Prośba o 10 perków m.in "Generał Dywiz...
lunatiC.^
19.01.2013
1. Generał dywizji- 100dmg+int, posiadasz 1hp
2. Zawodowy rusher- 1/2,3,4 na zabicie z shotguna
3. Metalowe naboje- Zadajesz o 2800/3450/4600 obrażeń więcej
4. Zabawka Osamy- Dostajesz AK47 i 1/9,10,11 z niego
5. Rambo- Dostajesz 2int+dmg obrażen więcej z każdej broni. Do wszystkich statystyk dostajesz 5k/6k/7k punktów, nieskończoność amunicji
6. Burza muzgów- dostajesz po 5k/7k/8k więcej punktów do każdej ze statystyk
7. Sekret szpiega- dostajesz przebranie wroga i masz 1/2,3,4 na pojawienie sie na respie wroga
8. Betonowe ciało- przez 10sek jesteś nieśmiertelny
9. Serket Wiertary- Dostajesz TMP i 1/7,8,9 z niego
10. Podgladacz- widzisz wrogow na radarze
2. Zawodowy rusher- 1/2,3,4 na zabicie z shotguna
3. Metalowe naboje- Zadajesz o 2800/3450/4600 obrażeń więcej
4. Zabawka Osamy- Dostajesz AK47 i 1/9,10,11 z niego
5. Rambo- Dostajesz 2int+dmg obrażen więcej z każdej broni. Do wszystkich statystyk dostajesz 5k/6k/7k punktów, nieskończoność amunicji
6. Burza muzgów- dostajesz po 5k/7k/8k więcej punktów do każdej ze statystyk
7. Sekret szpiega- dostajesz przebranie wroga i masz 1/2,3,4 na pojawienie sie na respie wroga
8. Betonowe ciało- przez 10sek jesteś nieśmiertelny
9. Serket Wiertary- Dostajesz TMP i 1/7,8,9 z niego
10. Podgladacz- widzisz wrogow na radarze
Eris.
19.01.2013
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <codmod> new const perk_name[] = "Burza Muzgów"; new const perk_desc[] = "Do kazdej statystyki +7000 punktów"; public plugin_init() { register_plugin(perk_name, "1.0", "^^Asia"); cod_register_perk(perk_name, perk_desc); } public cod_perk_enabled(id){ cod_set_user_bonus_stamina(id, cod_get_user_stamina(id, 0, 0)+7000); cod_set_user_bonus_trim(id, cod_get_user_trim(id, 0, 0)+7000); cod_set_user_bonus_intelligence(id, cod_get_user_intelligence(id, 0, 0)+7000); cod_set_user_bonus_health(id, cod_get_user_health(id, 0, 0)+7000); } public cod_perk_disabled(id){ cod_set_user_bonus_stamina(id, cod_get_user_stamina(id, 0, 0)-7000); cod_set_user_bonus_trim(id, cod_get_user_trim(id, 0, 0)-7000); cod_set_user_bonus_intelligence(id, cod_get_user_intelligence(id, 0, 0)-7000); cod_set_user_bonus_health(id, cod_get_user_health(id, 0, 0)-7000); }
Skompiluj sobie.
Możeszwkleić kod do notatnika i dać nazwę:
codperk_BurzaMuzgow.sma
Sekret Wiertary
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <codmod> #include <engine> #include <hamsandwich> #include <fun> #define DMG_BULLET (1<<1) new const perk_name[] = "Sekret Wiertary"; new const perk_desc[] = "Masz 1/8 szans na zabicie z TMP."; new bool:ma_perk[33]; new xxx[33][31] public plugin_init() { register_plugin(perk_name, "1.0", "^^Asia"); cod_register_perk(perk_name, perk_desc); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage"); } public cod_perk_enabled(id) { cod_give_weapon(id, CSW_TMP); xxx[id][CSW_TMP] = 8 ma_perk[id] = true; } public cod_perk_disabled(id) { cod_take_weapon(id, CSW_TMP); xxx[id][CSW_TMP] = 0 ma_perk[id] = false; } public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_connected(idattacker)) return HAM_IGNORED; if(!ma_perk[idattacker]) return HAM_IGNORED; if(!(damagebits & (1<<1))) return HAM_IGNORED; new hp_ofiary = get_user_health(this) new bron_atakujacego = get_user_weapon(idattacker) if (xxx[idattacker][bron_atakujacego] > 0) { if (random_num(1,xxx[idattacker][bron_atakujacego]) == 1) cod_inflict_damage(idattacker, this, float(hp_ofiary), 0.0, idinflictor, damagebits); } return HAM_IGNORED; }
Sprawdź czy dziala, bo nie jestem pewna.
