OczyKatsumoto-1/2,3,4, na odrodzenie się po zgonie.Dostajesz 100 HP.
Scouter-Natychmiastowe zabicie ze scouta. Dostajesz scouta
Mistrz scouta- 1/1,2,3 na natychmiastowe z scouta. Dostajesz scouta
Zawodowy Rusher- 1/1,2,3, na natychmiastowe zabicie z shotguna, Dostajesz shotguna
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Prośba o 4 perków m.in oczy katsumotoProsze o 4 perków
Temat rozp. Cody37, 18.01.2013 14:04
perk perki
9 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 18.01.2013 14:04
#3
Napisano 18.01.2013 17:36
Oczy Katsumoto
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <hamsandwich> #include <codmod> #define ZADANIE_WSKRZES 6240 new const perk_name[] = "Oczy Katsumoto"; new const perk_desc[] = "Masz 1/3 szans na respawn, dostajesz 100 hp wiecej."; new bool:ma_perk[33]; public plugin_init() { register_plugin(perk_name, "1.0", "Dr@goN & ^^Asia"); cod_register_perk(perk_name, perk_desc); RegisterHam(Ham_Killed, "player", "Killed", 1); } public cod_class_enabled(id) { cod_set_user_bonus_stamina(id, cod_get_user_healt(id, 0, 0)+100); ma_perk[id] = true; } public cod_class_disabled(id) { cod_set_user_bonus_stamina(id, cod_get_user_healt(id, 0, 0)-100); ma_perk[id] = false; } public Killed(id) { if(ma_perk[id] && random_num(1, 3) == 1) set_task(0.1, "Wskrzes", id+ZADANIE_WSKRZES); } public Wskrzes(id) ExecuteHamB(Ham_CS_RoundRespawn, id-ZADANIE_WSKRZES); /* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE *{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par } */
#4
Napisano 18.01.2013 17:46
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <codmod> #include <engine> #include <hamsandwich> #include <cstrike> #include <fakemeta> #include <fun> new const nazwa[] = "Zakamuflowany"; new const opis[] = ""1/4 z noża, mniejsza grawitacja, 3 skoki, mniej widoczny na nozu""; new const bronie = (1<<CSW_SMOKEGRENADE)|(1<<CSW_USP)|(1<<CSW_GLOCK18); new const zdrowie = 50; new const kondycja =6 0; new const inteligencja = 0; new const wytrzymalosc = 0; new ostatnio_prawym[33]; new ma_klase[33]; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "^^Asia"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); register_event("CurWeapon", "eventKnife_Niewidzialnosc", "be", "1=3"); RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Grawitacja", 1); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenCios"); RegisterHam(Ham_Weapon_PrimaryAttack, "weapon_knife", "fwPrimaryAttack_JedenCios"); RegisterHam(Ham_Weapon_SecondaryAttack, "weapon_knife", "fwSecondaryAttack_JedenCios"); } public cod_class_enabled(id) { if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)) { client_print(id, print_chat, "[Ninja] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.") return COD_STOP; } entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 400.0/800.0); give_item(id, "weapon_smokegrenade"); ma_klase[id] = true; return COD_CONTINUE; } public cod_class_disabled(id) { set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255); entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 1.0); ma_klase[id] = false; } public eventKnife_Niewidzialnosc(id) { if(!ma_klase[id]) return; if( read_data(2) == CSW_KNIFE ) { set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 25); } else { set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255); } } public fwSpawn_Grawitacja(id) { if(ma_klase[id]) entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 400.0/800.0); } public fwTakeDamage_JedenCios(id, ent, attacker) { if(is_user_alive(attacker) && ma_klase[attacker] && get_user_weapon(attacker) == CSW_KNIFE && ostatnio_prawym[id]) { cs_set_user_armor(id, 0, CS_ARMOR_NONE); SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(id) + 1)); return HAM_HANDLED; } return HAM_IGNORED; } public fwPrimaryAttack_JedenCios(ent) { new id = pev(ent, pev_owner); ostatnio_prawym[id] = 1; } public fwSecondaryAttack_JedenCios(ent) { new id = pev(ent, pev_owner); ostatnio_prawym[id] = 0; }
Flaga: Admin_lewel_h
#5
Napisano 18.01.2013 19:26
ej gdzie to wkleic ?
#6
Napisano 18.01.2013 19:31
Wklej w notanik, i jak będzie nazwa to dla:
Klasy: codclas_nazwaklasy.sma
Perku: codperk_nawaperku.sma
Ogarniesz?
Sorki, że nie w sma, ale nie mam na laptopie amx studio.
Klasy: codclas_nazwaklasy.sma
Perku: codperk_nawaperku.sma
Ogarniesz?
Sorki, że nie w sma, ale nie mam na laptopie amx studio.
Użytkownik ^^Asia edytował ten post 18.01.2013 19:32
#7
Napisano 18.01.2013 20:14
ok a zrobisz mi perk eagle eyes-widzisz niewidzialnych
ej gdzie sie daje vipa w jaki plik wkleic
niemoge daj normalnie
ej gdzie sie daje vipa w jaki plik wkleic
niemoge daj normalnie
#9
Napisano 19.01.2013 08:29
masz plusika
zrób jeszcze perk eagle eyes-widzisz niewidzialnych
zrób jeszcze perk eagle eyes-widzisz niewidzialnych
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: perk, perki
|
Perk
[ROZWIĄZANE] Perk ktory pozostawia tylko knifeNapisany przez DenY, 01.02.2023 perk |
|
|||
|
Perk
[ROZWIĄZANE] prozba o perk nidzisniewidocznychNapisany przez Anonimowy09, 28.01.2023 perk |
|
|||
Problem z perkiem Tarcza Swatnie dzialajaca tarcza Napisany przez neolagg, 23.07.2021 cod mod, nowy, cod, cs, 1.6, perk i 1 więcej |
|
||||
|
Perk
[ROZWIĄZANE] Proszę o perkNapisany przez wubhcinj, 14.07.2021 perk |
|
|||
Perk
Proszę o perkPerk: MP5 | połowa ammo w magazynku (15) | podwójny dmg Napisany przez therealfr0zen, 18.11.2020 perk |
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych