Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Perk

Prośba o 10 perków m.in "Generał Dywizji"

perk

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
9 odpowiedzi w tym temacie

#1 lunatiC.^

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:30
Offline

Napisano 19.01.2013 21:43

1. Generał dywizji- 100dmg+int, posiadasz 1hp
2. Zawodowy rusher- 1/2,3,4 na zabicie z shotguna
3. Metalowe naboje- Zadajesz o 2800/3450/4600 obrażeń więcej
4. Zabawka Osamy- Dostajesz AK47 i 1/9,10,11 z niego
5. Rambo- Dostajesz 2int+dmg obrażen więcej z każdej broni. Do wszystkich statystyk dostajesz 5k/6k/7k punktów, nieskończoność amunicji
6. Burza muzgów- dostajesz po 5k/7k/8k więcej punktów do każdej ze statystyk
7. Sekret szpiega- dostajesz przebranie wroga i masz 1/2,3,4 na pojawienie sie na respie wroga
8. Betonowe ciało- przez 10sek jesteś nieśmiertelny
9. Serket Wiertary- Dostajesz TMP i 1/7,8,9 z niego
10. Podgladacz- widzisz wrogow na radarze
  • +
  • -
  • 0

#2 Eris.

    Pomocny

  • Girl

Reputacja: 31
Życzliwy

  • Postów:70
  • Imię:Joanna
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 19.01.2013 22:11

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <codmod>

new const perk_name[] = "Burza Muzgów";
new const perk_desc[] = "Do kazdej statystyki +7000 punktów";


public plugin_init()
{
register_plugin(perk_name, "1.0", "^^Asia");

cod_register_perk(perk_name, perk_desc);
}
public cod_perk_enabled(id){
cod_set_user_bonus_stamina(id, cod_get_user_stamina(id, 0, 0)+7000);
cod_set_user_bonus_trim(id, cod_get_user_trim(id, 0, 0)+7000);
cod_set_user_bonus_intelligence(id, cod_get_user_intelligence(id, 0, 0)+7000);
cod_set_user_bonus_health(id, cod_get_user_health(id, 0, 0)+7000);
}

public cod_perk_disabled(id){
cod_set_user_bonus_stamina(id, cod_get_user_stamina(id, 0, 0)-7000);
cod_set_user_bonus_trim(id, cod_get_user_trim(id, 0, 0)-7000);
cod_set_user_bonus_intelligence(id, cod_get_user_intelligence(id, 0, 0)-7000);
cod_set_user_bonus_health(id, cod_get_user_health(id, 0, 0)-7000);
}


Skompiluj sobie.

Możeszwkleić kod do notatnika i dać nazwę:
codperk_BurzaMuzgow.sma

Sekret Wiertary

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <fun>

#define DMG_BULLET (1<<1)

new const perk_name[]   = "Sekret Wiertary";
new const perk_desc[]	= "Masz 1/8 szans na zabicie z TMP.";

new bool:ma_perk[33];
new xxx[33][31]

public plugin_init()
{
	register_plugin(perk_name, "1.0", "^^Asia");

	cod_register_perk(perk_name, perk_desc);
	RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}

public cod_perk_enabled(id)
{
	cod_give_weapon(id, CSW_TMP);
	xxx[id][CSW_TMP] = 8
	ma_perk[id] = true;
}

public cod_perk_disabled(id)
{
	cod_take_weapon(id, CSW_TMP);
	xxx[id][CSW_TMP] = 0
	ma_perk[id] = false;
}

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
		if(!is_user_connected(idattacker))
				return HAM_IGNORED;
		
		if(!ma_perk[idattacker])
				return HAM_IGNORED;
		
		if(!(damagebits & (1<<1)))
				return HAM_IGNORED;
		
		new hp_ofiary = get_user_health(this)
		new bron_atakujacego = get_user_weapon(idattacker)
		
		if (xxx[idattacker][bron_atakujacego] > 0)
		{
				if (random_num(1,xxx[idattacker][bron_atakujacego]) == 1) cod_inflict_damage(idattacker, this, float(hp_ofiary), 0.0, idinflictor, damagebits);
		}
		
		return HAM_IGNORED;
}


Sprawdź czy dziala, bo nie jestem pewna.