Użytkownik ^^Asia edytował ten post 19.01.2013 22:12
Vezkin
19.01.2013
Proszę w .sma 
Przepraszam Asia że tak mu daje ale niech się chłopak nie spoci przy kompilacji

Przepraszam Asia że tak mu daje ale niech się chłopak nie spoci przy kompilacji

Załączone pliki
lunatiC.^
19.01.2013
Vezkin, nie jestem ułomem, to akurat potrafie. W sumie nie bez powodu na stronie jest kompilator
Eris.
19.01.2013
Rusher
Masz ZabawkeOsamy i się pobaw
#include <amxmodx> #include <codmod> #include <hamsandwich> #define DMG_BULLET (1<<1) new const perk_name[] = "Zawodowy Rusher"; new const perk_desc[] = "Masz 1/LW szans na zabicie z M3 (1/3 , 1/4 , 1/5)"; new bool:ma_perk[33]; new wartosc_perku[33]; public plugin_init() { register_plugin(perk_name, "1.0", "^^Asia"); cod_register_perk(perk_name, perk_desc, 3, 5); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage"); } public cod_perk_enabled(id, wartosc) { cod_give_weapon(id, CSW_M3); wartosc_perku[id] = wartosc; ma_perk[id] = true; } public cod_perk_disabled(id) cod_take_weapon(id, CSW_M3); public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_connected(idattacker)) return HAM_IGNORED; if(ma_perk[idattacker]) SetHamParamFloat(5, damage+float(wartosc_perku[idattacker])) return HAM_IGNORED; }
#include <codmod> #include <hamsandwich> #define DMG_BULLET (1<<1) new const perk_name[] = "Zabawka Osamy"; new const perk_desc[] = "Masz 1/LW szans na zabicie z ak47 (1/9 , 1/10 , 1/11)"; new bool:ma_perk[33]; new wartosc_perku[33]; public plugin_init() { register_plugin(perk_name, "1.0", "^^Asia"); cod_register_perk(perk_name, perk_desc, 9, 10); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage"); } public cod_perk_enabled(id, wartosc) { cod_give_weapon(id, CSW_ka47); wartosc_perku[id] = wartosc; ma_perk[id] = true; } public cod_perk_disabled(id) cod_take_weapon(id, CSW_ak47); public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_connected(idattacker)) return HAM_IGNORED; if(ma_perk[idattacker]) SetHamParamFloat(5, damage+float(wartosc_perku[idattacker])) return HAM_IGNORED; }
Masz ZabawkeOsamy i się pobaw

Eris.
19.01.2013
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <hamsandwich> #include <codmod> new const perk_name[] = "Metalowe naboje"; new const perk_desc[] = "Zadajesz 4000 obrazen wiecej"; new bool:ma_perk[33]; new wartosc_perku[33]; public plugin_init() { register_plugin(perk_name, "1.0", "^^Asia"); cod_register_perk(perk_name, perk_desc, 4000, 4001); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage"); } public cod_perk_enabled(id, wartosc) { ma_perk[id] = true; wartosc_perku[id] = wartosc; } public cod_perk_disabled(id) ma_perk[id] = false; public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_connected(idattacker)) return HAM_IGNORED; if(ma_perk[idattacker]) cod_inflict_damage(idattacker, this, float(wartosc_perku[idattacker]), 0.0, idinflictor, damagebits); return HAM_IGNORED; } /* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE *{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par } */
masz tu naboje! Tylko nie zabij kogoś!

