Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Problem z broniami w pluginie VIP


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
8 odpowiedzi w tym temacie

#1 Mr.Dziobak

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: -1
Mniej niż zer0.

  • Postów:101
  • Lokalizacja:ZST
Offline

Napisano 18.01.2013 15:15

Witam , mam problem zrobiłem VIPa w Generator VIPA ale mam jeden problem :

Opis sytuacji:

Minie 2 runda wybiorę broń z Menu VIPa np. AK47 + Deagle i jak wygram rundę i będzię następna i znów wyskakuje jak zawsze Menu VIPA i wezmę np M4A1 + Deagle to będę miał 2 bronie AK z poprzedniej rundy i M4 , tak jest jak po wygranej rundy nie wyrzucę broni .

proszę o naprawienie to !


A o to .sma vipa:

#2 Ni3znajomy

    AMXX Contributor

  • Użytkownik

Reputacja: 301
Wszechpomocny

  • Postów:379
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Karol
  • Lokalizacja:Lębork
Offline

Napisano 18.01.2013 15:26

Sprawdź

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1
Plugin informujący o zabiciu zakładnika (wysyła do admina na say nick gracza oraz zapisuje o tym logi) - Hostage Killer v1.3.3
DarkGL to mój autorytet.

#3 Gość_21977_*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 21.01.2013 00:37

Stosując kod FD_GODPL, po wybraniu broni z menu, gracz bezpowrotnie straci bombę.

Zdecydowanie bardziej polecam zastosować usunięcie jedynie broni ze slotów 1 i 2, co zaoszczędzi zniknięciu jedynej bomby, a tym
samym niemożliwości wykonania celów mapy, a także m.in. wyświetlania ikony noża, którego tak naprawdę nie otrzymujemy dwukrotnie.

StripWeapons(id, Primary);
StripWeapons(id, Secondary);


Spoiler

Użytkownik benio101 edytował ten post 21.01.2013 02:26


#4 Mr.Dziobak

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: -1
Mniej niż zer0.

  • Postów:101
  • Lokalizacja:ZST
Offline

Napisano 22.01.2013 19:38

A jak zrobić aby były 4 sloty z broniami ?

#5 Endriuu

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: -2
Mniej niż zer0.

  • Postów:5
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 28.01.2013 00:21

witam, mam identyczny problem
benio, kod .sma który podałeś mam rozumieć, że zmniejsza ilość slotow broni, tylko jest problem ponieważ nie da się skompilować tego kodu, jakieś błędy :(

kod .sma mojego vipa
Spoiler

  • +
  • -
  • 0

#6 sekio

    Wszechwidzący

  • Zbanowany

Reputacja: 32
Życzliwy

  • Postów:270
  • GG:
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:lodz
Offline

Napisano 28.01.2013 00:27

Jak nie ma funkcji plugin_init to raczej nie zadziała xD
http://www.youtube.com/watch?v=T0qmmWiGAho
http://elite-skill.eu/

#7 Gość_21977_*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 28.01.2013 00:36

benio, kod .sma który podałeś

Jaki kod SMA?

#8 Endriuu

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: -2
Mniej niż zer0.

  • Postów:5
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 28.01.2013 10:29

chyba to, zresztą nie wiem nie znam się zbytnio :(
Spoiler

(28.01.2013 12:45):
Poczekaj lepiej na update…

  • +
  • -
  • 0

#9 Endriuu

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: -2
Mniej niż zer0.

  • Postów:5
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 28.01.2013 14:13

sorry, że post pod postem, ale nie mogłem edytować
a można wiedzieć za kiedy będzie update? i generować vipa znowu od nowa ;/
jak długo trzeba czekać to nie, dziękuje, mi to potrzebne teraz, a nie za jakiś czas ;(

Użytkownik Endriuu edytował ten post 28.01.2013 14:13

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych