez neolagg, 23.07.2021 |
|
|
|||
![]() |
Perk
[ROZWIĄZANE] Proszę o perkNapisany przez wubhcinj, 14.07.2021 |
|
|
||
Perk
Proszę o perkPerk: MP5 | połowa ammo w magazynku (15) | podwójny dmg Napisany przez therealfr0zen, 18.11.2020 |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych


Dodatki SourceMod






codperk_burzaByAsia.amxx