eMeZz
20.01.2013
#include #include #include #include new const perk_name[] = "Betonowe cialo" new const perk_desc[] = "Jestes nieśmiertelny przez 5 sekundy." new bool:ma_perk[33] new bool:uzyl[33] = false new bool:uzyte[33] = false public plugin_init() { register_plugin(perk_name, "1.0", "eMeZz"); cod_register_perk(perk_name, perk_desc); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "Niesmiertelnosc") RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Spawn") } public cod_perk_enabled(id) { ma_perk[id] = true } public cod_perk_disabled(id) { ma_perk[id] = false } public cod_perk_used(id) { if(is_user_alive(id) && is_user_connected(id) && !uzyte[id]) { uzyl[id] = true uzyte[id] = true set_task(5.0, "Koniec", id, _, _, "a", 1) } } public Koniec(id) { uzyl[id] = false } public Niesmiertelnosc(this, idinflictor, id, Float:damage, damagebits) { if(is_user_alive(this) && is_user_connected(id) && ma_perk[this] && uzyl[this]) { return HAM_SUPERCEDE } return HAM_IGNORED } public Spawn(id) { uzyl[id] = false uzyte[id] = false }
Użytkownik eMeZz edytował ten post 20.01.2013 09:53
lunatiC.^
20.01.2013
Ma od KABUM bledow, ale naprawie sobie. dzięki
Użytkownik CheQ edytował ten post 20.01.2013 10:20
Użytkownik CheQ edytował ten post 20.01.2013 10:20
lunatiC.^
20.01.2013
W sumie, żeby nie robić niepotrzebnego nowego tematu to umieszczę tutaj jeszcze pare perków, które można zrobić. Z góry dziekuje.
.StalkerPaczka- Jesteś niewidzialny(zmniejszone do 5) masz 5hp i kusze
2. LikeANinja-Jestes niewidzialny, masz noz(1/4) i zmniejszona grawitacja
3.PlucaSnipera-NoRecoil, 25% na HS
4.Berserker-tracisz 500hp za 1sec uzywania, w tym czasie Twoje ciosy zadaja +5k dmg(bez inta)
5.FeelLikeGod-Teleport(PPM), LongJumpy, Zmniejszona Grawitacja, 2Pioruny
6. Łowca-trafiony przeciwnik zostawia za soba slad, 1/4 z HE, nie słychać kroków, 5k kondycji, widocznosc zmniejszona do 145
7.DiscipleOfLunatic-10piorunów, 10khp, zmniejszona grawitacja
8 LordOfTheRing-Po uzyciu stajesz sie całkowicie niewidzialny,nie słychać Twoich kroków,ale nie możesz atakować
.StalkerPaczka- Jesteś niewidzialny(zmniejszone do 5) masz 5hp i kusze
2. LikeANinja-Jestes niewidzialny, masz noz(1/4) i zmniejszona grawitacja
3.PlucaSnipera-NoRecoil, 25% na HS
4.Berserker-tracisz 500hp za 1sec uzywania, w tym czasie Twoje ciosy zadaja +5k dmg(bez inta)
5.FeelLikeGod-Teleport(PPM), LongJumpy, Zmniejszona Grawitacja, 2Pioruny
6. Łowca-trafiony przeciwnik zostawia za soba slad, 1/4 z HE, nie słychać kroków, 5k kondycji, widocznosc zmniejszona do 145
7.DiscipleOfLunatic-10piorunów, 10khp, zmniejszona grawitacja
8 LordOfTheRing-Po uzyciu stajesz sie całkowicie niewidzialny,nie słychać Twoich kroków,ale nie możesz atakować