Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Prośba o 4 perków m.in oczy katsumotoProsze o 4 perków
Temat rozp. Cody37, 18.01.2013 14:04
perk perki
9 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 18.01.2013 14:04
OczyKatsumoto-1/2,3,4, na odrodzenie się po zgonie.Dostajesz 100 HP.
Scouter-Natychmiastowe zabicie ze scouta. Dostajesz scouta
Mistrz scouta- 1/1,2,3 na natychmiastowe z scouta. Dostajesz scouta
Zawodowy Rusher- 1/1,2,3, na natychmiastowe zabicie z shotguna, Dostajesz shotguna
Scouter-Natychmiastowe zabicie ze scouta. Dostajesz scouta
Mistrz scouta- 1/1,2,3 na natychmiastowe z scouta. Dostajesz scouta
Zawodowy Rusher- 1/1,2,3, na natychmiastowe zabicie z shotguna, Dostajesz shotguna
#3
Napisano 18.01.2013 17:36
Oczy Katsumoto
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <codmod>
#define ZADANIE_WSKRZES 6240
new const perk_name[] = "Oczy Katsumoto";
new const perk_desc[] = "Masz 1/3 szans na respawn, dostajesz 100 hp wiecej.";
new bool:ma_perk[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(perk_name, "1.0", "Dr@goN & ^^Asia");
cod_register_perk(perk_name, perk_desc);
RegisterHam(Ham_Killed, "player", "Killed", 1);
}
public cod_class_enabled(id)
{
cod_set_user_bonus_stamina(id, cod_get_user_healt(id, 0, 0)+100);
ma_perk[id] = true;
}
public cod_class_disabled(id)
{
cod_set_user_bonus_stamina(id, cod_get_user_healt(id, 0, 0)-100);
ma_perk[id] = false;
}
public Killed(id)
{
if(ma_perk[id] && random_num(1, 3) == 1)
set_task(0.1, "Wskrzes", id+ZADANIE_WSKRZES);
}
public Wskrzes(id)
ExecuteHamB(Ham_CS_RoundRespawn, id-ZADANIE_WSKRZES);
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/
#4
Napisano 18.01.2013 17:46
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
#include <fakemeta>
#include <fun>
new const nazwa[] = "Zakamuflowany";
new const opis[] = ""1/4 z noża, mniejsza grawitacja, 3 skoki, mniej widoczny na nozu"";
new const bronie = (1<<CSW_SMOKEGRENADE)|(1<<CSW_USP)|(1<<CSW_GLOCK18);
new const zdrowie = 50;
new const kondycja =6 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
new ostatnio_prawym[33];
new ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "^^Asia");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_event("CurWeapon", "eventKnife_Niewidzialnosc", "be", "1=3");
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Grawitacja", 1);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenCios");
RegisterHam(Ham_Weapon_PrimaryAttack, "weapon_knife", "fwPrimaryAttack_JedenCios");
RegisterHam(Ham_Weapon_SecondaryAttack, "weapon_knife", "fwSecondaryAttack_JedenCios");
}
public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
{
client_print(id, print_chat, "[Ninja] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 400.0/800.0);
give_item(id, "weapon_smokegrenade");
ma_klase[id] = true;
return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 1.0);
ma_klase[id] = false;
}
public eventKnife_Niewidzialnosc(id)
{
if(!ma_klase[id])
return;
if( read_data(2) == CSW_KNIFE )
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 25);
}
else
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
}
}
public fwSpawn_Grawitacja(id)
{
if(ma_klase[id])
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 400.0/800.0);
}
public fwTakeDamage_JedenCios(id, ent, attacker)
{
if(is_user_alive(attacker) && ma_klase[attacker] && get_user_weapon(attacker) == CSW_KNIFE && ostatnio_prawym[id])
{
cs_set_user_armor(id, 0, CS_ARMOR_NONE);
SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(id) + 1));
return HAM_HANDLED;
}
return HAM_IGNORED;
}
public fwPrimaryAttack_JedenCios(ent)
{
new id = pev(ent, pev_owner);
ostatnio_prawym[id] = 1;
}
public fwSecondaryAttack_JedenCios(ent)
{
new id = pev(ent, pev_owner);
ostatnio_prawym[id] = 0;
}
Flaga: Admin_lewel_h
#5
Napisano 18.01.2013 19:26
ej gdzie to wkleic ?
#6
Napisano 18.01.2013 19:31
Wklej w notanik, i jak będzie nazwa to dla:
Klasy: codclas_nazwaklasy.sma
Perku: codperk_nawaperku.sma
Ogarniesz?
Sorki, że nie w sma, ale nie mam na laptopie amx studio.
Klasy: codclas_nazwaklasy.sma
Perku: codperk_nawaperku.sma
Ogarniesz?
Sorki, że nie w sma, ale nie mam na laptopie amx studio.
Użytkownik ^^Asia edytował ten post 18.01.2013 19:32
#7
Napisano 18.01.2013 20:14
ok a zrobisz mi perk eagle eyes-widzisz niewidzialnych
ej gdzie sie daje vipa w jaki plik wkleic
niemoge daj normalnie
ej gdzie sie daje vipa w jaki plik wkleic
niemoge daj normalnie
#9
Napisano 19.01.2013 08:29
masz plusika
zrób jeszcze perk eagle eyes-widzisz niewidzialnych
zrób jeszcze perk eagle eyes-widzisz niewidzialnych
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: perk, perki
Perki do wykonania - Odpłatnie.Szukam kogoś Napisany przez NAVIK, 27.11.2024 |
|
|
|||
![]() |
Perk
[ROZWIĄZANE] Perk ktory pozostawia tylko knifeNapisany przez DenY, 01.02.2023 |
|
|
||
![]() |
Perk
[ROZWIĄZANE] prozba o perk nidzisniewidocznychNapisany przez Anonimowy09, 28.01.2023 |
|
|
||
Problem z perkiem Tarcza Swatnie dzialajaca tarcza Napisany przez neolagg, 23.07.2021 |
|
|
|||
![]() |
Perk
[ROZWIĄZANE] Proszę o perkNapisany przez wubhcinj, 14.07.2021 |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych


Dodatki SourceMod






codperk_Scouter.amxx