Użytkownik ^^Asia edytował ten post 19.01.2013 22:12

  • +
  • -
  • 3

#3 Vezkin

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 18
Początkujący

  • Postów:102
  • GG:
  • Imię:Bartek
  • Lokalizacja:Poznan
Offline

Napisano 19.01.2013 22:19

Proszę w .sma :)

Przepraszam Asia że tak mu daje ale niech się chłopak nie spoci przy kompilacji :)

Załączone pliki


b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png

[FFA] + [BF2] - Reaktywacja Mnie i Mojego Serwera ( amxx.pl )  ;]


#4 lunatiC.^

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:30
Offline

Napisano 19.01.2013 22:20

Vezkin, nie jestem ułomem, to akurat potrafie. W sumie nie bez powodu na stronie jest kompilator
  • +
  • -
  • 1

#5 Eris.

    Pomocny

  • Girl

Reputacja: 31
Życzliwy

  • Postów:70
  • Imię:Joanna
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 19.01.2013 22:28

Rusher

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>

#define DMG_BULLET (1<<1)

new const perk_name[] = "Zawodowy Rusher";
new const perk_desc[] = "Masz 1/LW szans na zabicie z M3 (1/3 , 1/4 , 1/5)";

new bool:ma_perk[33];

new wartosc_perku[33];

public plugin_init()
{
register_plugin(perk_name, "1.0", "^^Asia");

cod_register_perk(perk_name, perk_desc, 3, 5);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
public cod_perk_enabled(id, wartosc)
{
cod_give_weapon(id, CSW_M3);
wartosc_perku[id] = wartosc;
ma_perk[id] = true;
}
public cod_perk_disabled(id)
cod_take_weapon(id, CSW_M3);
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
			    if(!is_user_connected(idattacker))
							    return HAM_IGNORED;
						  
			    if(ma_perk[idattacker])
							    SetHamParamFloat(5, damage+float(wartosc_perku[idattacker]))
			    return HAM_IGNORED;
}

#include <codmod>
#include <hamsandwich>

#define DMG_BULLET (1<<1)

new const perk_name[] = "Zabawka Osamy";
new const perk_desc[] = "Masz 1/LW szans na zabicie z ak47 (1/9 , 1/10 , 1/11)";

new bool:ma_perk[33];

new wartosc_perku[33];

public plugin_init()
{
register_plugin(perk_name, "1.0", "^^Asia");

cod_register_perk(perk_name, perk_desc, 9, 10);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
public cod_perk_enabled(id, wartosc)
{
cod_give_weapon(id, CSW_ka47);
wartosc_perku[id] = wartosc;
ma_perk[id] = true;
}
public cod_perk_disabled(id)
cod_take_weapon(id, CSW_ak47);
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
							    if(!is_user_connected(idattacker))
															    return HAM_IGNORED;
												  
							    if(ma_perk[idattacker])
															    SetHamParamFloat(5, damage+float(wartosc_perku[idattacker]))
							    return HAM_IGNORED;
}

Masz ZabawkeOsamy i się pobaw :D
  • +
  • -
  • 1

#6 Eris.

    Pomocny

  • Girl

Reputacja: 31
Życzliwy

  • Postów:70
  • Imię:Joanna
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 19.01.2013 22:39

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <codmod>

new const perk_name[] = "Metalowe naboje";
new const perk_desc[] = "Zadajesz 4000 obrazen wiecej";

new bool:ma_perk[33];
new wartosc_perku[33];

public plugin_init()
{
    register_plugin(perk_name, "1.0", "^^Asia");

    cod_register_perk(perk_name, perk_desc, 4000, 4001);
    
    RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}

public cod_perk_enabled(id, wartosc)
{
    ma_perk[id] = true;
    wartosc_perku[id] = wartosc;
}

public cod_perk_disabled(id)
    ma_perk[id] = false;

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
    if(!is_user_connected(idattacker))
        return HAM_IGNORED;
        
    if(ma_perk[idattacker])
        cod_inflict_damage(idattacker, this, float(wartosc_perku[idattacker]), 0.0, idinflictor, damagebits);
        
    return HAM_IGNORED;
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/

masz tu naboje! Tylko nie zabij kogoś! ;P
  • +
  • -
  • 0

#7 eMeZz

    Życzliwy

  • Zbanowany

Reputacja: 17
Początkujący

  • Postów:36
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 20.01.2013 09:49

#include 

#include 

#include 

#include 



new const perk_name[] = "Betonowe cialo"

new const perk_desc[] = "Jestes nieśmiertelny przez 5 sekundy."



new bool:ma_perk[33]



new bool:uzyl[33] = false

new bool:uzyte[33] = false



public plugin_init()

{

register_plugin(perk_name, "1.0", "eMeZz");



cod_register_perk(perk_name, perk_desc);



RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "Niesmiertelnosc")

RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Spawn")

}

public cod_perk_enabled(id)

{

ma_perk[id] = true

}

public cod_perk_disabled(id)

{

ma_perk[id] = false

}

public cod_perk_used(id)

{

if(is_user_alive(id) && is_user_connected(id) && !uzyte[id])

{

uzyl[id] = true

uzyte[id] = true

set_task(5.0, "Koniec", id, _, _, "a", 1)

}

}

public Koniec(id)

{

uzyl[id] = false

}

public Niesmiertelnosc(this, idinflictor, id, Float:damage, damagebits)

{

if(is_user_alive(this) && is_user_connected(id) && ma_perk[this] && uzyl[this])

{

return HAM_SUPERCEDE

}

return HAM_IGNORED

}

public Spawn(id)

{

uzyl[id] = false

uzyte[id] = false

}

Użytkownik eMeZz edytował ten post 20.01.2013 09:53


#8 lunatiC.^

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:30
Offline

Napisano 20.01.2013 09:53

Ma od KABUM bledow, ale naprawie sobie. dzięki

Użytkownik CheQ edytował ten post 20.01.2013 10:20

  • +
  • -
  • 0

#9 Eris.

    Pomocny

  • Girl

Reputacja: 31
Życzliwy

  • Postów:70
  • Imię:Joanna
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 20.01.2013 18:05

Pmorze mi ktoś?
  • +
  • -
  • 0

#10 lunatiC.^

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:30
Offline

Napisano 20.01.2013 18:07

W sumie, żeby nie robić niepotrzebnego nowego tematu to umieszczę tutaj jeszcze pare perków, które można zrobić. Z góry dziekuje.

.StalkerPaczka- Jesteś niewidzialny(zmniejszone do 5) masz 5hp i kusze
2. LikeANinja-Jestes niewidzialny, masz noz(1/4) i zmniejszona grawitacja
3.PlucaSnipera-NoRecoil, 25% na HS
4.Berserker-tracisz 500hp za 1sec uzywania, w tym czasie Twoje ciosy zadaja +5k dmg(bez inta)
5.FeelLikeGod-Teleport(PPM), LongJumpy, Zmniejszona Grawitacja, 2Pioruny
6. Łowca-trafiony przeciwnik zostawia za soba slad, 1/4 z HE, nie słychać kroków, 5k kondycji, widocznosc zmniejszona do 145
7.DiscipleOfLunatic-10piorunów, 10khp, zmniejszona grawitacja
8 LordOfTheRing-Po uzyciu stajesz sie całkowicie niewidzialny,nie słychać Twoich kroków,ale nie możesz atakować
  • +
  • -
  • 1





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: perk

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych